tedd έγραψε:Aν υποθέσουμε οτι η δεξαμενή γεμάτη είναι γύρω στα 50-60 κιλά δηλαδή λιγοτερο απο όσο ζυγίζει ενα κανονικό άτομο. Πες δηλαδή οτι παντα εχεις και ενα άτομο να κάθεται πίσω είδατε κανέναν που κουβαλάει την οικογένεια του να παει να αλλάζει ελατήρια, αμορτισέρ, η να βάζει ενισχυτικά γιατί έκατσε λίγο κάτι χιλιοστά το αυτοκίνητο? Περισσότερο μπορεί να κάτσει ενα όχημα αμα τα αμορτισέρ έχουν φαει τα ψωμιά τους αλλά δεν παει να τα αλλάξει.
Συμφωνώ απόλυτα.
Ακόμα και αν το βάρος με γεμάτη δεξαμενή μπορεί να φτάσει τα 50-60 κιλά στην ουσία το επιπλέον βάρος είναι λιγότερο λόγο λιγοτερης βενζίνης η ακόμα μη χρήση της ρεζερβας.
Ακόμα όμως και να μην συμβαίνει το παραπάνω , δηλαδή να έχω φουλαρισμενο το ρεζερβουάρ της βενζίνης ( πράγμα που έτσι και αλλιώς δεν το κάνουν πολλοί) το επιπλέον βάρος είναι αστείο για αυτοκίνητα που έχουν σχεδιαστεί να μεταφέρουν εως 5 άτομα συν αποσκευές.
Εκτός και αν πιστεύουμε πως οι πρόβλεψη των αυτοκινητοβιομηχανιών για ορθή οδηγική συμπεριφορά του οχήματος αφορά μόνο την περίπτωση ενός η δυο επιβατων και μάλιστα χωρίς αποσκευές.
villasg έγραψε:Επισης ολο αυτο το παραπανω βαρος καθετε πισω απο τον αξονα και "μοχλιζει" , δεν ειναι επιβατες που ειναι μπρωστα απο τον αξονα .
Φίλε μου αυτό που αναφέρεις ως "μόχλισμα" ισως να αφορά πιο πολύ οχήματα τύπου sedan ( και παλι δεν είμαι σίγουρος)
Σε hatchback το κέντρο βάρος της δεξαμενής ( αν υποθέσουμε πως αυτό μπορει να μείνει σταθερό) στο i30 μου όπως το βλέπω κάθεται ακριβώς πανω στον αξονα συνεπώς πως μπορεί να υπάρξει τέτοιο φαινόμενο;
Για να υπάρξει τέτοια περίπτωση η δεξαμενή θα έπρεπε να ηταν κρεμασμένη στον προφυλακτήρα και φυσικα να υπήρχε ένα σεβαστό επιπλέον βάρος.