Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

LPG και λιπανση βαλβιδων

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό fotisly » Σάβ 14 Μάιος, 2011 15:38

να πω κ εγω την αποψη μου συμφωνα με οσα ξερω χωρις να ειμαι κατοχος καποιου τιτλου ή τεχνικος αυτοκινητων!!
1ον το θεμα λιπανσης βαλβιδων υπηρχε σε μοντελα που καιγανε σουπερ(την παλια βενζινη)
απ οταν βγηκαν με αμολυβδη δεν χρειαζονται λιπανση απο το καυσιμο!!
2ον το λαδι που θα παει στον χωρο καυσης δεν παραμενει λαδι αλλα καταλοιπο καυσης λαδιου
αρα δεν μπορει να λιπανει τις βαλβιδες εξαγωγης που γινετε θεμα
3ον γιατι να θελουν λιπανση με lpg επιπλεον οι βαλβιδες??
4ον οσα προβληματα εχουν βγαλει αυτοκινητα που καινε lpg ειναι απο κακη λιπανση βαλβιδων ή απο μεγαλη θερμοκρασια που μπορει να αναπτυχθει στον χωρο καυσης λογο κακης ρυθμισης μιγματος?
5ον θεωρω το θεμα ειναι να παραμενουν οι σωστες θερμοκρασιες στα καυσαερια(αρα και χωρο καυσης) και οχι να λιπαινονται οι βαλβιδες που δεν λιπαινοταν και πριν
6ον μιλανε για χημικα προσθετα πλεον και οχι για λαδι.μηπως το θεμα ειναι να βγαλουνε κατι παραπανω καποιοι πουλοντας τα?
7ον αυτα τα χημικα που θα περασουνε και στα λαδια της μηχανης απο τα ελατηρια του πιστονιου,μηπως κανουνε και αλλες αντιδρασεις σε επαφη με τα λαδια και χανει τις ιδιοτητες το λαδι του κινητηρα??
αν καποιος γνωριζει τεκμηριωμενα κατι παραπανω θα με πεισει να βαλω λαδιερα ή λαδι στο φουλαρισμα και οποιο χημικο προσθετο!!
Τελευταία επεξεργασία από fotisly και Σάβ 14 Μάιος, 2011 16:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό tzanabetis » Σάβ 14 Μάιος, 2011 15:57

fotisly έγραψε:1ον το θεμα λιπανσης βαλβιδων υπηρχε σε μοντελα που καιγανε σουπερ(την παλια βενζινη)
απ οταν βγηκαν με αμολυβδη δεν χρειαζονται λιπανση απο το καυσιμο!!


Αυτό δεν ισχύει.
Κι άλλωστε η σουπερ βενζίνη που περιείχε μόλυβδο είχε καλύτερες λιπαντικές ιδιότητες κατά την καύση της λόγω της ύπαρξης του μόλυβδου, ο οποίος δρούσε και σαν επιπλέον λιπαντικό στα τοιχώματα των κυλίνδρων. Οι κινητήρες που καίνε αμόλυβδη έχουν φτιαχτεί με άλλες ανοχές και ίσως λίγο διαφορετικά κράματα για να αντιμετωπίσουν την επιπλέον φθορά που θα μπορούσε να προκληθεί με το χρόνο λόγω της απουσίας του μολύβδου.
Zavoli χωρίς λαδιέρες, ξυδιέρες και τυροκαυτερές
70.000χλμ
Άβαταρ μέλους
tzanabetis
 
Δημοσιευσεις: 308
Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ, 2011 23:58

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό fotisly » Σάβ 14 Μάιος, 2011 16:02

tzanabetis έγραψε:
fotisly έγραψε:1ον το θεμα λιπανσης βαλβιδων υπηρχε σε μοντελα που καιγανε σουπερ(την παλια βενζινη)
απ οταν βγηκαν με αμολυβδη δεν χρειαζονται λιπανση απο το καυσιμο!!


Αυτό δεν ισχύει.
Κι άλλωστε η σουπερ βενζίνη που περιείχε μόλυβδο είχε καλύτερες λιπαντικές ιδιότητες κατά την καύση της λόγω της ύπαρξης του μόλυβδου, ο οποίος δρούσε και σαν επιπλέον λιπαντικό στα τοιχώματα των κυλίνδρων. Οι κινητήρες που καίνε αμόλυβδη έχουν φτιαχτεί με άλλες ανοχές και ίσως λίγο διαφορετικά κράματα για να αντιμετωπίσουν την επιπλέον φθορά που θα μπορούσε να προκληθεί με το χρόνο λόγω της απουσίας του μολύβδου.

το ιδο θελω να πω αλλα πιθανος λαθος διατυπωση!!!
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό gakost » Δευτ 16 Μάιος, 2011 23:35

fotisly έγραψε:να πω κ εγω την αποψη μου συμφωνα με οσα ξερω χωρις να ειμαι κατοχος καποιου τιτλου ή τεχνικος αυτοκινητων!!
1ον το θεμα λιπανσης βαλβιδων υπηρχε σε μοντελα που καιγανε σουπερ(την παλια βενζινη)
απ οταν βγηκαν με αμολυβδη δεν χρειαζονται λιπανση απο το καυσιμο!!
2ον το λαδι που θα παει στον χωρο καυσης δεν παραμενει λαδι αλλα καταλοιπο καυσης λαδιου
αρα δεν μπορει να λιπανει τις βαλβιδες εξαγωγης που γινετε θεμα
3ον γιατι να θελουν λιπανση με lpg επιπλεον οι βαλβιδες??
4ον οσα προβληματα εχουν βγαλει αυτοκινητα που καινε lpg ειναι απο κακη λιπανση βαλβιδων ή απο μεγαλη θερμοκρασια που μπορει να αναπτυχθει στον χωρο καυσης λογο κακης ρυθμισης μιγματος?
5ον θεωρω το θεμα ειναι να παραμενουν οι σωστες θερμοκρασιες στα καυσαερια(αρα και χωρο καυσης) και οχι να λιπαινονται οι βαλβιδες που δεν λιπαινοταν και πριν
6ον μιλανε για χημικα προσθετα πλεον και οχι για λαδι.μηπως το θεμα ειναι να βγαλουνε κατι παραπανω καποιοι πουλοντας τα?
7ον αυτα τα χημικα που θα περασουνε και στα λαδια της μηχανης απο τα ελατηρια του πιστονιου,μηπως κανουνε και αλλες αντιδρασεις σε επαφη με τα λαδια και χανει τις ιδιοτητες το λαδι του κινητηρα??
αν καποιος γνωριζει τεκμηριωμενα κατι παραπανω θα με πεισει να βαλω λαδιερα ή λαδι στο φουλαρισμα και οποιο χημικο προσθετο!!


Κι εγώ χωρίς να είμαι τεχνικός επίσης απλά να παραθέσω την γνώμη μου. Βασικά να προσθέσω στο 2ο επιχείρημα σου. Όποιος έχει ή είχε δίχρονο μηχανάκι ξέρει τι κάνει η καύση λαδιού στην εξάτμιση, απλά την βουλώνει. Θυμάμαι πριν από πολλά χρόνια που βγάζαμε την εξάτμιση από το LEAD να την κάψουμε να φύγουν τα κατάλοιπα του λαδιού γιατί βούλωνε στην κυριολεξία και δεν πήγαινε βήμα. Σίγουρα η ποσότητα του λαδιού της λαδιέρας είναι πολύ μικρότερη αλλά η καύση λαδιού ή αυτού του πρόσθετου τέλος πάντων (γιατί οι γνώμες διίστανται) αφήνει σίγουρα κάποια κατάλοιπα. Μήπως μακροχρόνια επιβαρύνει τον καταλύτη και η το σύστημα εξάτμισης;
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό fotisly » Πέμ 19 Μάιος, 2011 14:54

επανερχομαι με νεους προβληματισμους!!
1ον με 5ης γενιας και υγρο ψεκασμο σε - βαθμους γιατι να υπαρχει θεμα με φθορα εδρων και βαλβιδων την στιγμη που δεν αυξανετε η θερμοκρασια μεσα στον χωρο καυσης απ οτι με την βενζινη??
2ον τελικα ποια η διαφορα με το lpg που δημιουργει φθορα στις βαλβιδες?αν δεν ειναι η αυξημενη θερμοκαρασια που με τα υγρου ψεκασμου εχει λυθει,αν δεν ειναι λιπαντικες ουσιες που δεν υπηρχαν ουτε με την αμολυβδη,τοτε τι δημιουργει αυτες τις φθορες?
3ον υπαρχει καποιος που να χρησιμοποιησε χημικα για προστασια βαλβιδων και πρ ολα αυτα να ειχε φθορα βαλβιδων σε υγρου ψεκασμου?
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Πέμ 19 Μάιος, 2011 15:42

fotisly έγραψε:επανερχομαι με νεους προβληματισμους!!
1ον με 5ης γενιας και υγρο ψεκασμο σε - βαθμους γιατι να υπαρχει θεμα με φθορα εδρων και βαλβιδων την στιγμη που δεν αυξανετε η θερμοκρασια μεσα στον χωρο καυσης απ οτι με την βενζινη??
2ον τελικα ποια η διαφορα με το lpg που δημιουργει φθορα στις βαλβιδες?αν δεν ειναι η αυξημενη θερμοκαρασια που με τα υγρου ψεκασμου εχει λυθει,αν δεν ειναι λιπαντικες ουσιες που δεν υπηρχαν ουτε με την αμολυβδη,τοτε τι δημιουργει αυτες τις φθορες?
3ον υπαρχει καποιος που να χρησιμοποιησε χημικα για προστασια βαλβιδων και πρ ολα αυτα να ειχε φθορα βαλβιδων σε υγρου ψεκασμου?


Με τον αεριο αλλα ΚΑΙ με τον υγρο ψεκασμο υπαρχει άνοδος των θερμοκρασιων στον θαλαμο καυσης λογο ιδιοτήτων του lpg. Στον υγρο ψεκασμο ειναι λιγο καλυτερα λογο του συστηματος και περιοριζει λιγο το προβλημα. Πιο πολυ σαν συστημα ομως βοηθα στην αποδοση και την οικονομια....

Η ουσια και η αληθεια για τα 3 παραπανω ειναι 1. Ο βασικοτερος λογος που ανεβαινουν οι θερμοκρασιες στον θαλαμο καυσης ειναι ο διαφορετικος χρονος αναφλεξης του καυσιμου , που ειναι διαφορετικος απο της βενζινης με συνέπεια τα προβληματα που ολοι ακουμε...
Οπως ειχε πει και o φιλος asteris απο το 4τforum : Σωστό μίγμα και λάθος αβάνς, εξακολουθεί να δίνει μή βέλτιστη καύση μέσα στο θάλαμο. Σε άλλους κινητήρες φαίνεται αμέσως, σε άλλους όχι. Σε άλλους κινητήρες καίει κάτι παραπάνω, σε άλλους ζεματάει τις βαλβίδες σε άλλους ανάβει τα μέταλλα. Οι βλάβες είναι συνάρτηση της έξτρα παραγόμενης θερμότητας, την οποία το μοτέρ δεν έχει δυνατότητα να χειριστεί σωστά και να την αποβάλλει στα λάδια και στο ψυκτικό. Όσο πατάς γκάζι, τόσο καύσιμο ρίχνεις μέσα, τόσο μεγαλύτερη ανάφλεξη γίνεται, τόσο μεγαλύτερο ποσό θερμότητας αποβάλεται προς μέταλλα και εξαγωγή. Αν λοιπόν πιστεύεις ότι η έξτρα θερμότητα που παράγει το μοτέρ σου λόγω λάθος αβάνς, είναι μέσα στις αντοχές του, πάτα όσο νομίζεις...

Η λιπανση καλυπτει ενα μικρο φασμα των φθορων που μπορει να προκληθούν απο το lpg ή ακομα και με βενζινη.....
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό fotisly » Πέμ 19 Μάιος, 2011 16:06

αρα εφ οσον υπαρχει διαφορετικος χρονος αναφλεξης δλδ θελει διαφορετικο αβανς απ οτι με βενζινη,δεν το εχει λαβει υποψιν της αυτο η καθε εταιρια που βγαζει στην αγορα ενα συστημα lpg ωστε να μεταφραζει τις τιμες που παιρνει απο τον εγκεφαλο του αυτοκινητου διαφορετικα και να αλλαζει το αβανς?(στον εγκεφαλο του συστηματος)αυτος ο εγκεφαλος δλδ τι κανει αν δεν λειτουργει αλλαζοντας τις παραμετρους συμφωνα με τις αναγκες του lpg?
μηπως το θεμα δεν ειναι μονο η σωστη ρυθμιση αλλα οτι γενικα το lpg παραγει μεγαλυτερη θερμοκρασια καυσαεριων μετα την καυση του??
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Πέμ 19 Μάιος, 2011 16:37

fotisly έγραψε:αρα εφ οσον υπαρχει διαφορετικος χρονος αναφλεξης δλδ θελει διαφορετικο αβανς απ οτι με βενζινη,δεν το εχει λαβει υποψιν της αυτο η καθε εταιρια που βγαζει στην αγορα ενα συστημα lpg ωστε να μεταφραζει τις τιμες που παιρνει απο τον εγκεφαλο του αυτοκινητου διαφορετικα και να αλλαζει το αβανς?(στον εγκεφαλο του συστηματος)αυτος ο εγκεφαλος δλδ τι κανει αν δεν λειτουργει αλλαζοντας τις παραμετρους συμφωνα με τις αναγκες του lpg?
μηπως το θεμα δεν ειναι μονο η σωστη ρυθμιση αλλα οτι γενικα το lpg παραγει μεγαλυτερη θερμοκρασια καυσαεριων μετα την καυση του??


Το θεμα του αβανς, απ'οσο ξερω ρυθμιζεται απο τον εγκεφαλο του αμαξιου και γι'αυτο δεν μπορει να αλλαξει ετσι απλα....
Ο εγκεφαλος του lpg, οτι δουλεια κανει ειναι για την εκχηση και μονο...
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό ermis1964 » Πέμ 19 Μάιος, 2011 21:38

Όταν δέν είναι σωστά ρυθμισμένο τό αβάνς συμβαίνουν:1) ό κινητήρας "χτυπά πυράκια" (τεράστιες θεμοκρασίες θαλάμου καύσης,ερυθροπύρωμα πιστονιού) όταν ή γωνία προπορείας είναι μεγάλη (πολύ αβάνς) 2)Μέ μικρή ή μηδενική γωνία προπορείας (λίγο ή καθόλου αβάνς),δέν καίγεται τό καύσιμο μίγμα καί έχουμε άκαυστο καύσιμο στήν εξαγωγή (φθορά βαλβίδων) .Τό υγραέριο γενικά θέλει λιγότερο αβάνς,λόγω υψηλότερου βαθμού οκτανίων.Οι σύγχρονοι κινητήρες διαθέτουν ηλεκτρονική διαχείρηση τών παραμέτρων λειτουργίας καί ρυθμίζουν αβάνς παίρνοντας πληροφορίες από διάφορους αισθητήρες (προανάφλεξης,φορτίου,θερμοκρασίας κινητήρα,ποσότητας καί θερμοκρασίας αέρα,κ.α).
ermis1964
 
Δημοσιευσεις: 24
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 19:29

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό fotisly » Πέμ 19 Μάιος, 2011 21:47

στα νεα αυτοκινητα το αβανς ρυθμιζετε αυτοματα!!δλδ οταν παει να ΄χτυπισει πειρακια΄ αλλαζει το αβανς,με το υγραεριο δεν συμπεριφερεται το ιδο ο εγκεφαλος του αυτοκινητου?
αν εχει λαθος μιγμα αναβει λαμπακι μηχανης δλδ πλουσιο ή φτωχο μιγμα που δεν μπορει να αυτορυθμισει με το αβανς ή την εκχυση ο εγκεφαλος!!
φθορα ομως δεν εχουμε μονο σε αυτες τις περιπτωσεις,αλλα εχω διαβασει οτι υπαρχει σε καθε αυτοκινητο που καιει lpg,φθορα βαλβιδων,και αναλογα τα μεταλα της καθε εταιρας που χρησιμοποιει σε βαλβιδες και εδρες ειναι και το μεγεθος της φθορας!!
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 123 επισκέπτες