fotisly έγραψε:σημερα εγινα και εγω κατοχος συστηματος υγραεριου!!εβαλα 5ης γενιας της icom se opel astra 07 1800 atmosfaira 140hp!!
σαν πρωτη μερα βλεπω καταναλωση (στον υπολογιστη ταξιδιου) ιδια μην πω και μικροτερη!!!
μετα την πρωτη δοκιμη αλλαξανε ζιγκλερ σε c2 νομιζω απο 1 γιατι ειχε φτωχο μιγμα!!
στο ρελαντι μ δειχνει καταναλωση βενζινης 0.9 και lpg 0.8 με ιδιες στροφες!!
dti έγραψε:Κάνε μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα πρώτα, εφόσον δεν ανάβει κάποιο λαμπάκι και δεν υπάρχει εμφανής δυσλειτουργία και μετά δες ξανά το θέμα της ρύθμισης για μεγαλύτερη οικονομία.
Στην αρχή είναι εύκολο να δεις πλασματικές καταναλώσεις που μπορεί να οφείλονται εν μέρει και στη συγκεκριμένη αντλία από την οποία γέμισες... Μόνο με πολλά χιλιόμετρα και με οδήγηση σε διάφορες συνθήκες μπορείς να βγάλεις πιο σωστά αποτελέσματα.
christoi έγραψε:fotisly έγραψε:σημερα εγινα και εγω κατοχος συστηματος υγραεριου!!εβαλα 5ης γενιας της icom se opel astra 07 1800 atmosfaira 140hp!!
σαν πρωτη μερα βλεπω καταναλωση (στον υπολογιστη ταξιδιου) ιδια μην πω και μικροτερη!!!
μετα την πρωτη δοκιμη αλλαξανε ζιγκλερ σε c2 νομιζω απο 1 γιατι ειχε φτωχο μιγμα!!
στο ρελαντι μ δειχνει καταναλωση βενζινης 0.9 και lpg 0.8 με ιδιες στροφες!!
Καλά, απροβλημάτιστα και πάμφθηνα χιλιόμετρα!
Όσο για την κατανάλωση στο ρελαντί, η διαφορά είναι πολύ μικρή. Εγώ με το 1.4, βλέπω ρελαντί 0.6-1.3 lt/hour. Οπότε κάνε 3-4 γεμίσματα και μέτρα με τον χιλιομετρητή πόσα km σου έβγαλε το κάθε γέμισμα. Τα υπόλοιπα, απλά μαθηματικά.dti έγραψε:Κάνε μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα πρώτα, εφόσον δεν ανάβει κάποιο λαμπάκι και δεν υπάρχει εμφανής δυσλειτουργία και μετά δες ξανά το θέμα της ρύθμισης για μεγαλύτερη οικονομία.
Στην αρχή είναι εύκολο να δεις πλασματικές καταναλώσεις που μπορεί να οφείλονται εν μέρει και στη συγκεκριμένη αντλία από την οποία γέμισες... Μόνο με πολλά χιλιόμετρα και με οδήγηση σε διάφορες συνθήκες μπορείς να βγάλεις πιο σωστά αποτελέσματα.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 15 επισκέπτες
|
|