Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Περι αναρτήσεων

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Κυρ 26 Ιουν, 2016 14:58

Με τι ασχολειστε ρε παιδιά?
Αλλαχτε αμορτισέρ στα 70-80.000χλμ που πέφτουν και όλα καλά.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό ximikos00 » Κυρ 26 Ιουν, 2016 21:11

gkazakias έγραψε:Με τι ασχολειστε ρε παιδιά?
Αλλαχτε αμορτισέρ στα 70-80.000χλμ που πέφτουν και όλα καλά.


Η δουλειά του αμορτισέρ είναι η απόσβεση της ταλάντωσης του αυτοκινήτου και όχι το ρύθμισμα του ύψους.... :!:
ximikos00
 
Δημοσιευσεις: 125
Εγγραφή: Κυρ 22 Μάιος, 2011 20:33

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Κυρ 26 Ιουν, 2016 21:19

ximikos00 έγραψε:
gkazakias έγραψε:Με τι ασχολειστε ρε παιδιά?
Αλλαχτε αμορτισέρ στα 70-80.000χλμ που πέφτουν και όλα καλά.


Η δουλειά του αμορτισέρ είναι η απόσβεση της ταλάντωσης του αυτοκινήτου και όχι το ρύθμισμα του ύψους.... :!:


Το ξερω, οταν λεω πεφτουν δεν εννοω πεφτουν σε υψος.Ενοχλει κανεναν ο μισος ποντος απο μια μπουκαλα? Απλα τους ενοχλει που βαρκιαζει το αμαξι ευκολοτερα στις ανωμαλιες εχοντας ενα εξτρα φορτιο πισω... Οι περισσοτεροι που μου παραπονιουνται για το φορτιο της μπουκαλας του υγραεριου και αν αλλαξει η οδικη συμπεριφορα απο αυτο, φορανε ηδη 150.000χλμ τα αμορτισερ τους. :clap:
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό ximikos00 » Κυρ 26 Ιουν, 2016 23:15

gkazakias έγραψε:
ximikos00 έγραψε:
gkazakias έγραψε:Με τι ασχολειστε ρε παιδιά?
Αλλαχτε αμορτισέρ στα 70-80.000χλμ που πέφτουν και όλα καλά.


Η δουλειά του αμορτισέρ είναι η απόσβεση της ταλάντωσης του αυτοκινήτου και όχι το ρύθμισμα του ύψους.... :!:


Το ξερω, οταν λεω πεφτουν δεν εννοω πεφτουν σε υψος.Ενοχλει κανεναν ο μισος ποντος απο μια μπουκαλα? Απλα τους ενοχλει που βαρκιαζει το αμαξι ευκολοτερα στις ανωμαλιες εχοντας ενα εξτρα φορτιο πισω... Οι περισσοτεροι που μου παραπονιουνται για το φορτιο της μπουκαλας του υγραεριου και αν αλλαξει η οδικη συμπεριφορα απο αυτο, φορανε ηδη 150.000χλμ τα αμορτισερ τους. :clap:


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Σωστός.....
ximikos00
 
Δημοσιευσεις: 125
Εγγραφή: Κυρ 22 Μάιος, 2011 20:33

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό referravag » Δευτ 27 Ιουν, 2016 12:32

ximikos00 έγραψε:
gkazakias έγραψε:Με τι ασχολειστε ρε παιδιά?
Αλλαχτε αμορτισέρ στα 70-80.000χλμ που πέφτουν και όλα καλά.


Η δουλειά του αμορτισέρ είναι η απόσβεση της ταλάντωσης του αυτοκινήτου και όχι το ρύθμισμα του ύψους.... :!:

Η κύρια δουλεια του αμορτισέρ είναι να κρατάει σε επαφή με το δρόμο τον τροχό. Σαφώς βέβαια παίζει ρόλο η σκληρότητα του στην άνεση του αυτοκινήτου. Απόσβεση της ταλάντωσης κάνουν και τα ελατήρια.

By the way, είναι και το δικό μας για αλλαγή αμορτισέρ από φθινόπωρο μαζί με τα λάστιχα. 140.000+ έφτασαν αυτά τα αμορτισέρ σε 8 χρόνια. Μέχρι πέρσι ήταν άψογα. φέτος έπεσαν πολύ.. Καμία ιδέα για μάρκα προτίμησης; Μας έχουν πει για Kayaba... Άλλες απόψεις; Γνήσια;
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό macmac » Πέμ 30 Ιουν, 2016 13:34

Τα γνήσια κατά κανόνα είναι υπερτιμημένα.

Kayaba / Monroe φθηνές και αξιόπιστες λύσεις για αντικατάσταση των μαμά. Αυτά ανάλογα με το μοντέλο του αυτοκινήτου υπάρχουν σε δύο εκδόσεις : γόνατα για macpherson ή φυσίγγια. Αν ο μάστορας γουστάρει να δουλέψει μπορείτε να πάρετε φυσίγγια τα οποία θα τοποθετήσει ο μάγκας μάστορας μέσα στα κελύφη των παλαιών αμορτισέρ σας. Αλλιώς αγοράζετε γόνατα (ακριβότερα από τα φυσίγγια) και τελειώνει το πάρτι.
Εδώ θέλω να προσθέσω ότι τα kayaba (για τα monroe δεν ξέρω) βγαίνουν σε δύο τουλάχιστον εκδόσεις : α) εργοστασιακών προδιαγραφών αλλά και β) σκληρότερα για πιο "βαριές/σπορ" καταστάσεις σε τιμή παραπλήσια. Τα δεύτερα καλύπτουν άνετα και τα παραπανήσια κιλά που μπορεί να έχει το υγραεριοκίνητο αυτοκίνητό μας.

Koni / Bilstein
Aυτά βγαίνουν ανάλογα πάντα με το μοντέλο του αυτοκινήτου σε 2 ή παραπάνω εκδόσεις.
Για βασικές (αλλά πολύ καλύτερες από μαμά) καταστάσεις επιλέγουμε εκείνα που είναι factory replacement. (Aν τα βρείτε πάλι σε φυσίγγια ακόμη καλύτερα γιατί θα σας έρθει φθηνότερα).
Για πιο "βαρβάτες" αναρτήσεις επιλέγουμε τις σκληρές εκδόσεις των παραπάνω αμορτισερ.
Για τους πιο φραγκάτους υπάρχουν και τα κιτ που περιλαμβάνουν και ελατήρια (συνήθως στενού τύπου) και φυσικά ρυθμιζόμενα σε όλες τις παραμέτρους (ride height, bound, rebound) και πάει λέγοντας.

Kάτι τελευταίο αλλά όχι άχρηστο
Επειδή κανένας μάστορας / εγκαταστάτης δεν το προτείνει πρέπει να το ζητήσετε εσείς!!
Με ένα κόστος περίπου 20 € αγοράστε shock absorber rubber guards !
http://sidecarpro.com/BS-CJ750-rubber-s ... eeves.html κάτι τέτοιο δηλαδή. Τα καινούργια σας αμορτισέρ θα μείνουν καινούργια για όσο καιρό αντέξουν αυτά τα λαστιχάκια!!!


Η επιλογή φυσικά είναι θέμα μικροβίου και τσέπης του καθενός.
Hyundai Matrix 06 - Bardolini - 49000Km / 2500 ώρες με υγραέριο (11lt/100Km + 1,5lt/100Km βενζίνη)
Άβαταρ μέλους
macmac
 
Δημοσιευσεις: 102
Εγγραφή: Τετ 20 Ιουν, 2012 14:56

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό referravag » Πέμ 30 Ιουν, 2016 21:43

Φίλε macmac σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το εμπεριστατωμένο μήνυμά σου! Πραγματικά χαίρομαι με τέτοιες αναλύσεις.

Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να είναι στο ίδιο επίπεδο με τα εργοστασιακά όσον αφορά άνεση και κρατήματα. Αν γίνεται να είναι και καλύτερα κανένα πρόβλημα. Όσον αφορά το βάρος που λες για πιο ενισχυμένα λόγω υγραερίου δεν χρειάζεται... Ούτε καν... Αν δεις τους πίσω τροχούς τι κενό έχουν από το αμάξωμα δεν έχει κάτσει καθόλου το αυτοκίνητο μετά την εγκατάσταση του υγραερίου... Ίσα ίσα που φαίνεται λες και το έχεις σηκώσει με το γερανό στο συνεργείο που κρέμονται οι τροχοί στον αέρα.

Για Kayaba και Sachs (δεν τα σχολίασες) που κοίταξα στο Tecdoc ένα μοντέλο βγάζουν αερίου. Monroe δεν νομίζω να προτιμήσουμε... Τα Kayaba είναι ~10€ ακριβότερα το ένα αλλά γράφουν για δρόμους κακής ποιότητας πράγμα που το εκτιμώ. Koni-Bilstein/ρυθμιζόμενα κλπ τα ξεχνάμε... 'Ενα απλό αυτοκίνητο της σειράς είναι για να πηγαίνουμε στις δουλειές μας... Μην τρελαθούμε! Ρυθμιζόμενα σε 1.4 ατμόσφαιρα με 185/65/15 για ποιον λόγο; Να είχε άλλες ζάντες μεγαλύτερες και δυνατότερο μοτέρ να το καταλάβω...

Τα γνήσια τα ανέφερα όσον αφορά το θέμα σκληρότητας/άνεσης και αντοχής στο χρόνο γιατί έχω ακούσει για aftermarket που μετά από 2-3 χρόνια πέφτουν πάρα πολύ και είναι για πέταγμα. Βέβαια δεν ξέρω εάν της αντιπροσωπείας είναι τα ίδια με τα εργοστασιακά. Δεν ξέρω τιμές αλλά θα ρωτήσω να πάρω μια ιδέα και γι' αυτά στην τοπική ατνιπροσωπεία...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό nickL » Σάβ 02 Ιούλ, 2016 13:54

Να σου πω αν θες τη γνώμη μου. Εγώ όταν άλλαξα, δεν πήγα σε γνήσια διότι με διαβεβαίωναν αρκετοί (μάστορες) πως στην ίδια κατηγορία με τα γνήσια (δλδ όχι να βάλεις κάτι τελείως διαφορετικό πχ σπορτ) πάνω κάτω όλες οι γνωστές μάρκες θα ήταν λίγο καλύτερα σε όλα τα χαρακτηριστικά. Τελικά προχώρησα σε bilstein (μαύρο). Το μετάνοιωσα σχετικά σύντομα καθώς δεν ήταν καλύτερα, ίσα ίσα έχασα σε άνεση και έχασα αυτήν την ακρίβεια που είχα με τα γνήσια. Και η διαφορά με τα γνήσια ήταν στα 20-30 ευρώ αν θυμάμαι καλά.

Τώρα θα μου πει κάποιος εύλογα, μα τα εργοστάσια δεν βγάζουν αμορτισέρ κλπ, και όλα ίδια είναι κλπ και η Peugeot βάζει μία σφραγίδα και τα βαφτίζει γνήσια κλπ. Βέβαια όταν βγάλαμε τα μαμά για να μπουν τα καινούργια δεν φαινόταν να ήταν κάποιας γνωστής aftersales μάρκας. Το αποτέλεσμα πάντως αυτό ήταν για μένα. Μακάρι να είχα βάλει τα γνήσια.

Επίσης, για μένα αν κάποιος είναι ικανοποιημένος και νοιώθει καλά με τα δικά του αμορτισέρ, απ τη στιγμή που δεν θέλει να βελτιώσει κάτι γιατί να μη βάλει τα γνήσια; Εγώ πάντως με τα bilstein, δεν είδα τίποτα καλύτερο. (Βέβαια έβαλα το μαύρο αν θυμάμαι καλά, το αντίστοιχο δλδ με το μαμά, δεν πήγα σε κάτι διαφορετικό).

Γνώμη μου (πάντα), χτύπα γνήσια αμορτισέρ + Michelin λάστιχα και καθάρισες.
nickL
 
Δημοσιευσεις: 338
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Σάβ 02 Ιούλ, 2016 14:41

Nick χτυπησες το πιο άχρηστο αμορτισέρ της αγοράς για αυτό και δεν ειδες βελτίωση. Μακρυά απο bilstein b4 μαυρο. Δεν ξέρω γιατί ακόμη δεν τα έχουν βελτιώσει.
Αν εβαζες kyb μαυρο ή κάποιο Κόνι θα καταλαβαινες τι εννοώ.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό viallesi » Σάβ 02 Ιούλ, 2016 14:48

gkazakias έγραψε:Nick χτυπησες το πιο άχρηστο αμορτισέρ της αγοράς για αυτό και δεν ειδες βελτίωση. Μακρυά απο bilstein b4 μαυρο. Δεν ξέρω γιατί ακόμη δεν τα έχουν βελτιώσει.
Αν εβαζες kyb μαυρο ή κάποιο Κόνι θα καταλαβαινες τι εννοώ.


Συμφωνώ μαζί σου. Πολύ χάλια. Και εγω μεταξύ μαμά και kyb ειμαι και η διαφορά στην τιμή ειναι μικρή. Μάλλον στα μαμά θα καταλήξω γιατι έχουν ελαφρώς καλύτερη άνεση.
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 15 επισκέπτες





cron