Με τι ασχολειστε ρε παιδιά?
Αλλαχτε αμορτισέρ στα 70-80.000χλμ που πέφτουν και όλα καλά.
gkazakias έγραψε:Με τι ασχολειστε ρε παιδιά?
Αλλαχτε αμορτισέρ στα 70-80.000χλμ που πέφτουν και όλα καλά.
ximikos00 έγραψε:gkazakias έγραψε:Με τι ασχολειστε ρε παιδιά?
Αλλαχτε αμορτισέρ στα 70-80.000χλμ που πέφτουν και όλα καλά.
Η δουλειά του αμορτισέρ είναι η απόσβεση της ταλάντωσης του αυτοκινήτου και όχι το ρύθμισμα του ύψους....
gkazakias έγραψε:ximikos00 έγραψε:gkazakias έγραψε:Με τι ασχολειστε ρε παιδιά?
Αλλαχτε αμορτισέρ στα 70-80.000χλμ που πέφτουν και όλα καλά.
Η δουλειά του αμορτισέρ είναι η απόσβεση της ταλάντωσης του αυτοκινήτου και όχι το ρύθμισμα του ύψους....
Το ξερω, οταν λεω πεφτουν δεν εννοω πεφτουν σε υψος.Ενοχλει κανεναν ο μισος ποντος απο μια μπουκαλα? Απλα τους ενοχλει που βαρκιαζει το αμαξι ευκολοτερα στις ανωμαλιες εχοντας ενα εξτρα φορτιο πισω... Οι περισσοτεροι που μου παραπονιουνται για το φορτιο της μπουκαλας του υγραεριου και αν αλλαξει η οδικη συμπεριφορα απο αυτο, φορανε ηδη 150.000χλμ τα αμορτισερ τους.
ximikos00 έγραψε:gkazakias έγραψε:Με τι ασχολειστε ρε παιδιά?
Αλλαχτε αμορτισέρ στα 70-80.000χλμ που πέφτουν και όλα καλά.
Η δουλειά του αμορτισέρ είναι η απόσβεση της ταλάντωσης του αυτοκινήτου και όχι το ρύθμισμα του ύψους....
gkazakias έγραψε:Nick χτυπησες το πιο άχρηστο αμορτισέρ της αγοράς για αυτό και δεν ειδες βελτίωση. Μακρυά απο bilstein b4 μαυρο. Δεν ξέρω γιατί ακόμη δεν τα έχουν βελτιώσει.
Αν εβαζες kyb μαυρο ή κάποιο Κόνι θα καταλαβαινες τι εννοώ.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 21 επισκέπτες
|
|