Σελίδα 13 από 71

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Αύγ, 2011 18:20
από LPGas
Σίγουρα δεν είναι καθόλου σωστός ο όρος λάδι, ψυκτέλαιο, ορυκτέλαιο, μουρουνέλαιο κλπ
Δυστυχώς όλα αυτά πηγάζουν από την αρχική ονομασία του συστήματος που διοχετεύει το πρόσθετο μέσα στον κινητήρα ( η γνωστή λαδιέρα!!). Επίσης πολλές εταιρίες χρησιμοποιούν σαν δεύτερο συνθετικό τη λέξη lube, για να παραπέμψουν στη λίπανση.
Για να μην παίζουμε με τις λέξεις, έχουμε τα συστήματα διοχέτευσης πρόσθετου , και τα πρόσθετα τα οποία διοχετεύονται μέσα στην εισαγωγή του κινητήρα.
Ο παρακάτω πίνακας περιέχει μερικά από συστατικά των πρόσθετων της ERC.
Σίγουρα δεν είναι όλα, αλλά Χημικός δεν είμαι για να καταλάβω τι λείπει και γιατί λείπει.

Composition/information on ingredients

POLYMERIC AMINE ; EC-No. : (polymer); CAS-No. : n.a.
Percentage : ≥ 10 %
Classification 67/548/EEC : R52/53 Xi ; R38
Classification 1272/2008 (GHS) : Flam. Liq. 3 ; H226 Skin Irrit. 2 ; H315 Aquatic Chronic 3 ; H412

GASOIL (PETROLEUM), HYDRODESULFURIZED ; EC-No. : 265-182-8; CAS-No. : 64742-79-6
Percentage : ≥ 10 %
Classification 67/548/EEC : N ; R51/53 Xn ; R65 R67 R66
Classification 1272/2008 (GHS) : Asp.Tox. 1 ; H304 STOT SE 3 ; H336 Aquatic Chronic 2 ; H411

POLYETHER (POLYMER) ; EC-No. : (polymer)
Percentage : ≥ 1 %
Classification 67/548/EEC : Xi ; R38
Classification 1272/2008 (GHS) : Flam. Liq. 3 ; H226 Skin Irrit. 2 ; H315

POTASSIUM-SOAP ; EC-No. : 231-308-5; CAS-No. : 7491-09-0
Percentage : ≥ 1 %
Classification 67/548/EEC : Xi ; R36/38
Classification 1272/2008 (GHS) : Skin Irrit. 2 ; H315 Eye Irrit. 2 ; H319

SOLVENT NAPHTHA (PETROLEUM), HEAVY AROM. ; EC-No. : 265-198-5; CAS-No. : 64742-94-5
Percentage : ≥ 1 %
Classification 67/548/EEC : N ; R51/53 Xn ; R65 R67 R66
Classification 1272/2008 (GHS) : Asp.Tox. 1 ; H304 STOT SE 3 ; H336 Aquatic Chronic 2 ; H411

NAPHTHA (PETROLEUM), HYDRODESULFURIZED HEAVY ; EC-No. : 265-185-4; CAS-No. : 64742-82-1
Percentage : ≥ 1 %
Classification 67/548/EEC : Xn ; R65
Classification 1272/2008 (GHS) : Asp.Tox. 1 ; H304

NAPHTHALENE ; EC-No. : 202-049-5; CAS-No. : 91-20-3
Percentage : 0,25 - 1 %
Classification 67/548/EEC : N ; R50/53 Carc. Cat.3 ; R40 Xn ; R22
Classification 1272/2008 (GHS) : Carc. 2 ; H351 Acute Tox. 4 ; H302 Aquatic Acute 1 ; H400 Aquatic Chronic 1 ; H410

1,2,4-TRIMETHYLBENZENE ; EC-No. : 202-436-9; CAS-No. : 95-63-6
Percentage : < 1 %
Classification 67/548/EEC : R10 N ; R51/53 Xn ; R20 Xi ; R36/37/38
Classification 1272/2008 (GHS) : Flam. Liq. 3 ; H226 Acute Tox. 4 ; H332 Skin Irrit. 2 ; H315 Eye Irrit. 2 ; H319 STOT SE 3 ; H335 Aquatic Chronic 2 ; H411


Σαν μηχανολόγος λοιπόν πρέπει να βάλω κάτω τα δεδομένα, να τα αναλύσω και να βρω την καλύτερη λύση.
Τα δεδομένα είναι ότι VSR πρόβλημα υπάρχει, και μάλιστα εμφανίζεται σε ποιο έντονη μορφή σε συγκεκριμένα μοντέλα, όποτε πρέπει να βρούμε την «πηγή» του προβλήματος.
Πιστεύω ότι συμφωνείτε όλοι μέχρι εδώ.
Η επομένη ερώτηση είναι αν το VSR οφείλεται κυρίως σε φτωχά μίγματα ή πλούσια μίγματα. Πολλοί ισχυρίζονται ότι αν ρυθμιστεί σωστά το αυτοκίνητο δεν υπάρχει πρόβλημα. Ισχύει κάτι τέτοιο?
Τελευταία ερώτηση είναι αν το VSR σχετίζεται με τη θερμοκρασία καύσης, και επειδή το υγραέριο ανεβάζει θερμοκρασίες καύσης αυτό το προκαλεί.
Πιστεύεται ότι ισχύει κάτι τέτοιο?
Τα παίρνω λίγα λίγα τα βήματα για να βγάλουμε πιο εύκολα συμπεράσματα. Αφού καταλήξουμε - συμφωνήσουμε στην πηγή του προβλήματος μετά μπορούμε να συζητήσουμε αν η λύση πρέπει να είναι κάποιο λάδι, ορυκτέλαιο, GL5 Βαλβολίνη ή κάποια από τα πρόσθετα με την κατάληξη Lube…

Χρήστος

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Αύγ, 2011 18:48
από astragjtg
Καλα τα λες Χρηστο αλλα στις 2 πιο πανω ερωτησεις εσυ πρεπει να το ''κετεχεις'' καλυτερα απο μας και να εχεις καλυτερη αποψη. Τι λες λοιπον για τις 2 πιο πανω ερωτησεις ?

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Αύγ, 2011 19:34
από DaKancho
LPGas έγραψε:
Σαν μηχανολόγος λοιπόν...




LPGas έγραψε:
...ότι VSR πρόβλημα υπάρχει...




LPGas έγραψε:
...αν το VSR οφείλεται ...




LPGas έγραψε:
...αν το VSR σχετίζεται ...




Όταν μιλάς προφορικά, στους πελάτες σου, έτσι το λες;

Γράψτο κατανοητά, μπας και καταλάβει κανένας εδώ μέσα, ας είσαι και ...μηχανολόγος.

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Αύγ, 2011 03:54
από fotisly
bebes έγραψε:tunap δοκιμασε κανεις;

βρηκατε καποιο τεστ;

Γιατι εκτος απο διαφημισεις εγω δεν βρηκα κατι.

Κοστιζει περιπου οσο μια λαδιερα, το θεμα ειναι αν κανει δουλεια...

νομιζω 25 ευρω το εβαλα εγω.μετα απο 5000χλμ δεν ειδα ή επαθα κατι.το ιδιο το προιον λεει οτι δημιουργει φιλμ στις εδρες και στις βαλβιδες εκει που εχουν επαφη και φθειρονται κ οτι σε καλυπτει για 10.000χλμ
εχω διαβασει σε γερμανικο φορουμ οτι καπιοι ειχαν θεμα με κολλημα του μπεκ lpg βαζοντας tunap.
αλλου διαβασα οτι εχει βγει σε συνεργασια με την οπελ και σε οπελ κινητηρες δεν υπαρχει θεμα,αλλα μ φαινετε περιεργο αυτο γιατι το μπεκ υγραεριου δεν εχει να κανει με την μαρκα αυτοκινητου αλλα με την μαρκα συστηματος του υγραεριου!
υπαρχει επισης tunap και για την βενζινη αλλα δεν το εβαλα!

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Αύγ, 2011 08:53
από bebes
Εμενα σε δυο που ρωτησα μου ειπαν 60€ (και για τα 2 μπουκαλακια, για αεριο και βενζινη)

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Αύγ, 2011 18:39
από LPGas
DaKancho ,

Δεν πρόκειται για ενημέρωση πελατών το post μου. Πρόκειται για μια συγκεκριμένη τεχνική απάντηση, με συγκεκριμένη ορολογία, γιατί δυστυχώς οι έννοιες και οι όροι εύκολα παρεξηγούνται στο γραπτό λόγο. Για να μην ξεκινήσουν λοιπόν ερωτήσεις του στυλ και γιατί να φθείρονται οι βαλβίδες εισαγωγής και όχι οι εξαγωγής, και γιατί να μη φθείρονται οι έδρες κλπ, αναφέρθηκα στον γενικότερο όρο του φαινόμενου που ονομάζεται VSR (Valve Seat Recession). Ελπίζω με τη βοήθεια όλων και τη δική σου να καταλήξουμε αν, που και γιατί δημιουργείται φθορά.

