Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Περι αναρτήσεων

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό villasg » Τετ 07 Οκτ, 2015 17:56

Τελικα εβαλα τα MAD .
Εμφανης διαφορα το αμαξι σηκωθηκε στο υψος του και σταματησε το float Που ειχε .
Εκανα λιγα χλμ αλλα η διαφορα ειναι αισθητη .

Παμε σε κατι αλλο τωρα .
Πλησιαζει ο καιρος για αλλαγη αμορτισερ .
Τι προτεινετε , παντα εχοντας στο μυαλο μας την ανεση ( δεν θελω σκληρο και να κοπαναει κλπ )
Κοιταζω τα KAYABA EXCEL-G ( 235 τοποθετημενα) , τα SACHS ( 250 τοποθετημενα) , Bilstein B4 ( 230 τοποθετημενα) .

Εχουμε καποια αποψη ή αλλη προταση
ΕικόναHyundai i30 1400cc BRC SEQUENT PLUG & DRIVE by LPGas
Άβαταρ μέλους
villasg
 
Δημοσιευσεις: 249
Εγγραφή: Τρί 05 Ιούλ, 2011 20:52
Τοποθεσία: Μαλακώντα Ευβοιας

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό donstefano » Τετ 07 Οκτ, 2015 18:55

Καλα χιλιομετρα να χεις με τα Mad.Καποια στιγμη που θα τα δουλεψεις περισσοτερο να μας πεις μια πιο ολοκληρωμενη αποψη.

Για αμορτισερ τωρα αν εμεινες ευχαριστημενος με τα μαμα βαλε τα ιδια για μενα.

Το δικο μου φοραει KAYABA απο τη μανα του και εχω μειινει πολυ ευχαριστημενος.Μετρια θα τα χαρακτηριζα..Και καλη αποροφηση ειχαν.
Δεν ξερω ομως πιο μοντελο ειναι.Αυτα τα φοραω απο το 2005 που πηρα και το αμαξι.

Τα Bilstein εχουν τη φημη οτι ειναι λιγο σκληρα.Για τα SACHS δεν ξερω να σου πω...

Οι τιμες που αναφερεις μου φαινονται πολυ καλες παντως με τοποθετηση!
TOYOTA COROLLA 1.4 VVTI
BRC SEQUENT 24
donstefano
 
Δημοσιευσεις: 152
Εγγραφή: Πέμ 06 Αύγ, 2015 14:11

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό anikologr » Τετ 07 Οκτ, 2015 23:09

villasg έγραψε:Τελικα εβαλα τα MAD .
Εμφανης διαφορα το αμαξι σηκωθηκε στο υψος του και σταματησε το float Που ειχε .
Εκανα λιγα χλμ αλλα η διαφορα ειναι αισθητη .

Παμε σε κατι αλλο τωρα .
Πλησιαζει ο καιρος για αλλαγη αμορτισερ .
Τι προτεινετε , παντα εχοντας στο μυαλο μας την ανεση ( δεν θελω σκληρο και να κοπαναει κλπ )
Κοιταζω τα KAYABA EXCEL-G ( 235 τοποθετημενα) , τα SACHS ( 250 τοποθετημενα) , Bilstein B4 ( 230 τοποθετημενα) .

Εχουμε καποια αποψη ή αλλη προταση


Έχουμε το ίδιο αυτοκίνητο και συμφωνώ ότι έχει κάτσει πολύ και τα ελατήρια το βοηθούν.

Προφανώς τα mad που έβαλες δεν είναι για χαμηλώμα και διατηρούν το αρχικό ύψος σωστά?

Αν ναι τότε φυσικά και απορρίπτεις τα μαμά λόγω τιμής και ποιότητας.

Προσωπικά θα πήγαινα για τα excel g.

Απλά αφού πας και για αμορτισέρ ήταν ευκαιρία να τα περάσεις όλα με την μία.

Υγ τελικά ποιος ο κωδικός από τα ελατήρια? Με ενδιαφέρει άμεσα αν βρω μια καλή εδώ Πάτρα για όλα.
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό viallesi » Τετ 07 Οκτ, 2015 23:23

villasg έγραψε:Τελικα εβαλα τα MAD .
Εμφανης διαφορα το αμαξι σηκωθηκε στο υψος του και σταματησε το float Που ειχε .
Εκανα λιγα χλμ αλλα η διαφορα ειναι αισθητη .

Παμε σε κατι αλλο τωρα .
Πλησιαζει ο καιρος για αλλαγη αμορτισερ .
Τι προτεινετε , παντα εχοντας στο μυαλο μας την ανεση ( δεν θελω σκληρο και να κοπαναει κλπ )
Κοιταζω τα KAYABA EXCEL-G ( 235 τοποθετημενα) , τα SACHS ( 250 τοποθετημενα) , Bilstein B4 ( 230 τοποθετημενα) .

Εχουμε καποια αποψη ή αλλη προταση


Σε πιο μαγαζί σου έδωσαν αυτές τις τιμές? Είμαι και εγώ σε αναζήτηση και είναι εξαιρετικές οι τιμές μαζί με τοποθέτηση.
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό villasg » Πέμ 08 Οκτ, 2015 08:08

anikologr έγραψε:
Έχουμε το ίδιο αυτοκίνητο και συμφωνώ ότι έχει κάτσει πολύ και τα ελατήρια το βοηθούν.
Προφανώς τα mad που έβαλες δεν είναι για χαμηλώμα και διατηρούν το αρχικό ύψος σωστά?
Αν ναι τότε φυσικά και απορρίπτεις τα μαμά λόγω τιμής και ποιότητας.
Προσωπικά θα πήγαινα για τα excel g.
Απλά αφού πας και για αμορτισέρ ήταν ευκαιρία να τα περάσεις όλα με την μία.

