Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

LPG και λιπανση βαλβιδων

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό tzanabetis » Τρί 23 Αύγ, 2011 18:10

maevius έγραψε:http://www.ibadesign.info/LPG/VSR.pdf

Δεν ξέρω αν το έχει ξαναβάλει κάποιος αλλα΄είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα προσσέγγιση της JAGUAR για το θέμα των βαλβίδων στο LPG ...........


ΔΕΝ είναι της Jaguar αυτό το άρθρο... είναι παρμένο από εδώ: http://www.go-lpg.co.uk/
Είναι μια εταιρεία που κάνει κυρίως μετατροπές σε Jaguar (η οποία παρεμπιπτόντως σε πολλά μοντέλα της θεωρείται ότι έχει αδύναμες βαλβίδες).
Παρόλα αυτά το άρθρο είναι καλό και συμφωνώ στην πλειονότητα όσων αναφέρονται εκεί μέσα.
Zavoli χωρίς λαδιέρες, ξυδιέρες και τυροκαυτερές
70.000χλμ
Άβαταρ μέλους
tzanabetis
 
Δημοσιευσεις: 308
Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ, 2011 23:58

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό maevius » Τρί 23 Αύγ, 2011 19:09

tzanabetis έγραψε:
maevius έγραψε:http://www.ibadesign.info/LPG/VSR.pdf

ΔΕΝ είναι της Jaguar αυτό το άρθρο... είναι παρμένο από εδώ: http://www.go-lpg.co.uk/
Είναι μια εταιρεία που κάνει κυρίως μετατροπές σε Jaguar (η οποία παρεμπιπτόντως σε πολλά μοντέλα της θεωρείται ότι έχει αδύναμες βαλβίδες).
Παρόλα αυτά το άρθρο είναι καλό και συμφωνώ στην πλειονότητα όσων αναφέρονται εκεί μέσα.


Δεν το ήξερα ευχαριστώ για την επισήμανση. όντως λέει μερικά αξιοπρόσεχτα πράγματα. :clap:
OPEL INSIGNIA 1,8 (2009) με Zavoli
ΟPEL CORSA C 1.4 (2003) με Prins silverline
Άβαταρ μέλους
maevius
 
Δημοσιευσεις: 928
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 19:30

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό fotisly » Τετ 31 Αύγ, 2011 14:26

bebes έγραψε:Εμενα σε δυο που ρωτησα μου ειπαν 60€ (και για τα 2 μπουκαλακια, για αεριο και βενζινη)

στην βενζινη γιατι να χρειαζετε??
δεν πολυπειθομαι απο το αν κανει δουλεια!!
αφου βενζινη γυριζει ελαχιστα κ αφου σε καλυπτει λεει 10.000χλμ αυτο που βαζεις στην δεξαμενη του lpg....
λιγο περιεργο μ κανει που το προτεινουν και για την δεξαμενη βενζινης
μηπως ειναι απλα για να πουλανε?
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό maevius » Τετ 31 Αύγ, 2011 15:21

Δηλαδή αν ρίξω όταν βάλω βενζίνη στο ρεζερβουάρ ένα πρόσθετο απο αυτα που πουλάνε στα βενζινάδικα και όποτε ξεκινάω (με βενζίνη) πέφτει στον κινητήρα τι τις θέλω τις λαδιέρες;
Θα μας τρελλάνουν τελείως....... Αμα βγει ποτέ άκρη με τα διάφορα πρόσθετα (tunapia kai flashlubia) να με αφοδεύσεις.
OPEL INSIGNIA 1,8 (2009) με Zavoli
ΟPEL CORSA C 1.4 (2003) με Prins silverline
Άβαταρ μέλους
maevius
 
Δημοσιευσεις: 928
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 19:30

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό Nikolas » Πέμ 01 Σεπ, 2011 17:14

ο αντιπρόσωπος της Tunap Θεσσαλονίκης, υποστηρίζει ότι, το πρόσθετο του υγραερίου τοποθετεί ένα φιλμ στους οδηγούς και στις έδρες των βαλβίδων,και το πρόσθετο της βενζίνης,αποτρέπει το ''πλήσιμο'' του φίλμ απο την βενζίνη, και εμποδίζει την οξείδωση της βενζίνης που προκαλείται απο την παλαίωση.
Nikolas
 
