Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

LPG και λιπανση βαλβιδων

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό tzanabetis » Δευτ 01 Αύγ, 2011 17:32

spyroskos έγραψε:[...]]Σίγουρα το λάδι προσφέρει πολλά. Όποιος αμφιβάλλει και περιμένει εξήγηση, ας περιμένει να του εξηγήσουν εμπεριστατωμένα και την επίδραση του μολύβδου παλιά στις βαλβίδες. Κάποια πράγματα τα δέχεσαι επειδή ακριβώς έτσι είναι.Επειδή δεν είναι όλοι στον πλανήτη απατεώνες, όπως θεωρούμε εμείς.
Τώρα εμείς όταν ακούμε καύσιμο με λάδι, στο μυαλό έρχονται παπάκια, αλυσοπρίονα, χορτοκοπτικά κτλ. Ε, ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα. [...]


1. Όλοι φύσικα δέχονται τις λιπαντικές ιδιότητες της βενζίνης με μόλυβδο λόγω της ύπαρξης του μολύβδου. Εξήγησέ μας όμως ΕΣΥ τις λιπαντικές ιδιότητες της αμόλυβδης σε παρακαλώ.
2. Λες εσύ όπως και πολλοί άλλοι ότι αυτό που μπαίνει στη λεγόμενη "λαδιέρα" είναι λάδι. Το έχεις μυρίσει ποτέ; Το έχεις ανάψει ποτέ; Έχεις διαβάσει τα συστατικά του ποτέ να δεις τι είναι; Διάβασέ τα πρώτα για δική σου ενημέρωση και μετά ενημέρωσέ μας σε παρακαλώ (το φόρουμ όλο).
3. Κανείς δεν είπε για απατεώνες, αλλά όλοι ξέρουμε ότι όταν έσκασε όλη η ιστορία με το LPG, όλοι πέσανε με τα μούτρα (οι εγκαταστάτες και οι εταιρείες) γιατί βρωμούσε χρήμα η ιστορία. Μέσα σε όλη τη βαβούρα όλο και πιο πολλοί προσπαθούν να επωφεληθούν με διάφορες προφάσεις.

Απάντησέ μου αν θες εμπεριστατομένα στα παραπάνω, θα χαρώ πολύ. Αυτά τα λίγα. Όταν θα έχω έτοιμα περισσότερα θα το μάθετε όλοι.
;-)
Zavoli χωρίς λαδιέρες, ξυδιέρες και τυροκαυτερές
70.000χλμ
Άβαταρ μέλους
tzanabetis
 
Δημοσιευσεις: 308
Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ, 2011 23:58

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό LPGas » Δευτ 01 Αύγ, 2011 18:36

Δεν νομίζω να αποκαλύψει κανένας παρασκευαστής την ακριβή σύνθεση των πρόσθετων του. Από όσο γνωρίζω πρόκειται για ψυκτέλαια με περιεκτικότητα 10% περίπου σε potassium. Μόλυβδο δεν περιέχουν 100%.

Η αμόλυβδη περιέχει πάρα πολλά πρόσθετα που έχουν σαν κύριο σκοπό την λίπανση και την αντιοξειδωτική δράση.

http://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline_additive

Χρήστος
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Δευτ 01 Αύγ, 2011 19:03

LPGas έγραψε:http://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline_additive


Χρηστο, εδω μιλα για προσθετα που μπορει να περιεχει η βενζινη και οχι λιπαντικα στοιχεια της βενζινης. Τα οποια φυσικα μπορει να τα προσθεσει ειτε η εταιρια διαθεσης της βενζινης(π.χ. shell V-power) ή απο μονοι μονοι μας με επιλογη απο την τεραστια γκαμα που κυκλοφορει στο εμποριο.

Η βενζινη απο μονη της δεν εχει και μεγαλη λιπαντικη ικανοτητα(κατα την γνωνη μου) αλλα προφανως καλυτερη(εστω ελαφρως) απο το υγραεριο
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό tzanabetis » Δευτ 01 Αύγ, 2011 19:31

LPGas έγραψε:Δεν νομίζω να αποκαλύψει κανένας παρασκευαστής την ακριβή σύνθεση των πρόσθετων του. Από όσο γνωρίζω πρόκειται για ψυκτέλαια με περιεκτικότητα 10% περίπου σε potassium. Μόλυβδο δεν περιέχουν 100%.
Η αμόλυβδη περιέχει πάρα πολλά πρόσθετα που έχουν σαν κύριο σκοπό την λίπανση και την αντιοξειδωτική δράση.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline_additive
Χρήστος


