να πω κ εγω την αποψη μου συμφωνα με οσα ξερω χωρις να ειμαι κατοχος καποιου τιτλου ή τεχνικος αυτοκινητων!!
1ον το θεμα λιπανσης βαλβιδων υπηρχε σε μοντελα που καιγανε σουπερ(την παλια βενζινη)
απ οταν βγηκαν με αμολυβδη δεν χρειαζονται λιπανση απο το καυσιμο!!
2ον το λαδι που θα παει στον χωρο καυσης δεν παραμενει λαδι αλλα καταλοιπο καυσης λαδιου
αρα δεν μπορει να λιπανει τις βαλβιδες εξαγωγης που γινετε θεμα
3ον γιατι να θελουν λιπανση με lpg επιπλεον οι βαλβιδες??
4ον οσα προβληματα εχουν βγαλει αυτοκινητα που καινε lpg ειναι απο κακη λιπανση βαλβιδων ή απο μεγαλη θερμοκρασια που μπορει να αναπτυχθει στον χωρο καυσης λογο κακης ρυθμισης μιγματος?
5ον θεωρω το θεμα ειναι να παραμενουν οι σωστες θερμοκρασιες στα καυσαερια(αρα και χωρο καυσης) και οχι να λιπαινονται οι βαλβιδες που δεν λιπαινοταν και πριν
6ον μιλανε για χημικα προσθετα πλεον και οχι για λαδι.μηπως το θεμα ειναι να βγαλουνε κατι παραπανω καποιοι πουλοντας τα?
7ον αυτα τα χημικα που θα περασουνε και στα λαδια της μηχανης απο τα ελατηρια του πιστονιου,μηπως κανουνε και αλλες αντιδρασεις σε επαφη με τα λαδια και χανει τις ιδιοτητες το λαδι του κινητηρα??
αν καποιος γνωριζει τεκμηριωμενα κατι παραπανω θα με πεισει να βαλω λαδιερα ή λαδι στο φουλαρισμα και οποιο χημικο προσθετο!!