Δημοσιευσεις: 19
Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος, 2011 21:32

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό kolokas » Πέμ 01 Σεπ, 2011 17:59

καλα για να πουλησει αυτοσ μπορει να πει οτι θελει...
prin vsi , slk 200 r171 upgrade 204 hp.....
kolokas
 
Δημοσιευσεις: 172
Εγγραφή: Κυρ 05 Ιουν, 2011 17:13

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό maevius » Πέμ 01 Σεπ, 2011 18:41

kolokas έγραψε:καλα για να πουλησει αυτοσ μπορει να πει οτι θελει...


Και το νερό με το οζον και τα βραχιολάκια ισσοροπίας κάνουν παπάδες............ :)
OPEL INSIGNIA 1,8 (2009) με Zavoli
ΟPEL CORSA C 1.4 (2003) με Prins silverline
Άβαταρ μέλους
maevius
 
Δημοσιευσεις: 928
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 19:30

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό fotisly » Παρ 02 Σεπ, 2011 10:47

Nikolas έγραψε:ο αντιπρόσωπος της Tunap Θεσσαλονίκης, υποστηρίζει ότι, το πρόσθετο του υγραερίου τοποθετεί ένα φιλμ στους οδηγούς και στις έδρες των βαλβίδων,και το πρόσθετο της βενζίνης,αποτρέπει το ''πλήσιμο'' του φίλμ απο την βενζίνη, και εμποδίζει την οξείδωση της βενζίνης που προκαλείται απο την παλαίωση.

εαν ξεπλενεται απο την βενζινη πως δεν ξεπλενεται απο το lpg ε=αφου το προβλημα ειναι στις βαλβιδες εξαγωγης που μονο καυσαεριο φτανει κ οχι βενζινη ή lpg προ καυσης.και πως το δυαλιει η βενζινη εφ οσον μπορει να το ριξες σε αυτη ως προσθετω.δλδ αν το αναμιξεις με βενζινη δεν ξεπλενεται κ αν περασει καυσαεριο βενζινης ξεπλενεται.λιγο κουφο μου κανει
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό LPGas » Παρ 02 Σεπ, 2011 17:07

Μάλλον εννοούσε πλύσιμο του film από το lpg. Πάντως είναι όντως μυθικό αυτό το film της tunap με την δυνατότητα του να μην ξεπλένεται….
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό villasg » Τετ 21 Σεπ, 2011 14:43

astragjtg έγραψε:Και τωρα κατι που εμαθα χθες και με αφησε μακακα... Την σχεση δε, με την λιπανση των βαλβιδων θα την καταλαβετε... :lol:

Στη δουλεια φιλος που εχει βαλει το συστημα lovato και ηταν καθόλα ευχαριστημενος εδω και καιρο, απεκτησε τον τελευταιο καιρο ενα προβλημα. Το συστημα τον γυριζε καθημερινα σε βενζινη απο υγραεριο και ειχε αρχισει να τον εκνευρίζει. Καναμε κουβεντα και καταλήξαμε οτι μαλλον κατι φταιει με την τροφοδοσια του lpg(μαλλον φιλτρο ή πνευμονας) και θα πηγαινε στο μαστορα να το κοιταξουν... Τον βρίσκω χθες παλι και μου λεει με περιεργο υφος...''βρηκα λαδι'' !!! Τον ρωταω που το βρηκε ακριβως για να καταλαβω μιας και δεν εχω το ιδιο συστημα, και αναρωτήθηκα πως θα μπορουσε να περασει λαδι απο την μηχανη(το μονο που μπορουσα να σκεφτω :lol: ) στο συστημα lpg μιας και λαδιερα δεν ειχε ουτε ο εγκαταστατης του ειχε βαλει τιποτα..!!!!!! Στη συνεχεια της συζητησης μου ειπε οτι πηγε στο μαστορα και ψαχνοντας να βρουν τι συμβαινει ανοιξαν τον ρυθμιστη πιεσης(ετσι μου τον ειπε και δεν εννουσε τον πνευμονα) ο οποιος βρίσκεται στο χωρο της μηχανης, στο τελος της γραμμης τροφοδοσιας απο την δεξαμενη lpg, πριν απο τον πνευμονα και ηταν τίγκα στο λαδι !!! Φυσικα και κουφαθηκα γιατι καταλαβα και συμφωνησαμε οτι τα λαδια δεν θα μπορουσαν να ειναι απο το αμαξι αλλα μονο απο το lpg και απο την δεξαμενη του !!! Μου λεει χαρακτηριστικά οτι γύρισε τον ρυθμιστη αναποδα και αδειασε χαρακτηριστικα το λαδι αφηνοντας το να σουρωσει, τοσο πολυ ειχε !!!! Εγω, για να ελαφρυνω λιγο την ατμοσφαιρα του λεω γελοντας οτι ''τουλαχιστον απο λιπανση βαλβιδων εισαι κομπλε...πες μου που πηγες να παω και γω..'' :lol: :lol: =)) Περα απο την πλακα ομως, το προβλημα του δεν λύθηκε μετα απο αυτο και ετοιμαζεται να αλλαξει φιλτρα, να τσεκαρει πνευμονα αν εχει και κει λαδι και στην τελικη αν δεν δει ''φως'' να βγαλει και να καθαρίσει την ρεζερβα lpg... :think: :thumbdown:

Ο εγκαταστατης του ειπε οτι απο καποιο πρατηριο εβαλε lpg που ειχε στην δεξαμενη του...λαδακι-σαβουρα X( Μα πως γινεται ρε παιδια αυτο ? Ειναι αλλο 1 ειδος νοθειας ή απλα αλλος 1 καθ'ολα ''ευσυνείδητος'' πρατηριουχος που εκανε ''πατατα'' ?
Σημείωση : Βαζει συνεχεια απο τον Φαρμακη στον Λουρο ΑΛΛΑ επειδη ειναι καταγωγη απο το Βολο και εκανε τελευταια ενα ταξιδάκι, ειχε βαλει τις τελευταιες 2 φορες εκει... Εγω 1,5 χρονο απο τον Φαρμακη δεν εχω παρατηρησει τιποτα ...τετοια...

Τωρα μαλλον καταλαβατε γιατι εκανα ποστ σε αυτο το θεμα... :lol: (μεταφερουμε θεμα και συζητηση αλλου αν επιβαλεται)

Έπεται συνεχεια...


Σε θυμηθηκα σημερα με κατι που επεσε στην αντιληψη μου .
Εαν εχει λαδιερα εκει ειναι το προβλημα .
Πολλοι εγκαταστατες για να μην κανουν δευτερη τρυπα στην πολλαπλη , κοβουν το σωληνα της υποπιεσης , που παει στον ρυθμιστη πιεσης ( reducer ) και στο σενσορα του MAP ( εαν υπαρχει ) , κοντα στο μοτερ και εκει βαζουν ενα ταφ και συνδεουν εκει την "λαδιερα" .
Μηπως ειναι κατι παρομοιο στον φιλο σου ? και πανε τα λαδια απο την λαδιερα στο ρυθμιστη πιεσης αντι ή και στην εισαγωγη στο μοτερ και εχει αυτα τα φαινομενα ?
Ας βγαλει το σωληα υποπιεσης να δει εαν σταζει / εχει εκει λαδια .
Πεστου να το κοιταξει γιατι θα του το ξανακανει ......

Εικόνα

Εικόνα

βαζουν ενα ταφ και συνδεουν εκει την "λαδιερα" .

Εικόνα
ΕικόναHyundai i30 1400cc BRC SEQUENT PLUG & DRIVE by LPGas
Άβαταρ μέλους
villasg
 
Δημοσιευσεις: 249
Εγγραφή: Τρί 05 Ιούλ, 2011 20:52
Τοποθεσία: Μαλακώντα Ευβοιας

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 68 επισκέπτες