gkazakias έγραψε:Η φθορά στο μπουζί είναι η οτι τρώγεται το ηλεκτρόδιο με αποτέλεσμα να αυξάνεται το διάκενο. Σε εναν lpg κινητήρα η φθορά στα απλά νικελίου είναι λιγο μεγαλύτερη λογο ελαφρώς αυξημένων θερμοκρασιών καύσης. Τα ιριδίου δεν φθείρονται το ίδιο γρήγορα , είναι άλλο μεταλλο.
Ευχαριστώ φίλε gkazakias! Εμείς όπως έγραψα και πιο πάνω πέρσι τον Απρίλη 3 σέρβις πίσω δηλ από το τελευταίο, βάλαμε τα Bosch ιριδίου. Απ' ότι δείχνουν φαίνεται ότι αντέχουν περισσότερο μέχρι ώρας από τα απλά platinum και τα γνήσια 3 ακιδα Beru που δίνει η αντιπροσωπεία της Peugeot στην Κόρινθο. Τα τελευταία στα 20.000χλμ με βενζίνη άρχιζαν να κάνουν μικρό-κομπιάσματα ή μικρο-κενά. Τα ιριδίου έχουν σχεδόν 25.000χλμ αν δε με γελά η μνήμη μου και όλα άψογα. Στις 30.000χλμ θα τα αλλάξουμε. Πρέπει να δω το βιβλιαράκι των service για να σας πω με σιγουριά πόσα χιλιόμετρα είναι πάνω στο αυτοκίνητο.
papoys έγραψε:Τον τελευταίο καιρό μου έκανε σκοτσαρίσματα στο υγραέριο.
Σήμερα πήγα από τον εγκαταστάτη και ήταν τελικά τα μπουζί.Είχα τα απλά και είχα σχεδόν 20.000 χιλιόμετρα.Άρα πρέπει να τα
αλλάζουμε πιο σύντομα.Δεν είναι και κάτι ακριβό.
Τα άλλαξα βέβαια.Έκανε και μία ρύθμιση στο δρόμο στην εγκατάσταση.Με 30 ευρώ καθάρισα.
Και τα δικά μας με τον ίδιο τρόπο το καταλαβαίνουμε... Θα αρχίσουν να κάνει μικρό διαλείψεις όταν είναι η ώρα τους. Οπότε και πάμε για αλλαγή!
--Off topic--Σκέφτομαι στην επόμενη αλλαγή λαδιών να χρησιμοποιήσω Ceratec μαζί με το φρέσκο λάδι και στο υγραεριοκίνητο της υπογραφής μιας και στο δικό μου (πετρέλαιο) που το χρησιμοποίησα, παρατήρησα πολύ καλά σημάδια βελτίωσης στη σπιρτάδα του κινητήρα αλλά και στη χροιά του ειδικά στο κρύο ξεκίνημα. Επίσης το λάδι δείχνει να είναι ακούραστο σε σχέση με προηγούμενες φορές που στα 8000-9000χλμ άρχιζε να κροταλίζει παραπάνω το αυτοκίνητο. Έχει ~9.100χλμ (κοντεύει για αλλαγή) και ακούγεται ακόμη σαν να έχει φρέσκο λάδι μέσα του. Δεν ξέρω όμως μήπως κάνει κακό στα μπουζί το συγκεκριμένο πρόσθετο μιας και το δικό μας καίει αρκετούτσικο λαδάκι από αλλαγή σε αλλαγή και κάπου είχα διαβάσει ότι τέτοιου είδους πρόσθετα σε κινητήρες που καίνε λάδι βγάζουν off τα μπουζί μια ώρα αρχύτερα καθώς έγραφαν ότι δημιουργείται μια "κεραμική" επικάλυψη στις ακίδες που λειτουργεί σαν μονωτής του ηλεκτρικού ρεύματος... Θα δούμε. Δεν χάνουμε κάτι να το δοκιμάσουμε μια φορά και να δούμε πως θα πάει.