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Αύγ, 2011 23:46
από astragjtg
Και τωρα κατι που εμαθα χθες και με αφησε μακακα... Την σχεση δε, με την λιπανση των βαλβιδων θα την καταλαβετε... :lol:

Στη δουλεια φιλος που εχει βαλει το συστημα lovato και ηταν καθόλα ευχαριστημενος εδω και καιρο, απεκτησε τον τελευταιο καιρο ενα προβλημα. Το συστημα τον γυριζε καθημερινα σε βενζινη απο υγραεριο και ειχε αρχισει να τον εκνευρίζει. Καναμε κουβεντα και καταλήξαμε οτι μαλλον κατι φταιει με την τροφοδοσια του lpg(μαλλον φιλτρο ή πνευμονας) και θα πηγαινε στο μαστορα να το κοιταξουν... Τον βρίσκω χθες παλι και μου λεει με περιεργο υφος...''βρηκα λαδι'' !!! Τον ρωταω που το βρηκε ακριβως για να καταλαβω μιας και δεν εχω το ιδιο συστημα, και αναρωτήθηκα πως θα μπορουσε να περασει λαδι απο την μηχανη(το μονο που μπορουσα να σκεφτω :lol: ) στο συστημα lpg μιας και λαδιερα δεν ειχε ουτε ο εγκαταστατης του ειχε βαλει τιποτα..!!!!!! Στη συνεχεια της συζητησης μου ειπε οτι πηγε στο μαστορα και ψαχνοντας να βρουν τι συμβαινει ανοιξαν τον ρυθμιστη πιεσης(ετσι μου τον ειπε και δεν εννουσε τον πνευμονα) ο οποιος βρίσκεται στο χωρο της μηχανης, στο τελος της γραμμης τροφοδοσιας απο την δεξαμενη lpg, πριν απο τον πνευμονα και ηταν τίγκα στο λαδι !!! Φυσικα και κουφαθηκα γιατι καταλαβα και συμφωνησαμε οτι τα λαδια δεν θα μπορουσαν να ειναι απο το αμαξι αλλα μονο απο το lpg και απο την δεξαμενη του !!! Μου λεει χαρακτηριστικά οτι γύρισε τον ρυθμιστη αναποδα και αδειασε χαρακτηριστικα το λαδι αφηνοντας το να σουρωσει, τοσο πολυ ειχε !!!! Εγω, για να ελαφρυνω λιγο την ατμοσφαιρα του λεω γελοντας οτι ''τουλαχιστον απο λιπανση βαλβιδων εισαι κομπλε...πες μου που πηγες να παω και γω..'' :lol: :lol: =)) Περα απο την πλακα ομως, το προβλημα του δεν λύθηκε μετα απο αυτο και ετοιμαζεται να αλλαξει φιλτρα, να τσεκαρει πνευμονα αν εχει και κει λαδι και στην τελικη αν δεν δει ''φως'' να βγαλει και να καθαρίσει την ρεζερβα lpg... :think: :thumbdown:

Ο εγκαταστατης του ειπε οτι απο καποιο πρατηριο εβαλε lpg που ειχε στην δεξαμενη του...λαδακι-σαβουρα X( Μα πως γινεται ρε παιδια αυτο ? Ειναι αλλο 1 ειδος νοθειας ή απλα αλλος 1 καθ'ολα ''ευσυνείδητος'' πρατηριουχος που εκανε ''πατατα'' ?
Σημείωση : Βαζει συνεχεια απο τον Φαρμακη στον Λουρο ΑΛΛΑ επειδη ειναι καταγωγη απο το Βολο και εκανε τελευταια ενα ταξιδάκι, ειχε βαλει τις τελευταιες 2 φορες εκει... Εγω 1,5 χρονο απο τον Φαρμακη δεν εχω παρατηρησει τιποτα ...τετοια...

Τωρα μαλλον καταλαβατε γιατι εκανα ποστ σε αυτο το θεμα... :lol: (μεταφερουμε θεμα και συζητηση αλλου αν επιβαλεται)

Έπεται συνεχεια...

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Αύγ, 2011 11:28
από villasg
Εντελως "κουφο" .....
Μετα απο ποσα χιλιομετρα το επαθε αυτο ( απο την εγκατασταση εννοω ), μπας και το ειχε βαλει απο την αρχη στην δεξαμενη ο εγκαταστατης του ? ...
Εαν βρεθει τελικα απου που προηλθε , πες μας .....
Και εβαλα 2 φορες αυτη την εβδομαδα απο Αγχιαλο ( μικροθηβες ) ........ και ηταν και πανακριβος 0,86 ( λες να χρεωνει και το λαδι μεσα ........ ) ?

Ή εαν καποιος απο τους εγκαταστατες εδω μεσα μπορει να δωσει εξηγηση .

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Αύγ, 2011 15:08
από astragjtg
Κουφο δε λες τιποτα... Το επαθε μετα απο 30.000χλμ και μεχρι τοτε δεν ειχε το παραμικρο. Ρωτησε τον εγκαταστατη για να σιγουρευτεί και ο ανθρωπος του ειπε οχι.

''Φαε λαδι κι ελα βραδυ''.... Νομιζω παει γαντι... :lol: :lol: :lol:

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Αύγ, 2011 17:50
από maevius
http://www.ibadesign.info/LPG/VSR.pdf

Δεν ξέρω αν το έχει ξαναβάλει κάποιος αλλα΄είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα προσσέγγιση της JAGUAR για το θέμα των βαλβίδων στο LPG ...........