spyroskos έγραψε:Συμπεράσματα:
1. Κανείς - συμπεριλαμβανομένων και των εγκαταστατών- δεν θα πει ότι η λαδιέρα κάνει κακό. Μπορεί να πουν ότι είναι αχρείαστη, αλλά κακό να κάνει όχι.
Δεν ειπα πουθενα κατι τετοιο
spyroskos έγραψε:2. Υπάρχουν αυτοκίνητα Ευρωπαϊκής προέλευσης τα οποία καταναλώνουν λάδι σε όχι ευκαταφρόνητες ποσότητες π.χ Alfa Romeo, Mercedes, κτλ. Το λάδι το καταναλώνουν ακριβώς στο ευπαθές σημείο.
Εισαι σιγουρος οτι το λαδι που καταναλωνουν ειναι γιατι ειναι ευπαθεις ο κινητηρας και οχι για να υποβοηθαει στην συμπιεση ?
spyroskos έγραψε:3. Ο Ιάπωνας ακόμη και στις 200.000χλμ δεν καίει λάδι. Γι΄αυτό είναι ακόμη πιο επιτακτική η ανάγκη για λίπανση.
Ποιος σου εχει πει οτι τα αμαξια καινε λαδια για λιπανση και επιμενεις ?
spyroskos έγραψε:4. Τα περί φτωχών μιγμάτων είναι μα...Και η κουτσή μαρία, αν της δώσω αύριο το αυτοκίνητό της με φτωχό μίγμα, θα μου πει κάτι άλλαξε...
Μην περνεις και ορκο... Δεν υσχιει παντοτε οτι μειωση του καυσιμου σημαινει και μειωση αποδοσης. Το γιατι, ρωτα μηχανικους αυτ/των.
spyroskos έγραψε:5. Αν η αμόλυβδη έχει λιπαντικές ικανότητες δεν το γνωρίζω, δεν είμαι τεχνολόγος πετρελαίου. Εσύ είσαι;Το γνωρίζεις ή απλά υποθέτεις;
Φανταζομαι οτι μπορω ακομα να...υποθετω. Υποθετω λοιπον, οτι σαν αμεσο παράγωγο του πετρελαιου πρεπει να εχει λιπαντικα στοιχεια αλλα δεν ειναι και..παρθενο ελαιολαδο. To μεγεθος της λιπαντικης της ικανοτητας(χωρις προσθετα) δεν ειναι μετρήσιμο ετσι απλα, θελει χημική αναλυση. Και το lpg εχει λιπαντικα στοιχεια αλλα απειροελαχιστα.
Να παραθεσω και μερικες ερευνες μπας και βοηθησουν λιγο...
http://findarticles.com/p/articles/mi_q ... n21445293/''The lubricity requirements of gasoline are generally much lower than for diesel since gasoline fuel injection systems inject fuel upstream of the inlet valves and thus operate at much lower pressures than diesel fuel pumps. Even so, there has been anecdotal evidence over the last few years of gasoline pump failures, which have been ascribed to very low lubricity fuels (15). These problems may become more prevalent as injection systems become more sophisticated and fuels become more highly refined.''
spyroskos έγραψε:6. Κανείς δεν μπορεί να υπογράψει ότι αυτοκίνητο με ή χωρίς λίπανση θα πάει μακρύτερα. Δεν ξέρει κανείς ακόμη αν η λίπανση ή η μη βάρβαρη οδήγηση επιδρούν και πόσο. Ποιοτικά λέμε ότι ο συνδυασμός τους είναι ο καλύτερος. Ποσοτικά όμως;
Αυτοί που έχουν στα αυτοκίνητά τους δείκτη θερμοκρασίας - πίεσης λαδιού, και δείκτη ακριβείας θερμοκρασίας νερών καταλαβαίνουν αμέσως από τις ενδείξεις τη διαφορά συνετής-βάρβαρης οδήγησης.
Καθε ι.χ. ανεξαρτήτως καυσιμου ή λαδιερας, αν του σκίσεις τα ματια κατι θα βγαλει. Αρα οτι ι.χ. και να εχουμε πρεπει να του φερόμαστε με τον αναλογο σεβασμο αν θελουμε να κανει την δοτλεια του αδιαμαρτύρητα.
spyroskos έγραψε:7. Εγώ θέλω να ακούσω από συνφουρίτες με πολλά χλμ στο LPG, πάνω από 100.000χλμ, με διάφορα αυτοκίνητα,με ή χωρίς λίπανση,με μικρού ή μεγάλου κυβισμού, με συνετή ή βάρβαρη οδήγηση, να μας πούνε κατάσταση κινητήρα.
Αυτή είναι η ουσία. Η συμπεριφορά στην πράξη.
Υπαρχουν και εχουν γραψει. Μαλιστα αρκετοι ειναι χωρις λαδιερα και χωρις προβληματα φυσικα.
spyroskos έγραψε:Astra, από που καταλαβαίνεις από τις φωτό ότι στις βαλβίδες εξαγωγής έφτασε πολύ λάδι; Πως κατάλαβες από τις φωτό πάλι ότι πρόκειται για φτωχό μίγμα;
Ακριβως το αντιθετο λεω. Οτι δεν γινεται να εφτασε στην εξαγωγη λαδι (μετα την κολαση στον θαλαμο καυσης)και ως εκ τουτου δεν υπαρχει λιπανση. Οσο για τις φωτο, στο προηγούμενο ποστ μου αναφερω γιατι υποθετω οτι υπαρχει φτωχο μιγμα. Προσωπικη αποψη
spyroskos έγραψε:Δεν σημαίνει από την εικόνα ότι η βαλβίδα έχει βγει οφ. Έχει υποστεί μια εξωτερική οξείδωση. Το αν άλλαξαν οι ιδιότητες των μετάλλων σε αυτή τη 1ώρα είναι θέμα προς έρευνα. Γνώμη μου έιναι πως όχι. Θέλει πολύ χρόνο. Γι' αυτό να μας πουνε αυτοί που κάνανε μετατροπή από τους πρώτους, κατάσταση μοτέρ.
Γιατι ειπα εγω οτι βγηκε off ή δεν κανει ακομα την δουλεια της ? Ειπα οτι για να αναφερθει φθορα στις βαλβιδες μεσα σε 1 ωρα δοκιμων, ποιος ξερει τι κανανε. Σιγουρα παντως, η μηχανη δεν δουλευε σωστα απο κατι π.χ. τροφοδοσια αερα-καυσιμου για να βγαλει ζημια. Απο το σχεδιαγραμμα, η μηχανη δουλευε νορμαλ και την ζορισαν για λιγο σε ψιλοτερες στροφες, σιγα τα ωά... Δουλεψε 10 λεπτα στις 5000στρ, ουτε 5 λεπτα στις 6,500στρ και 2 λεπτα στις 7000στρ. Θα μπορουσα να πω οτι ειναι μια ωρα οδηγησης στον αυτοκινητοδρομο. Μη μου πεις μετα απο τετοια οδηγηση οτι ειμαι για ρεκτιφιε γιατι εχω 21.000χλμ, δεν εχω λαδίκα στ'αμαξι και κανενα προβλημα επισης...
Αν εχεις αντίρρηση για τις φθορες, μπορεις να απευθυνθεις στους υποβαλοντες την ερευνα. Αυτοι το λενε οτι υπαρχει φθορα, εμεις μονο να υποθεσουμε μπορουμε δεν εχουμε κληρονομικο χαρισμα.