Δώσε μας ορισμό του ψυκτέλαιου γιατί δεν ξέρω τι είναι. Κι αν μπορείς πες μας που αλλού χρησιμοποιείται ή που μπορούμε να το βρούμε, όπως και ποια ακριβώς είναι η δράση του.
Potassium είναι η Αγγλική ονομασία για το Κάλιο... ελπίζω να το ήξερες κι όχι απλά να το διάβασες στην ετικέτα του προϊόντος που μάλλον έχεις στα χέρια σου.
Αν ψάξεις στο ίντερνετ σε σελίδες εταιρειών που πουλάνε αυτό που κάποιοι ονομάζουν "λάδι για λαδιέρα" θα δεις ότι δίνουν σύσταση. Δε δίνω Links, ψάξτε μόνοι σας όσοι έχετε την περιέργεια να μάθετε τι είναι αυτό που σας πασάρουν για λάδι. Η έτοιμη τροφή κάνει κακό...
Αυτό που πουλάνε έχει τόση σχέση με "λάδι" όσο η "πατάτα" με τη "ντομάτα". Δε το απαξιώνω όσον αφορά στο αποτέλεσμα που μπορεί να φέρει αλλά το να το ονομάζουμε "λάδι", "ψυκτέλαιο", "μουρουνέλαιο" ή ότιδήποτε άλλο το μόνο που καταφέρνουμε είναι να προκαλούμε σύγχιση και ψεύτικες εντυπώσεις. Επίσης όπου ακούς πολλούς όρους και ταμπελάκια και βαρύγδουπα ονόματα αλλά δε βλέπεις κανείς να μπορεί να δώσει μια απάντηση στο "τι είναι", "πως δουλέυει", "τι κάνει" τότε κάτι δεν πάει καλά. Συμφωνώ ότι δεν έχει μόλυβδο πάντως, θα ήταν χαζό αν είχε και παράνομο επίσης να το χρησιμοποιούν οι καταλυτικοί κινητήρες.

Επίσης, φυσικά και η αμόλυβδη έχει πρόσθετα, όπως και πολλά άλλα καύσιμα. Λιπαντικά πρόσθετα όμως και υποκατάστατα μολύβδου χρησιμοποιούνται κατα κύριο λόγο στη λεγόμενη LRP βενζίνη που κυκλοφορορεί για να την καίνε τα αμάξια που καίγανε βενζίνη super παλιότερα. Τα πρόσθετα της αμόλυβδης κατά κύριο λόγο δεν έχουν σκοπό τη λίπανση, κι επίσης η αμόλυβδη δεν έχει τα υποκατάστατα μολύβδου που έχει η LRP, αν και κυκλοφορούν σαν προϊόντα που μπορείς να ρίξεις μόνος σου στο ρεζερβουάρ αλλά δεν έχει κανένα νόημα. Η έλλειψη μολύβδου στη βενζίνη αντιμετωπίστηκε με νέο σχεδιασμό στους κινητήρες και νέα κράματα και όχι με υποκατάστατα και πρόσθετα. Ο λόγος που τα καταλυτικά δεν έχουν πρόβλημα με τις έδρες και τις βαλβίδες δεν είναι το ότι η βενζίνη έχει λιπαντική ικανότητα αλλά το ότι οι κατασκευάστριες εταιρείες βελτιώσαν το σχεδιασμό και τα υλικά των κινητήρων τους. Γι'αυτό κι ένα αυτοκίνητο του 2004 είναι λίγοτερο πιθανό να έχει πρόβλημα με τις έδρες από ένα του 1992 (στα ίδια χιλιόμετρα), κι όχι λόγω της βενζίνης αλλά λόγω διαφορετικής τεχνολογίας σχεδιασμού του κινητήρα και των υλικών.


spyroskos έγραψε:Συνεχίζεις να προσπαθείς να μας πείσεις ότι όλα είναι ωραία και καλά. Δες τον παρακάτω σύνδεσμο με εικόνες...http://power-tec.gr/pdf/lipansi%20Valve%20care.pdf. Και αν πρόσεξες το τεστ είναι για 60λεπτών.
Τα συμπεράσματα δικά σου...


Δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν. Απλά δε δέχομαι με τα μάτια κλειστά κάτι επειδή μερικοί θέλουν να το παρουσιάζουν σαν μονόδρομο και σαν μοναδική και σίγουρη λύση.
Αν μου απαντούσες θα κάναμε και διάλογο όπως με το φίλο Χρήστο αλλά μάλλον δε θέλεις και είναι σεβαστό. Τουλάχιστον αν έδινε λίγη προσοχή θα καταλάβαινες ότι δεν απαξιώνω το σύστημα της λαδιέρας ούτε την αποτελεσματικότητά του, άλλα αυτούς που του προσδίδουν θεόσταλτες ιδιότητες. Πες που διαφωνείς σε όσα λέω παραπάνω.
Zavoli χωρίς λαδιέρες, ξυδιέρες και τυροκαυτερές
70.000χλμ
Άβαταρ μέλους
tzanabetis
 
Δημοσιευσεις: 308
Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ, 2011 23:58

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Δευτ 01 Αύγ, 2011 22:30

spyroskos έγραψε:Συνεχίζεις να προσπαθείς να μας πείσεις ότι όλα είναι ωραία και καλά. Δες τον παρακάτω σύνδεσμο με εικόνες...http://power-tec.gr/pdf/lipansi%20Valve%20care.pdf. Και αν πρόσεξες το τεστ είναι για 60λεπτών.
Τα συμπεράσματα δικά σου...


Φιλε Σπυρο καλο το pdf :thumbup: Εχω καποιες ενστασεις ομως.

''Η λίπανση βαλβίδων πρέπει να εφαρμόζεται σε όλους τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες στους
οποίους τοποθετείται σύστημα υγραεριοκίνησης.
Στους κινητήρες turbo δεν είναι απαραίτητο διότι οι βαλβίδες είναι ενισχυμένες προκειμένου να
αντέχουν τις υψηλές πιέσεις που ασκούνται στον κινητήρα από την τουρμπίνα
.''

Και για τα 2 ανωτερω, αλλες εταιριες λενε διαφορετικα πραγματα. Οτι δεν μπαινει(δεν χρειαζεται) σε ολους τους ατμοσφαιρικους κινητηρες λιπανση και απο την αλλη οτι χρειαζεται να μπει(κατα περιπτωση) ακομα και σε τουρμπατους... Με λιγα λογια, καθε εταιρια εχει τον δικο της ευαγγελιο...

''Προσοχή : Όταν τα μπέκ τοποθετούνται μακριά (λόγου χώρου) από την βαλβίδα
εισαγωγής σε συστήματα υγρού ψεκασμού υγραερίου , το lpg εισέρχεται σε αέρια μορφή στον
χώρο καύσης διότι αλλάζει κατάσταση , (πτώση πίεσης και αεριοποιείται). Έτσι δεν υπάρχει
διαφορά μεταξύ ψεκασμού σε υγρή ή αέρια μορφή στους κινητήρες έμμεσου ψεκασμού. Άρα
πρέπει και εδώ (Σύστημα υγρού ψεκασμού lpg) να χρησιμοποιούμε σύστημα λίπανσης
.''

Δηλαδη αν ειναι(ψεκαζει) αρκετα κοντα στον χωρο καυσης ή μεσα σ'αυτον, υπαρχει διαφορα(μεταξη αεριου-υγρου ψεκασμου) αρα και λυση στο προβλημα ?!?!?!? Αυτο δεν ειναι παραδοχη ?

''ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΕΣΤ''

Απορω πραγματικα, τι κανανε στην καημένη την μηχανουλα μεσα σε 1 μονο ωρα και της σκισανε τα ματια. Απο αυτα που βλεπω (και εχω εκνευριστει λιγο για να πω την αληθεια X( γιατι δειχνει ενδεχομενο δολο) πρεπει να την δουλευαν με ΚΑΡΑΦΟΥΛ φτωχο μιγμα για να μαυρισουν-κοκκινησουν ετσι τα μεταλλα των βαλβιδων απο τις υψηλες θερμοκρασιες... Οι βαλβιδες που ετρωγαν και λιγο λαδακι.. :lol: δεν ειχαν προβλημα γιατι το μιγμα στο θαλαμο ειχε εμπλουτιστει απο αυτο.... :clap: Αλλα εχει πολυ πλακα το πως εγιναν και οι βαλβιδες εξαγωγης...εκει εφτασε πολυ λαδι :lol: :lol:

