Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

LPG και λιπανση βαλβιδων

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Πέμ 01 Μαρ, 2012 00:48

panosopel έγραψε:εγω εχω Z16XEP που τους εχει η prins μεσα στη λιστα και λεει Excessive wear of valves/seats το seats τι σημαινει?
το astra h εχω το twintop δεν ξερω τι ειναι.Αρα μαλλον θελουν ρυθμιση οι βαλβιδες θα το εχω στα υποψιν πλεον



Δεν εννοεί να ρυθμίσεις τις βαλβίδες.

Λέει οτι θα γίνει ζημία στις βαλβίδες και στις έδρες των βαλβίδων, μετά τη ζημιά παίρνεις την κεφαλή του κινητήρα και την πας σε μηχανουργείο όπου σου επισκευάζουν τη ζημιά και βάζουν πιο ανθεκτικά μέταλλα, για να αντέχουν στο υγραέριο.
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό maevius » Πέμ 01 Μαρ, 2012 07:24

panosopel έγραψε:εγω εχω Z16XEP που τους εχει η prins μεσα στη λιστα και λεει Excessive wear of valves/seats το seats τι σημαινει?
το astra h εχω το twintop δεν ξερω τι ειναι.Αρα μαλλον θελουν ρυθμιση οι βαλβιδες θα το εχω στα υποψιν πλεον


Τι χρονολογία είναι το αυτοκίνητο; twinport ειναι τύπος κινητήρα που γράφεται και πίσω στο αυτοκίνητο εκει που γράφει το μοντέλο (πχ astra twinport) αν δεν το γράφει πως κατέληξες ότι είναι στις λίστες της brc; Όσο για της prins έχει ένα βελάκι δίπλα < το οποίο σημαίανει πριν από κάποιες χρονολογίες κατασκευής..........εσύ πότε το πήρες; Πριν η μετά από αυτές; Γιατί από το 2000 έως το 2005 οι κινητήρες της opel ήταν όλοι τwinport μια λειτουργία μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων για οικονομία καυσίμου και μάλλον εκεί είναι το πρόβλημα.
OPEL INSIGNIA 1,8 (2009) με Zavoli
ΟPEL CORSA C 1.4 (2003) με Prins silverline
Άβαταρ μέλους
maevius
 
Δημοσιευσεις: 928
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 19:30

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Πέμ 01 Μαρ, 2012 17:22

maevius έγραψε:... από το 2000 έως το 2005 οι κινητήρες της opel ήταν όλοι τwinport μια λειτουργία μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων για οικονομία καυσίμου και μάλλον εκεί είναι το πρόβλημα.


Δεν ηταν ολοι twin port. Απ'οταν βγηκε το astra h (2003 αν δεν κανω λαθος) και μετα για καποια μοντελα. Εμενα στο astra g 2003 (η τελευταια εκδοση πριν το αποσύρουν ) φοραει τον z16xe (χωρις το p ) και δεν ειναι twin port.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό maevius » Πέμ 01 Μαρ, 2012 17:43

[quote="astragjtg Δεν ηταν ολοι twin port. Απ'οταν βγηκε το astra h (2003 αν δεν κανω λαθος) και μετα για καποια μοντελα. Εμενα στο astra g 2003 (η τελευταια εκδοση πριν το αποσύρουν ) φοραει τον z16xe (χωρις το p ) και δεν ειναι twin port.[/quote]

Έχεις δίκιο απλώς εγω ένα corsa c που έχω από το Νοέμβριο του 2003 είναι twinport και αποτι θυμάμαι τωρα ήταν ο πρώτος twinport κινητήρας. Άρα από το 2003 μέσα και μετά βγήκαν. :thumbup:
OPEL INSIGNIA 1,8 (2009) με Zavoli
ΟPEL CORSA C 1.4 (2003) με Prins silverline
Άβαταρ μέλους
maevius
 
Δημοσιευσεις: 928
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 19:30

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό manoliss » Παρ 02 Μαρ, 2012 00:35

ερωτηση καπου διαβασα οτι στους κινητηρες με 200.000+ υπαρχει θεμα με τις βαλβιδες ο εγκαταστατης μου μου ειπε υποχερωτικα λαδιερα (εμενα εχει 240.000 σιτροεν ξανθια 1600) θα εχω αραγε προβλημα ?και στην τελικη γιατι ανα 2000 χλμτρα δεν το γυριζουμε σε βενζινα σε ενα ταξιδι για 100 χλμτρα ετσι ωστε να καουν οτι λαδια υπαρχουν στο καταλυτη?η λαδιερα δουλευει και οταν ειμαστε και με βενζινα? τελικα για το θεμα των βαλβιδων ειναι μυθος η πραγματικοτητα?
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό fokion » Παρ 02 Μαρ, 2012 08:53

ο Κινητηρας μου με 245.000 χλμ αυτη τη στιγμη και 3.200 με αεριο τσιμπαει ετσι κι αλλιως τοσα λαδακια (απο πριν το αεριο, και μαλιστα απο τους οδηγους βαλβιδων!!!!! )που εκανε συνεργειατζη φανατικο υπερμαχο της λαδιερας 8-) να μου πει αστο μεχρι να κανεις ανακατασκευη το μοτερ...

στο κατω κατω με τοσα χλμ ετσι κι αλλιως η ολική ανακατασκευη ειναι κοντα... ειτε μας αρεσει ειτε οχι, ειτε αεριο ειτε οχι...
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό panosopel » Παρ 02 Μαρ, 2012 21:30

τελικα οπως ειδα λεει twinport και το πηρα το 2004.Αρα ειμαι μεσα στις μαυρες λιστες δυστυχως
Το θεμα ειναι τι κανω τωρα?
1)Βαζω λαδιερα?δεν νομιζω οτι κανει τιποτα
2)ειδα ενα tunap καπως ετσι αυτο η καποιο αντιστοιχο το ριχνεις που?ειναι δοκιμασμενο και οντως προστατευει?
3)μπορω να πω στον εγκαταστατη να ριχνει και λιγο βενζινη σε ολες τις στροφες?η εστω μετα απο στροφες οπου ζοριζεται?αυτο βοηθαει?
4)εγω ο ιδιος το γυρναω σε βενζινη μετα απο καποια χιλιομετρα

Καποια αλλη λυση δεν βλεπω..Εκτος αν το αφησω οπως εχει και οτι γινει
panosopel
 
Δημοσιευσεις: 157
Εγγραφή: Παρ 07 Οκτ, 2011 18:13

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό maevius » Παρ 02 Μαρ, 2012 21:44

Εγώ βάζω το tunap 163 στη βενζίνη και 164 στην δεξαμενη υγραερίου και δεν έχω κινητηρα black list για τον φόβο των ιουδαίων. Το πλασάρει η οπελ για τα lpg αυτοκίνητα. Μάλιστα το έβαλα στην αντιπροσωπεία. Διαρκεί για 10.000 χλμ ετσι λένε τουλάχιστον. Η λαδιέρα δεν θα κάνει τίποτα όπως έχει διαπιστωθεί. ρύθμισ και βενζίνη στις ψηλές και οδήγηση νορμάλ.
OPEL INSIGNIA 1,8 (2009) με Zavoli
ΟPEL CORSA C 1.4 (2003) με Prins silverline
Άβαταρ μέλους
maevius
 
Δημοσιευσεις: 928
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 19:30

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό gakost » Παρ 02 Μαρ, 2012 22:25

Ρε παιδιά πιστέυω ότι "το γυρνάω για λίγο βενζίνη και μετά ξανά υγραέριο" είναι μεγάλη παπάτζα λόγω fuel trims. Η ECU έχει προσαρμοστεί στις παραμέτρους του κάθε καυσίμο αλλάζοντας το αλλάζετε τα φώτα στο μείγμα (φτωχό - πλούσιο) :o . Όσοι έχουν το gadgetaki και βλέπουν τις τιμές των fuel trims ας μας πούνε αυτοί τι ισχύει
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό GEORGE2 » Παρ 30 Μαρ, 2012 09:20

maevius έγραψε:Εγώ βάζω το tunap 163 στη βενζίνη και 164 στην δεξαμενη υγραερίου και δεν έχω κινητηρα black list για τον φόβο των ιουδαίων. Το πλασάρει η οπελ για τα lpg αυτοκίνητα. Μάλιστα το έβαλα στην αντιπροσωπεία. Διαρκεί για 10.000 χλμ ετσι λένε τουλάχιστον. Η λαδιέρα δεν θα κάνει τίποτα όπως έχει διαπιστωθεί. ρύθμισ και βενζίνη στις ψηλές και οδήγηση νορμάλ.

με την ευκαιρια που αναφαιρεις το tunap (ειναι πολλοι που δεν το γνωριζουν) ΔΕΝ πρεπει να κατεβαινει ποτε η σταθμη στη δεξαμενη αεριου κατω απο ενα τεταρτο, αν δηλαδη μια δεξαμενη εχει χωρητικοτητα 40 λιτρα πρεπει να μενουν παντα μεσα τουλαχιστον 10 λιτρα, αλλιως η προστασια που υποσχεται η tunap παυει να ισχυει.
Άβαταρ μέλους
GEORGE2
 
Δημοσιευσεις: 86
Εγγραφή: Παρ 15 Ιούλ, 2011 23:48

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες