Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Περι αναρτήσεων

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό tripas » Τετ 18 Νοέμ, 2015 20:33

Φίλε fikion μαλλον ξεχνας ότι είμαι αποφοιτος του Τμήμας "Μηχανολόγων Μηχανικών" του Α.Π.Θ. με MEng σε "Finete Εlement Analysis" και 14η επαγγελματική ενασχόληση στην "Αντοχή Υλικών με αριθμητικες μεθοδους" λες να μην γνωρίζω για την "θερμική καταπόνηση" και όχι "Θερμική κατεργασια" το δευτερο είναι άλλο πράγμα που θα πάθει το ελατήριο?

Αλλα όσο φάουλ και επικίνδυνο είναι αυτο που του έγραψα άλλο τόσο είναι η τοποθετηση αυτων των πλαστικών.

Μονοδρομος τα ΜΑD . Μια άλλη επισης καλή εταιρεια είναι η http://www.autotechnics.nl αλλα απο ότι ξέρω εχει μονο Replacement Springs τα οποια είναι λιγο πιο σκληρά απο τα μαμα αλλα ποσο δεν ξέρω.
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό fokion » Τετ 18 Νοέμ, 2015 21:41

ε οχι και fikion ρε μαστορα :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Μη τρελενεσαι ποτε δε ξερεις ποιον εχεις "απενατι" τι γνωσεις εχει θελω να πω....

Κατα τα αλλα προφανως και δε διαφωνω με οτι λες που το γνωριζεις καλυτερα απο μενα μια που εγω εχω μονο πρακτική εμπειρια στο θεμα.
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2253
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό NickSt » Τετ 18 Νοέμ, 2015 22:15

"μάστορα"...."fikifiki' !!!!!!μπούαχάχάχάααααααα :ymdevil: :ymdevil: :ymdevil: :)) :)) :))

Πάει.."ξέφυγε" και o "μετριοπαθής" Φωκίωνας αδέρφια...!!!!! :D :mrgreen: :D :mrgreen:
NickSt
 
Δημοσιευσεις: 651
Εγγραφή: Τετ 06 Νοέμ, 2013 22:44

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό macmac » Σάβ 25 Ιουν, 2016 10:25

Έχοντας διαβάσει όλο το thread, έχω να παρατηρήσω το εξής:
Όλοι ενδιαφέρονται για το πως θα ξαναφέρουν το αυτοκίνητο στο εργοστασιακό ύψος στον πίσω άξονα.
Και έρχομαι εγώ έχοντας το μικρόβιο του πειράγματος αναρωτιέμαι το εξής:
Αντί να βάλω προσθήκες πίσω και διπλά ελατήρια, γιατί να μην βάλω εμπρός ελατήρια χαμηλώματος 1-2 πόντων; Είναι απίστευτη η αλλαγή της αίσθησης του τιμονιού με αυτή τη μετατροπή. (Και φυσικά δεν αναφέρομαι σε off road αυτοκίνητα).
Και ακόμη καλύτερα, αν είμαι και στην διαδικασία αλλαγής των αμορτισέρ, γιατί να μη βάλω ρυθμιζόμενα καθ' ύψος;

Όταν ήμουν πιτσιρικάς σκάγαμε στην παρέα ένα σκασμό λεφτά για χαμηλώματα.
Βέβαια καταλαβαίνω ότι πρέπει να υπάρχει το μικρόβιο, αλλιώς δεν γίνεται τίποτα.
Αλλά καλό είναι να ακούγεται και αυτή η λύση.
Hyundai Matrix 06 - Bardolini - 49000Km / 2500 ώρες με υγραέριο (11lt/100Km + 1,5lt/100Km βενζίνη)
Άβαταρ μέλους
macmac
 
Δημοσιευσεις: 102
Εγγραφή: Τετ 20 Ιουν, 2012 14:56

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό ximikos00 » Σάβ 25 Ιουν, 2016 17:03

Καλό είναι τα ελατήρια να είναι σετάκι για να έχουν την ίδια σκληρότητα....
Γιατί αν βάλεις ελατήρια χαμηλώματος μπροστά και έχεις καθισμένα ελατήρια ουσιαστικά πίσω, τότε η γεωμετρία της ανάρτησης σου θα είναι ότι ναναι....