Υγ τελικά ποιος ο κωδικός από τα ελατήρια? Με ενδιαφέρει άμεσα αν βρω μια καλή εδώ Πάτρα για όλα.


Οχι δεν ειναι για χαμηλωμα , απλα εφεραν το αμαξι στην αρχικη σωστη θεση κωδικος :
villasg έγραψε:..
Part number: HV-373128
...


anikologr έγραψε:Απλά αφού πας και για αμορτισέρ ήταν ευκαιρία να τα περάσεις όλα με την μία.


Εχω ακομα 10000 χλμ ( μπορει και 15 ) , απλα ψαχνομαι να ξερω τι να μαζεψω απο χρημα

viallesi έγραψε:Σε πιο μαγαζί σου έδωσαν αυτές τις τιμές? Είμαι και εγώ σε αναζήτηση και είναι εξαιρετικές οι τιμές μαζί με τοποθέτηση.


Ειναι απο διαφορετικα μαγαζια

KAYABA EXCEL-G ( 235 τοποθετημενα) ,στον ιδιο η τιμη για τα sachs τα SACHS ( 250 τοποθετημενα) , Bilstein B4 ( 230 τοποθετημενα) αγορα απο Ρελλας 180 € και τοποθετηση 50 σε μαγαζι της γειτονιας μου .
ΕικόναHyundai i30 1400cc BRC SEQUENT PLUG & DRIVE by LPGas
Άβαταρ μέλους
villasg
 
Δημοσιευσεις: 249
Εγγραφή: Τρί 05 Ιούλ, 2011 20:52
Τοποθεσία: Μαλακώντα Ευβοιας

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό pavlos01 » Πέμ 08 Οκτ, 2015 17:52

Καλησπέρα εγώ σήμερα έβαλα spring buffers στο αμάξι στα πίσω ελατήρια και για την ώρα μόνο θετικά έχω. Πήρε 1,5 cm ύψος και σκλήρηνε λίγο χωρίς να επηρεαστεί η συμπεριφορά του προς το χειρότερο. Για την ώρα πολύ ευχαριστημένος και με μόνο 50 ευρώ κόστος.
pavlos01
 
Δημοσιευσεις: 67
Εγγραφή: Δευτ 31 Ιαν, 2011 16:59

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό erimitis » Πέμ 08 Οκτ, 2015 19:12

Που τα εβαλες

Στάλθηκε από το Breeze μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
erimitis
 
Δημοσιευσεις: 440
Εγγραφή: Τρί 12 Απρ, 2011 20:17

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό villasg » Πέμ 08 Οκτ, 2015 19:30

villasg έγραψε:...
Πλησιαζει ο καιρος για αλλαγη αμορτισερ .
Τι προτεινετε , παντα εχοντας στο μυαλο μας την ανεση ( δεν θελω σκληρο και να κοπαναει κλπ )
Κοιταζω τα KAYABA EXCEL-G ( 235 τοποθετημενα) , τα SACHS ( 250 τοποθετημενα) , Bilstein B4 ( 230 τοποθετημενα) .

Εχουμε καποια αποψη ή αλλη προταση


anikologr έγραψε:Απλά αφού πας και για αμορτισέρ ήταν ευκαιρία να τα περάσεις όλα με την μία.


Τελικα ειχα δικιο που δεν βιαστικα να βαλω και αμορτισερ .
Σημερα που το δοκιμασα σε μεγαλη διαδρομη , στροφες , αλλαγη κατευθηνσης σε στροφη και δοκιμες εκει που ειχα διαπιστωσει προβλημα διαπιστωσα οτι ολα πλεον ειναι μια χαρα .
Αρα τα αμορτισερ αντεχουν αρκετα ακομα .
Υπολογιζω στις 75000 να κανω μια μετρηση να δω κατασταση που ειναι , τωρα εχω περιπου 67000
ΕικόναHyundai i30 1400cc BRC SEQUENT PLUG & DRIVE by LPGas
Άβαταρ μέλους
villasg
 
Δημοσιευσεις: 249
Εγγραφή: Τρί 05 Ιούλ, 2011 20:52
Τοποθεσία: Μαλακώντα Ευβοιας

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό pavlos01 » Πέμ 08 Οκτ, 2015 20:13

Τα spring buffers μπήκαν στα Βασιλικά Θεσσαλονίκης στο γνωστό bosch car service που έχει δώσει λύσεις με τα tartarini.
pavlos01
 
Δημοσιευσεις: 67
Εγγραφή: Δευτ 31 Ιαν, 2011 16:59

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό NickSt » Πέμ 08 Οκτ, 2015 22:26

pavlos01 έγραψε:Τα spring buffers μπήκαν στα Βασιλικά Θεσσαλονίκης στο γνωστό bosch car service που έχει δώσει λύσεις με τα tartarini.


Αν αυτά που λές δεν είναι ελατήρια αλλά κάποια μπλιμπλίκια που παρεμβάλονται μεταξύ των σπειρών του ελατηρίου , πρόσεχε πολύ γιατί αυτά ΔΕΝ αφήνουν το ελατήριο να δουλέψει σωστά!!! .

Εκτός αν κάτι δεν κατάλαβα καλά....
NickSt
 
Δημοσιευσεις: 651
Εγγραφή: Τετ 06 Νοέμ, 2013 22:44

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες





cron