nickL έγραψε:Για τα λάστιχα που λες και πάλι δεν ξέρω. Αφού τα δοκίμασες και σε κάλυψαν πάω πάσο. Η δική μου εμπειρία πάντως είναι ότι κι εγώ τα ίδια έλεγα για τα Michelin και πήγαμε με ένα φίλο για λάστιχα, εγώ έβαλα τα streetrepsonse2 και ο φίλος μου τα efficientgrip. Εγώ ακόμα τα κλαίω και εκείνος το ίδιο αλλά λίγο λιγότερο (γιατί για τον πρώτο χρόνο ήταν οκ, αλλά μετά τον ένα χρόνο σκέφτεται να τα δώσει να ξαναγυρίσει σε Michelin).
Τα Street Response 2 δεν είναι καλά λάστιχα οπότε δεν εκπλήσσομαι που δεν έμεινες ευχαριστημένος... Έπρεπε να προτιμήσεις τα BlueResponse αφού ήθελες Dunlop. Τα Efficient Grip επίσης τα απλά που είχε βάλει ο φίλος σου επίσης μετριότατα. Τα είχα στο Astra φορεμένα από το εργοστάσιο για 5 χρόνια... Δεν μπόρεσα να το εμπιστευτώ ποτέ το αυτοκίνητο όπως ήθελα με αυτά. Ειδικά στο βρεγμένο δεν είχα καμία πληροφόρηση στο τιμόνι... Ότι χειρότερο είχα για βρεγμένο στο αυτοκίνητο. Τα άλλαξα το φθινόπωρο πέρσυ αρχές Σεπτεμβρίου με τα Eagle F1 Asymmetric 2 καθώς ήθελα να δοκιμάσω κάτι σπορ έστω και αν αυτό σήμαινε ότι θυσιάζω την άνεση λίγο... Άλλο αυτοκίνητο ενώ είναι άνετο λάστιχο προς το παρόν ακόμη... Άλλο πάτημα τελείως... Βέβαια από 215/50/17 πήγα σε 225/45/17 οπότε παίζει και αυτό τον ρόλο του στην καλύτερη αίσθηση του αυτοκινήτου.
Τα Efficient Grip Performance είναι μέρα με τη νύχτα με τα απλά Efficient Grip ειδικά στη βροχή, όπως και τα Eagle F1 Asymmetric 2 σε σχέση με τα Asymmetric 1 στο στεγνό...
Το μόνο προτέρημα των Energy Saver είναι ότι έχουν καλύτερη αντοχή στη φθορά (προφανώς σκληρότερη γόμα). Όμως χάνουν κατά κράτος σε επιδόσεις σε σχέση με άλλες εταιρείες ειδικά στο βρεγμένο.
@ntinaras το Efficient Grip Performance είναι μαλακό λάστιχο. Το έχουμε στο C4 σε 205/55/16 αν δεν με γελά η μνήμη μου για το πλαϊνό. Κανένα δίπλωμα και καθόλου μαγούλιασμα όπως είχαν τα απλά Efficient Grip στο Astra μου... Φρένο δε με την τεχνολογία Active Breaking που έχει βάλει στα τελευταία της μοντέλα η Goodyear, σε φρενάρισμα πανικού φοβάσαι όχι μην δεν προλάβεις και σταματήσεις, αλλά μην σου την κουμπώσει ο από πίσω σου καθότι βεντουζώνουν και σταματούν απίστευτα γρήγορα το αυτοκίνητο...
Michelin παίδες από εμένα X για τα Energy/Energy+ και Primacy 3. Πριν 6-10 χρόνια ναι ήταν Top στην κατηγορία τους... Δυστυχώς απ' ότι φαίνεται η Michelin επαναπαύτηκε στις δάφνες της και δεν τα εξέλιξε... Τα σκορ που πετυχαίνουν σε συγκριτικά τεστ μεγάλων οργανισμών είναι πολύ κατώτερα των προσδοκιών... Όταν δεν μπορούν όχι απλά να είναι μέσα στην 5άδα αλλά χαροπαλεύουν για το αν θα μπουν στη 10άδα αυτό λέει πολλά. Δεν μπορούν να περάσουν δευτεροκλασάτες μάρκες όπως Nokian, Hankook κλπ... Τα Hankook παρεμπιπτόντως έχουν ανέβει πολύ και ανεβαίνουν σταθερά τα τελευταία χρόνια και τα έχω σαν εναλλακτική για τα Goodyear... Μπείτε στο
http://www.tyrereviews.com και ξεσκονίστε το... Έχει πάρα πολλά συγκριτικά και reviews. Για γρήγορες αναφορές ανατρέχω σε αυτό. Υπάρχουν και άλλα αξιόλογα site ομως.
--edit--Για αμορτισέρ απ' ότι διάβασα και σε αντίστοιχο thread στις τελευταίες σελίδες στο φόρουμ των 4τροχών η γενική ομοφωνία είναι ότι τα KYB είναι η πιο σίγουρη λύση και με μεγαλύτερη αντοχή στο χρόνο. Μάλλον προς τα εκεί μας βλέπω. Έχω αποκλείσει σίγουρα στα Bilstein B4, τα αντίστοιχα απλά της KONI, τα original της Monroe και μάλλον και τα γνήσια της αντιπροσωπείας αν και θα περάσω να πάρω μια προσφορά. Πρώτη επιλογή είναι τα KYB Excel-G και έχω ερωτηματικό για τα Monroe Reflex ενώ δεν ξέρω τι παίζει με τα Sachs...