Και άντε εγώ έχω τζιπ και δεν κάνω τρελά πράγματα...αλλά σε ένα αυοκίνητο που θα πάει και με αλλους ρύθμους και θα το πιέσεις σε καποιες στροφές θα έχεις θέμα.....νομίζω.... :-\ :-\ :-\
ximikos00
 
Δημοσιευσεις: 125
Εγγραφή: Κυρ 22 Μάιος, 2011 20:33

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό vdgle » Σάβ 25 Ιουν, 2016 19:07

Προσπαθώ να βγάλω συμπέρασμα για το πόσο είναι η δεν είναι υπερβολική η ενίσχυση των πίσω αμορτισέρ λόγο καζανιου.
Στην περίπτωση μου με καζάνι 55 λίτρων ( δηλαδή ωφέλιμο 47 λίτρα ) έχω επιπλέον βάρος περίπου 45-50 κιλά .
Πλέον όμως δεν γεμίζω φουλ με βενζίνη το ρεζερβουάρ αλλά στο 50-60%.
Επίσης δεν έχω πλέον την Ρεζέρβα μαζί μου και μιλώ για κανονικό ζαντολαστιχο ( όχι το λεπτό ανάγκης) .
Το βάρος του ελαστικού που πλέον δεν κουβαλάω να υποθέσω πως είναι περίπου 20 κιλά;
Συνεπώς και με λιγότερη βενζίνη το επιπλέον βάρος στο i30 μου με το ζόρι θα ξεπερνά τα 20- 25 επιπλέον κιλά.
Δεν είναι πολύ λίγα για να ανησυχώ ;
vdgle
 
Δημοσιευσεις: 72
Εγγραφή: Σάβ 11 Ιουν, 2016 11:09

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό villasg » Σάβ 25 Ιουν, 2016 22:01

Εσυ βλεπεις την συμπεριφορα του αμαξιου .
Εμανα στο i30 που εχω δεν μου αρεσε ηταν πολυ float το εχανα μερικες φορες σε στροφες ( εγω εχω και την ρεζερβα κανονικη αλουνιου ζαντα κλπ )
Επισης ολο αυτο το παραπανω βαρος καθετε πισω απο τον αξονα και "μοχλιζει" , δεν ειναι επιβατες που ειναι μπρωστα απο τον αξονα .
Εβαλα λοιπον τα mad και σωθηκα
ΕικόναHyundai i30 1400cc BRC SEQUENT PLUG & DRIVE by LPGas
Άβαταρ μέλους
villasg
 
Δημοσιευσεις: 249
Εγγραφή: Τρί 05 Ιούλ, 2011 20:52
Τοποθεσία: Μαλακώντα Ευβοιας

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό tedd » Σάβ 25 Ιουν, 2016 23:07

Aν υποθέσουμε οτι η δεξαμενή γεμάτη είναι γύρω στα 50-60 κιλά δηλαδή λιγοτερο απο όσο ζυγίζει ενα κανονικό άτομο. Πες δηλαδή οτι παντα εχεις και ενα άτομο να κάθεται πίσω είδατε κανέναν που κουβαλάει την οικογένεια του να παει να αλλάζει ελατήρια, αμορτισέρ, η να βάζει ενισχυτικά γιατί έκατσε λίγο κάτι χιλιοστά το αυτοκίνητο? Περισσότερο μπορεί να κάτσει ενα όχημα αμα τα αμορτισέρ έχουν φαει τα ψωμιά τους αλλά δεν παει να τα αλλάξει. Έχω την εντύπωση οτι έχουμε γίνει πολύ υποχόνδριοι με το που βαλαμε υγραέριο. Διαβάζω εδω κσποιους που μόλις εβαλαν υγαεριο να αρχίζουν να ρωτάνε ποσο καεί στο χιλιομετρο ή αν καταναλωση τους ειναι ενταξει κτλπ, αμα τους ρωτήσεις ομως ποσο έκαιγαν πριν με βενζίνη ακόμη και αν είχαν κανει πανω απο 100.000χλμ δεν ξέρουν να σου απαντήσουν. Σου απαντανε κάτι το αόριστο 50€ στα 250 χλμ δηλαδή το ρεζερβουάρ τους ηταν κάτι σα κουμπαρας που του εβαζες μέσα χρήματα και οχι κάποια ποσότητα καυσίμου κάτι σαν το "αμα ο παππούς μου είχε ρόδες θα ηταν καροτσακι". Αυτοι που αναρωτιούνται τώρα ποσο χαμήλωσε πίσω το αυτοκίνητο αναρωτηθηκαν πριν με βενζίνη σε τι κατασταση ηταν τα αμορτισέρ ή ελατηρια και ποσο ηταν σηκωμένο ή πεσμενο το αυτοκίνητο τους???? Νομιζω οτι βάζοντας υγραέριο η πλειοψηφία μας αρχισε να διυλιζει το κονωπα ακόμη και για μικρό πράγματα για τα οποία πριν θα απαξιουσαμε να ασχοληθουμε έστω και μια στιγμη.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό hlias » Σάβ 25 Ιουν, 2016 23:25

οποιος εχει ενισχυσει την αναρτηση του με τα προσθετα ελατηρια mad ή με καποιον αλλο τροπο ξερει τη διαφορα που εχει στην αποδοση το αυτοκινητο του, οι υπολοιποι απλα υποθετουν.
αυτη ειναι η διαφορα.



tedd έγραψε:......................Νομιζω οτι βάζοντας υγραέριο η πλειοψηφία μας αρχισε να διυλιζει το κονωπα ακόμη και για μικρό πράγματα για τα οποία πριν θα απαξιουσαμε να ασχοληθουμε έστω και μια στιγμη.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



εκαναν ενα λαθος τοσα χρονια, απλα το υγραεριο ηταν μια αφορμη για να δωσουν βαση και σε αλλα σημαντικα θεματα του οχηματος τους που τοσα χρονια τα περναγαν στο ντουκου.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό vdgle » Κυρ 26 Ιουν, 2016 12:52

tedd έγραψε:Aν υποθέσουμε οτι η δεξαμενή γεμάτη είναι γύρω στα 50-60 κιλά δηλαδή λιγοτερο απο όσο ζυγίζει ενα κανονικό άτομο. Πες δηλαδή οτι παντα εχεις και ενα άτομο να κάθεται πίσω είδατε κανέναν που κουβαλάει την οικογένεια του να παει να αλλάζει ελατήρια, αμορτισέρ, η να βάζει ενισχυτικά γιατί έκατσε λίγο κάτι χιλιοστά το αυτοκίνητο? Περισσότερο μπορεί να κάτσει ενα όχημα αμα τα αμορτισέρ έχουν φαει τα ψωμιά τους αλλά δεν παει να τα αλλάξει.


Συμφωνώ απόλυτα.
Ακόμα και αν το βάρος με γεμάτη δεξαμενή μπορεί να φτάσει τα 50-60 κιλά στην ουσία το επιπλέον βάρος είναι λιγότερο λόγο λιγοτερης βενζίνης η ακόμα μη χρήση της ρεζερβας.
Ακόμα όμως και να μην συμβαίνει το παραπάνω , δηλαδή να έχω φουλαρισμενο το ρεζερβουάρ της βενζίνης ( πράγμα που έτσι και αλλιώς δεν το κάνουν πολλοί) το επιπλέον βάρος είναι αστείο για αυτοκίνητα που έχουν σχεδιαστεί να μεταφέρουν εως 5 άτομα συν αποσκευές.
Εκτός και αν πιστεύουμε πως οι πρόβλεψη των αυτοκινητοβιομηχανιών για ορθή οδηγική συμπεριφορά του οχήματος αφορά μόνο την περίπτωση ενός η δυο επιβατων και μάλιστα χωρίς αποσκευές.

villasg έγραψε:Επισης ολο αυτο το παραπανω βαρος καθετε πισω απο τον αξονα και "μοχλιζει" , δεν ειναι επιβατες που ειναι μπρωστα απο τον αξονα .

Φίλε μου αυτό που αναφέρεις ως "μόχλισμα" ισως να αφορά πιο πολύ οχήματα τύπου sedan ( και παλι δεν είμαι σίγουρος)
Σε hatchback το κέντρο βάρος της δεξαμενής ( αν υποθέσουμε πως αυτό μπορει να μείνει σταθερό) στο i30 μου όπως το βλέπω κάθεται ακριβώς πανω στον αξονα συνεπώς πως μπορεί να υπάρξει τέτοιο φαινόμενο;
Για να υπάρξει τέτοια περίπτωση η δεξαμενή θα έπρεπε να ηταν κρεμασμένη στον προφυλακτήρα και φυσικα να υπήρχε ένα σεβαστό επιπλέον βάρος.


Εικόνα
vdgle
 
Δημοσιευσεις: 72
Εγγραφή: Σάβ 11 Ιουν, 2016 11:09

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: gfg001 και 19 επισκέπτες