Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Περι αναρτήσεων

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: ΠΕΡΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Δημοσίευσηαπό nickL » Τετ 30 Σεπ, 2015 23:23

NickSt έγραψε:
nickL έγραψε:Και νόμιζα ότι ήταν η ιδέα μου ότι το αυτοκίνητο είχε κάτσει λίγο μετά την τοποθέτηση. Θα ψάξω και εγώ αυτά τα mad.

Αν και.. τα 30-40 κιλά (που είναι το έξτρα βάρος), νόμιζα δεν αρκούν για να φαίνεται καθισμένο το αυτοκίνητο..


Φίλε μου δεν είσαι μόνο 30 - 40 κιλά../..μάλλον δεν υπολογίζεις και το μόνιμο βάρος της δεξαμενής σου που είναι γύρω στα 15 με 20 κιλά , ανάλογα το μέγεθος της , ..οπότε το "ζόρισμα" των ελατηρίων είναι δεδομένο .


Σωστά. Άρα μαζί με καύσιμο συν δεξαμενή πάμε κοντά 60 κιλά.
nickL
 
Δημοσιευσεις: 338
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό yannisnm » Πέμ 01 Οκτ, 2015 00:38

H δεξαμενή τύπου ρεζέρβα των 40 κάτι λίτρων είναι 15 - 20 κιλά????? Δεν νομίζω!
yannisnm
 
Δημοσιευσεις: 53
Εγγραφή: Δευτ 20 Οκτ, 2014 15:52

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό tedd » Πέμ 01 Οκτ, 2015 02:16

Και ποια είναι η τιμη τους πάνω-κάτω;
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό papoys » Πέμ 01 Οκτ, 2015 04:52

Νομίζω ότι το ένα λίτρο lpg δεν έχει ειδικό βάρος ένα κιλό αλλά γύρω στα στα 550 με 600 γραμμάρια.
Οπότε μία δεξαμενή 40 λίτρων που παίρνει γύρω στα 35 άρα σχεδόν 20 κιλά σύν τα 10-15 που είναι η δεξαμενή
μιλάμε για 35-40 περίπου κιλά.Δεν νομίζω ότι με 35-40 κιλά αλλάζει κάτι και πρέπει να πάμε για ενίσχυση ελατηρίων.
Εξάλλου μπορούμε να αφαιρέσουμε από 35 κάποια 10-20 κιλά από τη λιγότερη βενζίνη που βάζουμε,η οποία έχει
και μεγαλίτερο ειδικό βάρος.

Οπότε για 10-20 κιλά δεν νομίζω πως αξίζει τον κόπο να μαίνουμε σε αυτό το τρυπάκι.
Πιθανώς κάποια ενίσχυση να χρειαστεί κάποιος που θα βάλει ας πούμε μία μπουκάλα 60 ή 70 λίτρων οπότε
εκεί μιλάμε για κάποια σοβαρά κιλά.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό rogerius » Πέμ 01 Οκτ, 2015 08:23

Thelo na valo avta ta OSRAV. Apo pou ta paraggelnoume?
rogerius
 
Δημοσιευσεις: 274
Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ, 2010 15:39

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό labros » Πέμ 01 Οκτ, 2015 11:05

papoys έγραψε:Νομίζω ότι το ένα λίτρο lpg δεν έχει ειδικό βάρος ένα κιλό αλλά γύρω στα στα 550 με 600 γραμμάρια.
Οπότε μία δεξαμενή 40 λίτρων που παίρνει γύρω στα 35 άρα σχεδόν 20 κιλά σύν τα 10-15 που είναι η δεξαμενή
μιλάμε για 35-40 περίπου κιλά.Δεν νομίζω ότι με 35-40 κιλά αλλάζει κάτι και πρέπει να πάμε για ενίσχυση ελατηρίων.
Εξάλλου μπορούμε να αφαιρέσουμε από 35 κάποια 10-20 κιλά από τη λιγότερη βενζίνη που βάζουμε,η οποία έχει
και μεγαλίτερο ειδικό βάρος.

Οπότε για 10-20 κιλά δεν νομίζω πως αξίζει τον κόπο να μαίνουμε σε αυτό το τρυπάκι.
Πιθανώς κάποια ενίσχυση να χρειαστεί κάποιος που θα βάλει ας πούμε μία μπουκάλα 60 ή 70 λίτρων οπότε
εκεί μιλάμε για κάποια σοβαρά κιλά.


Έτσι ακριβώς όπως τα λες είναι. Βέβαια υπάρχει και το θέμα ότι τα επιπλέον κιλά είναι πίσω από τον πίσω άξονα κάτι δηλαδή σαν να βάζεις βάρος πάνω σε ένα μοχλό οπότε πολλαπλασιάζεις και την απόσταση από τον πίσω άξονα. Αλλά και πάλι νομίζω ότι στα περισσότερα αυτοκίνητα δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Στο κάτω κάτω πολλοί από εμάς μπορεί να κουβαλάμε για άλλους λόγους περισσότερα κιλά στο πορτμπαγκάζ. Αν κατάλαβα καλά όμως η συζήτηση δεν αφορά μόνο τη δεξαμενή του υγραερίου αλλά περιπτώσεις που αυτοκίνητα έχουν και κάποιο ρυμουλκούμενο. Εκεί ναι είναι απαραίτητη η ενίσχυση.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό nickL » Πέμ 01 Οκτ, 2015 15:42

papoys έγραψε:Νομίζω ότι το ένα λίτρο lpg δεν έχει ειδικό βάρος ένα κιλό αλλά γύρω στα στα 550 με 600 γραμμάρια.
Οπότε μία δεξαμενή 40 λίτρων που παίρνει γύρω στα 35 άρα σχεδόν 20 κιλά σύν τα 10-15 που είναι η δεξαμενή
μιλάμε για 35-40 περίπου κιλά.Δεν νομίζω ότι με 35-40 κιλά αλλάζει κάτι και πρέπει να πάμε για ενίσχυση ελατηρίων.
Εξάλλου μπορούμε να αφαιρέσουμε από 35 κάποια 10-20 κιλά από τη λιγότερη βενζίνη που βάζουμε,η οποία έχει
και μεγαλίτερο ειδικό βάρος.

Οπότε για 10-20 κιλά δεν νομίζω πως αξίζει τον κόπο να μαίνουμε σε αυτό το τρυπάκι.
Πιθανώς κάποια ενίσχυση να χρειαστεί κάποιος που θα βάλει ας πούμε μία μπουκάλα 60 ή 70 λίτρων οπότε
εκεί μιλάμε για κάποια σοβαρά κιλά.


Θα ρωτήσω τον εγκαταστάτη μου για το βάρος, γιατί και εγώ μπερδεύτηκα, πάντως το δικό μου πράγματι έκατσε λίγο, δεν μπορεί να είναι ιδέα μου, έχω και τη ρεζέρβα βέβαια ακόμα στο πορτ παγκάζ (η δεξαμενή πήγε απ' όξω).
nickL
 
Δημοσιευσεις: 338
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό NickSt » Πέμ 01 Οκτ, 2015 22:56

nickL έγραψε:Θα ρωτήσω τον εγκαταστάτη μου για το βάρος, γιατί και εγώ μπερδεύτηκα, πάντως το δικό μου πράγματι έκατσε λίγο, δεν μπορεί να είναι ιδέα μου, έχω και τη ρεζέρβα βέβαια ακόμα στο πορτ παγκάζ (η δεξαμενή πήγε απ' όξω).


Λοιόν , άκου για να "ξεμπερδευτείς" γιατί όντως σε μπερδέψαμε.

Πρόβλημα με την πλήρη έννοια του προβλήματος δεν υπάρχει.

Αν δεν συνηθίζεις να φορτώνεις τίγκα το αμάξι , αν δεν κάνεις μεγάλα ταξίδια με μεγάλο φορτίο
και δεν τραβάς κάποιου είδους ρυμούλκα μείνε όπως έχεις .
Αν πάλι σου "έκατσε" στο μυαλό ότι το άμάξι σου έγινε...σαύρα , τότε βάλε τα ελατηριάκια ενίσχυσης ,
δεν κάνεις κανένα κακό , αντίθετα μόνο καλό θα του κάνεις . 'Ετσι απλά..

P/s...εγώ τα τοποθέτησα γιατί κάνω αρκετά απο αυτά που σου γράφω παραπάνω και αμέσως εξαφανίστηκε
η αίσθηση της "βαρκούλας του ψαρά" που είχα κάποιες φορές και κάτω από ορισμένες συνθήκες...
NickSt
 
Δημοσιευσεις: 651
Εγγραφή: Τετ 06 Νοέμ, 2013 22:44

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό donstefano » Παρ 02 Οκτ, 2015 09:55

Παιδια ερωτηση αν και ισως λιγο χαζη.

Τα ενισχυμενα που γραφετε (MAD κτλ) μπαινουν μαζι με τα ηδη υπαρχοντα ελατηρια (μαμα) η μονα τους? :?:
TOYOTA COROLLA 1.4 VVTI
BRC SEQUENT 24
donstefano
 
Δημοσιευσεις: 152
Εγγραφή: Πέμ 06 Αύγ, 2015 14:11

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό hlias » Παρ 02 Οκτ, 2015 09:59

donstefano έγραψε:Παιδια ερωτηση αν και ισως λιγο χαζη.

Τα ενισχυμενα που γραφετε (MAD κτλ) μπαινουν μαζι με τα ηδη υπαρχοντα ελατηρια (μαμα) η μονα τους? :?:




στα περισσοτερα αυτοκινητα μπαινουν μαζι, μεσα στα υπαρχοντα ελατηρια.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 19 επισκέπτες