Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Προπορεία (αβανς) και καυση lpg

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Προπορεία (αβανς) και καυση lpg

Δημοσίευσηαπό ilektronikos » Παρ 08 Νοέμ, 2013 14:58

Ανοιγω αυτο το θεμα για θεωρω οτι ειναι πολυ σημαντικο το αβανς στο υγραεριο,τοσο για θεμα αποδοσης και οικονομιας καυσιμου οσο και για την προστασια των "ευαισθητων" ιαπωνικων κινητηρων.
Ψαχνωντας στο ιντερνετ ανακαλυψα οτι υπαρχουν παραλληλοι εγκεφαλοι που δινουν τη λεγομενη πρωπορεια στην αναφλεξη του lpg. Ως γνωστο, το lpg θελει περισσοτερο χρονο για να καει σε σχεση με την βενζινη. Εαν λοιπον εγκαταστησουμε συστημα υγραεριοκινησης σε ενα αυτοκινητο και κρατησουμε τον χαρτη αναφλεξης της βενζινης,τοτε το υγραεριο δεν προλαβαινει να καει πληρως μεχρι να ανοιξει η βαλβιδα εξαγωγης με αποτελεσμα συνεχιζει να καιγεται και κατα τη φαση της εξαγωγης,τη στιγμη που θα επρεπε σε αυτη τη φαση να υπαρχουν μονο καυσαερια(θεωρητικα παντα γιατι ποτε μια καυση δεν εινα πληρης).
Αυτο εχει σαν αποτελεσμα να πρεπει να ρυθμιζουν οι εγκαταστατες να ψεκαζεται περισσοτερη ποσοτητα αεριου για να αντισταθμιζεται η αποδοση(εχει καει λιγοτερο καυσιμο αρα και μικροτερη αποδοση διοτι δεν φτανει ο χρονος). Η περισσοτερη ποσοτητα ομως σημαινει και περισσοτερην καταναλλωση. Και πως ειμαστε σιγουροι οτι κατα το ανοιγμα των βαλβιδων εξαγωγης δεν δημιουργειται προβλημα στις βαλβιδες απο την "φωτια" που υπαρχει ακομα στον θαλαμο καυσης λογω του οτι δεν εχει προλαβει να καει το lpg(συνεχιζει να καιγεται δηλαδη αντι να φευγουν καυσαερια απο τις βαλβιδες,βγαινει και λιγη φλογα).
Εαν ομως γινοταν εγκατασταση εγκεφαλου ρυθμισης αβανς(timing advamce processor για τους αγγλομαθεις)τοτε θα ειχαμε καλυτερη εκμεταλλευση του υγραεριου με οτι αυτο συνεπαγεται(μεγαλυτερη ισχυς,μεγαλυτερη ροπη,μικροτερη καταναλωση σχεδον οπως την βενζινη και σωστοτερη λειτουργια του κινητηρα).

Γιατι λοιπον κανενας εγκαταστατης δεν εγκαθιστα εναν τετοιο εγκεφαλο?
Γιατι κανενας εγκαταστατης δεν ενημερωνει οτι υπαρχει τετοιος εγκεφαλος που θα κανει το αυτοκινητο να λειτουργει σωστοτερα? Παντα βεβαια με το αναλογο κοστος.

Θελω να σημειωσω οτι αυτα που γραφω ειναι αυτα που εχω διαβασει και τα συμπερασματα που εχω βγαλει. Δεν ειμαι κανενας ειδικος γι αυτο και ανοιξα το θεμα αυτο για να δοθουν απαντησεις απο τους ειδικους-εγκαταστατες που γνωριζουν καλα το θεμα.
Καταλαβαινω επισης οτι αυτο ειναι μια επιπλεον δυσκολια για τον προγραμματισμο και του εγκεφαλου πρωπορειας αλλα αν ειναι σωστοτερη η εγκατασταση με την προσθηκη αυτου του εγκεφαλου,τοτε μαλλον θα πρεπει να γινεται η τουλαχιστον να προτεινεται και την αποφαση να την παιρνει ο εκαστοτε ιδιοκτητης αυτοκινητου.
ilektronikos
 
Δημοσιευσεις: 22
Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν, 2013 19:22

Re: πρωπορεια η αβανς και καυση lpg

Δημοσίευσηαπό jonjon » Παρ 08 Νοέμ, 2013 16:13

Αναμένουμε απαντήσεις από τους κυρίους εγκαταστάτες :roll:
Hyundai i10 kme nevo pro 75.000 χλμ
jonjon
 
Δημοσιευσεις: 67
Εγγραφή: Δευτ 31 Οκτ, 2011 11:51

Re: πρωπορεια η αβανς και καυση lpg

Δημοσίευσηαπό harmim » Παρ 08 Νοέμ, 2013 17:37

πολυ ωραιο θεμα..πραγματικα ενδιαφερον!
harmim
 
Δημοσιευσεις: 97
Εγγραφή: Τετ 20 Απρ, 2011 22:14

Re: πρωπορεια η αβανς και καυση lpg

Δημοσίευσηαπό LPGas » Παρ 08 Νοέμ, 2013 19:17

Με τις συσκευές timing advance processors μπορούμε να εκμεταλλευτούμε την δυνατότητα που μας δίνει το LPG ,λογω πολλών οκτανίων, να "ενισχύσουμε" την καυση, να αυξήσουμε ιπποδύναμη, ροπή κλπ. Ήταν πάρα πολύ δημοφιλείς τα χρόνια που τα advance των αυτοκίνητων ήταν χαμηλά, και ελεγχόμενα με τα τρισιμπιτερ.

Πλέον τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν πολύ active στρατηγικές advance με τριπλούς, τετραπλούς χάρτες και multipliers αναλόγως την κατάσταση λειτουργίας του κινητήρα.

Το αν καίγεται λοιπόν όλο ή περίπου όλο το υγραέριο εξαρτάται κυρίως από τον χρόνο που ψεκάζεται αυτό. Σε ένα λοιπόν εξελιγμένο σύστημα, με γρήγορα μπεκ και σύγχρονο εγκέφαλο όλα αυτά έχουν υπολογιστεί με αλγόριθμους και μπορούν επιπλέον να ρυθμίζονται. Το αέριο δηλαδή ψεκάζεται ακριβέστατα και νωρίτερα σε σύγκριση με την βενζίνη, ώστε να προλάβει να διανύσει το μήκος των σωλήνων, να εισαχτεί στο θάλαμο καύσης ελάχιστα νωρίτερα ώστε να καεί ολόκληρο.

Το αν καίγεται ολόκληρο ή όχι το καύσιμο μπορεί κάποιος να το διαπιστώσει και με έναν αναλυτή καυσαερίων. Ένα καλό σύστημα υγραερίου, σωστά ρυθμισμένο, βγάζει μηδενικούς ρύπους (HC, CO).
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: πρωπορεια η αβανς και καυση lpg

Δημοσίευσηαπό harmim » Παρ 08 Νοέμ, 2013 19:25

:thumbup: Πολυ κατατοπιστικα αυτα που μας λεει ο LPGAS!
harmim
 
Δημοσιευσεις: 97
Εγγραφή: Τετ 20 Απρ, 2011 22:14

Re: πρωπορεια η αβανς και καυση lpg

Δημοσίευσηαπό ilektronikos » Παρ 08 Νοέμ, 2013 20:01

Το αν θα προλαβει να καει ολοκληρο το καυσιμο εξαρταται απο το ποτε θα δοθει σπινθυρας απο τα μπουζι και οχι απο το αν ψεκαστει νωριτερα απο την βενζινη. Το θεμα ειναι να δοθει μεγαλυτερο αβανς σε σχεση με τη βενζινη ωστε να εχει χρονο να καει.
Εφοσον ξερετε οτι χρησιμοποιουνται 3πλοι και 4πλοι χαρτες αβανς και μπορουν να ρυθμισουν σε μεγαλο ευρος το αβανς τοτε γιατι δεν αυξανεται και η ιποδυναμη στα αυτοκινητα με μετατροπη σε lpg?
Και κατι αλλο. Ποσοι εγκαταστατες χρησιμοποιουν μηχανημα ελεγχου καυσαεριων μετα την εγκατασταση του κιτ?

Επισης εχω αλλη μια απορια. Ο λ διαβαζει θερμοκρασια καυσαεριων για να πει αν το μιγμα ειναι φτωχο η πλουσιο. Αφου λοιπον το lpg ανεβαζει μεγαλυτερη θερμοκρασια απο την βενζινη λογω "ξηρης" καυσης,αυτο σημαινει οτι οταν μιγμα ειναι κανονικο,ο λ θα το βλεπει φτωχο λογω της μεγαλυτερης θερμοκρασιας που αναπτυσει κατα την καυση του.
Αρα ο εγκαταστατης κανει το μιγμα πολυ πλουσιο ωστε να πεφτει η θερμοκρασια των καυσαεριων και να διαβαζει ο λ σωστο μιγμα? Που ειμαι λαθος?
ilektronikos
 
Δημοσιευσεις: 22
Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν, 2013 19:22

Re: πρωπορεια η αβανς και καυση lpg

Δημοσίευσηαπό ECOKINISI » Παρ 08 Νοέμ, 2013 21:44

Το ποιο βασικό σου λαθος ειναι οτι έχεις ξεμπερδέψει την λειτουργία του αισθητήρα λ, η να τον πω ποιο σωστά για να το καταλάβεις Αισθητήρα ΟΞΥΓΟΝΟΥ. Διάβασε εδω http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE% ... %82_%CE%BB για να καταλάβεις τιην δουλειά που κάνει ο λ στο αυτοκίνητο σου.

2ον και θα ηθελα πραγματικά να μου το εξηγήσεις , είναι γιοτ ενώ ανοίγεις ενα θέμα δεν ακούς αυτα που σου λεει ενας τεχνικος, στην προκείμενη περιπτωση ο LPgas και απλά έρχεσαι σε διαφωνία μαζί του. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατι αυτή η απαξίωση όλων των επαγγελματιων στον χωρο μας.

Οοσ για την απορια σου θα σου πω οτι τα συστήματα που τοποθετω εγω τα Landirenzo Omegas εχουν την δυνατότητα να πειράξεις το advance και μπορούμε να το μεταβάλλουμε σε ορισμένα οχηματα όπως τα fIAT TWINAIR KAI MULTIAIR αλλα και σε καποιους κινητήρες τις opel για να μπορέσουμε να αντιμετωπισουμε πρόβλημα με μικροδιακοπες σε χαμηλές στροφες. Αλλες εταιρίες εχουν default επιλογές και firmware για καθε τυπο κινητήρα με αλλαγμένο ακόμα και το advance .

Αφήστε λοιπον τους επιστημονες που εχουν τα σοβαρα εργοστασια Landirenzo, Brc , Lovato , Emer , Romano κτλ να ξέρουν κάτι παραπανω απο εμας και απο εσας, γιατι πιστεψε με αν επρεπε να βάλουμε οπωσδήποτε emulator θα μας ειχαν ενημερωσει να εισαι σιγουρος για αυτο.
ECOΚΙΝΗΣΗ
Πάτα φρένο στη ρύπανση, δώσε γκάζι στην οικονομία

www.ecokinisi.gr
ECOKINISI
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 219
Εγγραφή: Πέμ 04 Οκτ, 2012 15:00

Re: πρωπορεια η αβανς και καυση lpg

Δημοσίευσηαπό giorgos3924 » Παρ 08 Νοέμ, 2013 22:03

Παρόμοιες απαντήσεις έψαχνα κ εγώ σ αυτό το θέμα
viewtopic.php?f=14&t=2005

Τα γιατί μην τα ψάχνετε, υπάρχει πάντα ο παράγοντας χρήμα!
ειδικά στην Ελλάδα, μια τέτοια μετατροπή με παράλληλο εγκέφαλο ίσως στοίχιζε τα διπλά!
Και μετά υπάρχουν και οι γνώσεις... Αν εκεί έξω υπάρχουν 100 συνεργεία που εγκαθιστάνε συστήματα lpg λιγότερα από τα 10 ξέρουν πραγματικά
πως λειτουργεί αυτό το diy σύστημα, και ξέρουν να το "φτιάχνουν" σωστά!

ένας μικροεπεξεργαστής ίσης ή μεγαλύτερης ισχύος του επεξεργαστή αυτοκινήτου κοστίζει ελάχιστα και οι δυνατότητές του φτάνουν και περισσεύουν να διαχειριστούν
τις κατάλληλες διεργασίες που απαιτούνται για δουλέψει καλά αυτό το καύσιμο στα αυτοκίνητά μας αρκεί ο Μηχανικός να ξέρει καλό προγραμματισμό.
Από εκεί και πέρα εξαρτάται το αυτοκίνητο!
Θα ήταν πολύ πιο δαπανηρό να βγάζουν εγκέφαλο για κάθε εταιρία - κάθε μοντέλο.

Γιαυτό λοιπόν βγάζουν συστήματα προσιτά σε όλα τα αυτοκίνητα με τα όλα θετικά και τα αρνητικά τους.
Γιατί το μέγιστο ζητούμενο δεν είναι η σωτηρία της τσέπης του πελάτη αλλά οι μέγιστες πωλήσεις των συστημάτων αυτών!

Τώρα, το γιατί δεν φτιάχνουν αυτά τα συστήματα λίγο πιο έξυπνα ικανά να βελτιώνουν και να βελτιώνονται δεν το γνωρίζω.
Ίσως γιατί δεν θέλουν!

Όπως απλά κόβεις τα καλωδιάκια από τα μπεκάκια της βενζίνης και τα συνδέεις στον όμορφο εγκέφαλο του "LPG" έτσι ακριβώς συνδέεις ότι ηλεκτρικά σήματα θέλεις!
Και δεν χρειάζεται προγραμματισμός. βλέπει - μαθαίνει - κάνει - βλέπει. Είναι απλό! Και κυρίως, παραμετροποιήσιμο! Θέλεις πρωπορία στα μπουζί; δίνεις μερικά us λιγότερα.
Ή το κάνει μόνο του, μέχρι να βρει την σωστή καύση στον λ.

Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάποιον arm ή avr στο αυτοκίνητό μου στη θέση του εγκεφάλου lpg αλλά δυστηχώς η τσέπη μου δεν αντέχει τη ζημιά σε περίπτωση βλάβης :))
Hyundai Accent 2005 1.3 - BRC Sequent 24
giorgos3924
 
Δημοσιευσεις: 304
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ, 2012 02:48

Re: πρωπορεια η αβανς και καυση lpg

Δημοσίευσηαπό hlias » Παρ 08 Νοέμ, 2013 23:08

ilektronikos έγραψε:Το αν θα προλαβει να καει ολοκληρο το καυσιμο εξαρταται απο το ποτε θα δοθει σπινθυρας απο τα μπουζι και οχι απο το αν ψεκαστει νωριτερα απο την βενζινη. Το θεμα ειναι να δοθει μεγαλυτερο αβανς σε σχεση με τη βενζινη ωστε να εχει χρονο να καει.
Εφοσον ξερετε οτι χρησιμοποιουνται 3πλοι και 4πλοι χαρτες αβανς και μπορουν να ρυθμισουν σε μεγαλο ευρος το αβανς τοτε γιατι δεν αυξανεται και η ιποδυναμη στα αυτοκινητα με μετατροπη σε lpg?
Και κατι αλλο. Ποσοι εγκαταστατες χρησιμοποιουν μηχανημα ελεγχου καυσαεριων μετα την εγκατασταση του κιτ?

Επισης εχω αλλη μια απορια. Ο λ διαβαζει θερμοκρασια καυσαεριων για να πει αν το μιγμα ειναι φτωχο η πλουσιο. Αφου λοιπον το lpg ανεβαζει μεγαλυτερη θερμοκρασια απο την βενζινη λογω "ξηρης" καυσης,αυτο σημαινει οτι οταν μιγμα ειναι κανονικο,ο λ θα το βλεπει φτωχο λογω της μεγαλυτερης θερμοκρασιας που αναπτυσει κατα την καυση του.
Αρα ο εγκαταστατης κανει το μιγμα πολυ πλουσιο ωστε να πεφτει η θερμοκρασια των καυσαεριων και να διαβαζει ο λ σωστο μιγμα? Που ειμαι λαθος?



1ον. ο λαμδα μετραει την περισσια οξυγονου στα καυσαερια για να αποφασισει αν ειναι φτωχο ή πλουσιο το μειγμα.
2ον. για να εκμεταλευτουμε τα παραπανω οκτανια του lpg πρεπει να δωσουμε μεγαλυτερη σχεση συμπιεσης στον κινητηρα.
3ον. το lpg εχει μικροτερη θερμογονο δυναμη απο την βενζινα κατ ογκο.
4ον. στα αυτοκινητα με διαγνωστικη θυρα obd2 δεν χρειαζεται αναλυτης καυσαεριων για να δουμε αν ειναι σωστο απο καυσαερια, αυτη την δουλεια την εχει αναλαβει ο εγκεφαλος της βενζινας μαζι με τους αισθητηρες του. σε προηγουμενης τεχνολογιας αυτοκινητα μπαινει αναλυτης καυσαεριων (οταν βεβαια το καταστημα διαθετει τετοιον).
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: πρωπορεια η αβανς και καυση lpg

Δημοσίευσηαπό giorgos3924 » Παρ 08 Νοέμ, 2013 23:15

Συμφωνώ με τον Ηλία.
Πολύ λίγοι μηχανικοί όμως συνδέουν obd στο αυτοκίνητο κατά τον προγραμματισμό ή έστω τον έλεγχο του συστήματος lpg!
Hyundai Accent 2005 1.3 - BRC Sequent 24
giorgos3924
 
Δημοσιευσεις: 304
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ, 2012 02:48

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες