Σελίδα 3 από 16

Re: ΠΕΡΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Σεπ, 2015 23:23
από nickL
NickSt έγραψε:
nickL έγραψε:Και νόμιζα ότι ήταν η ιδέα μου ότι το αυτοκίνητο είχε κάτσει λίγο μετά την τοποθέτηση. Θα ψάξω και εγώ αυτά τα mad.

Αν και.. τα 30-40 κιλά (που είναι το έξτρα βάρος), νόμιζα δεν αρκούν για να φαίνεται καθισμένο το αυτοκίνητο..


Φίλε μου δεν είσαι μόνο 30 - 40 κιλά../..μάλλον δεν υπολογίζεις και το μόνιμο βάρος της δεξαμενής σου που είναι γύρω στα 15 με 20 κιλά , ανάλογα το μέγεθος της , ..οπότε το "ζόρισμα" των ελατηρίων είναι δεδομένο .


Σωστά. Άρα μαζί με καύσιμο συν δεξαμενή πάμε κοντά 60 κιλά.

Re: Περι αναρτήσεων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Οκτ, 2015 00:38
από yannisnm
H δεξαμενή τύπου ρεζέρβα των 40 κάτι λίτρων είναι 15 - 20 κιλά????? Δεν νομίζω!

Re: Περι αναρτήσεων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Οκτ, 2015 02:16
από tedd
Και ποια είναι η τιμη τους πάνω-κάτω;

Re: Περι αναρτήσεων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Οκτ, 2015 04:52
από papoys
Νομίζω ότι το ένα λίτρο lpg δεν έχει ειδικό βάρος ένα κιλό αλλά γύρω στα στα 550 με 600 γραμμάρια.
Οπότε μία δεξαμενή 40 λίτρων που παίρνει γύρω στα 35 άρα σχεδόν 20 κιλά σύν τα 10-15 που είναι η δεξαμενή
μιλάμε για 35-40 περίπου κιλά.Δεν νομίζω ότι με 35-40 κιλά αλλάζει κάτι και πρέπει να πάμε για ενίσχυση ελατηρίων.
Εξάλλου μπορούμε να αφαιρέσουμε από 35 κάποια 10-20 κιλά από τη λιγότερη βενζίνη που βάζουμε,η οποία έχει
και μεγαλίτερο ειδικό βάρος.

Οπότε για 10-20 κιλά δεν νομίζω πως αξίζει τον κόπο να μαίνουμε σε αυτό το τρυπάκι.
Πιθανώς κάποια ενίσχυση να χρειαστεί κάποιος που θα βάλει ας πούμε μία μπουκάλα 60 ή 70 λίτρων οπότε
εκεί μιλάμε για κάποια σοβαρά κιλά.

Re: Περι αναρτήσεων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Οκτ, 2015 08:23
από rogerius
Thelo na valo avta ta OSRAV. Apo pou ta paraggelnoume?

Re: Περι αναρτήσεων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Οκτ, 2015 11:05
από labros
papoys έγραψε:Νομίζω ότι το ένα λίτρο lpg δεν έχει ειδικό βάρος ένα κιλό αλλά γύρω στα στα 550 με 600 γραμμάρια.
Οπότε μία δεξαμενή 40 λίτρων που παίρνει γύρω στα 35 άρα σχεδόν 20 κιλά σύν τα 10-15 που είναι η δεξαμενή
μιλάμε για 35-40 περίπου κιλά.Δεν νομίζω ότι με 35-40 κιλά αλλάζει κάτι και πρέπει να πάμε για ενίσχυση ελατηρίων.
Εξάλλου μπορούμε να αφαιρέσουμε από 35 κάποια 10-20 κιλά από τη λιγότερη βενζίνη που βάζουμε,η οποία έχει
και μεγαλίτερο ειδικό βάρος.

Οπότε για 10-20 κιλά δεν νομίζω πως αξίζει τον κόπο να μαίνουμε σε αυτό το τρυπάκι.
Πιθανώς κάποια ενίσχυση να χρειαστεί κάποιος που θα βάλει ας πούμε μία μπουκάλα 60 ή 70 λίτρων οπότε
εκεί μιλάμε για κάποια σοβαρά κιλά.


Έτσι ακριβώς όπως τα λες είναι. Βέβαια υπάρχει και το θέμα ότι τα επιπλέον κιλά είναι πίσω από τον πίσω άξονα κάτι δηλαδή σαν να βάζεις βάρος πάνω σε ένα μοχλό οπότε πολλαπλασιάζεις και την απόσταση από τον πίσω άξονα. Αλλά και πάλι νομίζω ότι στα περισσότερα αυτοκίνητα δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Στο κάτω κάτω πολλοί από εμάς μπορεί να κουβαλάμε για άλλους λόγους περισσότερα κιλά στο πορτμπαγκάζ. Αν κατάλαβα καλά όμως η συζήτηση δεν αφορά μόνο τη δεξαμενή του υγραερίου αλλά περιπτώσεις που αυτοκίνητα έχουν και κάποιο ρυμουλκούμενο. Εκεί ναι είναι απαραίτητη η ενίσχυση.

Re: Περι αναρτήσεων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Οκτ, 2015 15:42
από nickL
papoys έγραψε:Νομίζω ότι το ένα λίτρο lpg δεν έχει ειδικό βάρος ένα κιλό αλλά γύρω στα στα 550 με 600 γραμμάρια.
Οπότε μία δεξαμενή 40 λίτρων που παίρνει γύρω στα 35 άρα σχεδόν 20 κιλά σύν τα 10-15 που είναι η δεξαμενή
μιλάμε για 35-40 περίπου κιλά.Δεν νομίζω ότι με 35-40 κιλά αλλάζει κάτι και πρέπει να πάμε για ενίσχυση ελατηρίων.
Εξάλλου μπορούμε να αφαιρέσουμε από 35 κάποια 10-20 κιλά από τη λιγότερη βενζίνη που βάζουμε,η οποία έχει
και μεγαλίτερο ειδικό βάρος.

Οπότε για 10-20 κιλά δεν νομίζω πως αξίζει τον κόπο να μαίνουμε σε αυτό το τρυπάκι.
Πιθανώς κάποια ενίσχυση να χρειαστεί κάποιος που θα βάλει ας πούμε μία μπουκάλα 60 ή 70 λίτρων οπότε
εκεί μιλάμε για κάποια σοβαρά κιλά.


Θα ρωτήσω τον εγκαταστάτη μου για το βάρος, γιατί και εγώ μπερδεύτηκα, πάντως το δικό μου πράγματι έκατσε λίγο, δεν μπορεί να είναι ιδέα μου, έχω και τη ρεζέρβα βέβαια ακόμα στο πορτ παγκάζ (η δεξαμενή πήγε απ' όξω).

Re: Περι αναρτήσεων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Οκτ, 2015 22:56
από NickSt
nickL έγραψε:Θα ρωτήσω τον εγκαταστάτη μου για το βάρος, γιατί και εγώ μπερδεύτηκα, πάντως το δικό μου πράγματι έκατσε λίγο, δεν μπορεί να είναι ιδέα μου, έχω και τη ρεζέρβα βέβαια ακόμα στο πορτ παγκάζ (η δεξαμενή πήγε απ' όξω).


Λοιόν , άκου για να "ξεμπερδευτείς" γιατί όντως σε μπερδέψαμε.

Πρόβλημα με την πλήρη έννοια του προβλήματος δεν υπάρχει.

Αν δεν συνηθίζεις να φορτώνεις τίγκα το αμάξι , αν δεν κάνεις μεγάλα ταξίδια με μεγάλο φορτίο
και δεν τραβάς κάποιου είδους ρυμούλκα μείνε όπως έχεις .
Αν πάλι σου "έκατσε" στο μυαλό ότι το άμάξι σου έγινε...σαύρα , τότε βάλε τα ελατηριάκια ενίσχυσης ,
δεν κάνεις κανένα κακό , αντίθετα μόνο καλό θα του κάνεις . 'Ετσι απλά..

P/s...εγώ τα τοποθέτησα γιατί κάνω αρκετά απο αυτά που σου γράφω παραπάνω και αμέσως εξαφανίστηκε
η αίσθηση της "βαρκούλας του ψαρά" που είχα κάποιες φορές και κάτω από ορισμένες συνθήκες...

Re: Περι αναρτήσεων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Οκτ, 2015 09:55
από donstefano
Παιδια ερωτηση αν και ισως λιγο χαζη.

Τα ενισχυμενα που γραφετε (MAD κτλ) μπαινουν μαζι με τα ηδη υπαρχοντα ελατηρια (μαμα) η μονα τους? :?:

Re: Περι αναρτήσεων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Οκτ, 2015 09:59
από hlias
donstefano έγραψε:Παιδια ερωτηση αν και ισως λιγο χαζη.

Τα ενισχυμενα που γραφετε (MAD κτλ) μπαινουν μαζι με τα ηδη υπαρχοντα ελατηρια (μαμα) η μονα τους? :?:




στα περισσοτερα αυτοκινητα μπαινουν μαζι, μεσα στα υπαρχοντα ελατηρια.