Τελος, αν υπηρχε τετοιου μεγεθους φθορα απο ελλειψη λιπανσης που περιγραφει η ''μελετη'' πολλοι απο μας θα ειχαν παρει εδω και καιρο εκτος απο βαλβιδες, πιστονια κτλ και τα βουνα... :lol: :lol: :lol:
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό spyroskos » Δευτ 01 Αύγ, 2011 23:35

Συμπεράσματα:
1. Κανείς - συμπεριλαμβανομένων και των εγκαταστατών- δεν θα πει ότι η λαδιέρα κάνει κακό. Μπορεί να πουν ότι είναι αχρείαστη, αλλά κακό να κάνει όχι.
2. Υπάρχουν αυτοκίνητα Ευρωπαϊκής προέλευσης τα οποία καταναλώνουν λάδι σε όχι ευκαταφρόνητες ποσότητες π.χ Alfa Romeo, Mercedes, κτλ. Το λάδι το καταναλώνουν ακριβώς στο ευπαθές σημείο. Αν κινητήρας καταναλώνει 1λίτρο λάδι ανά 5.000χλμ, δεν θα καταναλώσει μεγαλύτερη ποσότητα Flashlube στα χιλιόμετρα αυτά. Γι' αυτό και λέμε ότι στα αυτοκίνητα αυτά δεν χρειάζεται. Και πάλι κακό δεν κάνει. Εγώ στα δικά μου δεν έχω βάλει.
3. Ο Ιάπωνας ακόμη και στις 200.000χλμ δεν καίει λάδι. Γι΄αυτό είναι ακόμη πιο επιτακτική η ανάγκη για λίπανση.
4. Τα περί φτωχών μιγμάτων είναι μα...Και η κουτσή μαρία, αν της δώσω αύριο το αυτοκίνητό της με φτωχό μίγμα, θα μου πει κάτι άλλαξε... Ο εγκαταστάτης παίρνει την καμπύλη της βενζίνης και την εφαρμόζει σχεδόν πιστά στο αέριο. Για να είναι και σίγουρος ότι έγινε σωστά, πάει το αυτοκίνητο σε δρόμο που μπορεί να το ανοίξει, ζητά πλήρες φορτίο, και βλέπει αν η πράξη είναι αντίστοιχη της θεωρίας. Όσο καλύτερη η κατάσταση του μοτέρ, τόσο μπορεί να πλησιάσουν στην πράξη οι 2 καμπύλες. Τα περί αβάνς έχουν βάση.
5. Αν η αμόλυβδη έχει λιπαντικές ικανότητες δεν το γνωρίζω, δεν είμαι τεχνολόγος πετρελαίου. Εσύ είσαι;Το γνωρίζεις ή απλά υποθέτεις;
Ας πάρουμε το ενδεχόμενο ότι δεν έχει. Εφόσον ψεκάζεται σε μορφή σταγονιδίων - κάτι που μπορεί να γίνει και με έγχυση υγροποιημένου LPG στον κύλινδρο- έχει από μόνο του διαφορά. Νομίζω όλοι μας αποδεχόμαστε ότι ο υγρός από τον αέριο ψεκασμό LPG έχει διαφορά προς το καλύτερο.
6. Κανείς δεν μπορεί να υπογράψει ότι αυτοκίνητο με ή χωρίς λίπανση θα πάει μακρύτερα. Δεν ξέρει κανείς ακόμη αν η λίπανση ή η μη βάρβαρη οδήγηση επιδρούν και πόσο. Ποιοτικά λέμε ότι ο συνδυασμός τους είναι ο καλύτερος. Ποσοτικά όμως;
Αυτοί που έχουν στα αυτοκίνητά τους δείκτη θερμοκρασίας - πίεσης λαδιού, και δείκτη ακριβείας θερμοκρασίας νερών καταλαβαίνουν αμέσως από τις ενδείξεις τη διαφορά συνετής-βάρβαρης οδήγησης.
7. Εγώ θέλω να ακούσω από συνφουρίτες με πολλά χλμ στο LPG, πάνω από 100.000χλμ, με διάφορα αυτοκίνητα,με ή χωρίς λίπανση,με μικρού ή μεγάλου κυβισμού, με συνετή ή βάρβαρη οδήγηση, να μας πούνε κατάσταση κινητήρα.
Αυτή είναι η ουσία. Η συμπεριφορά στην πράξη.
spyroskos
 
Δημοσιευσεις: 51
Εγγραφή: Πέμ 02 Ιουν, 2011 10:39
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό spyroskos » Δευτ 01 Αύγ, 2011 23:53

Astra, από που καταλαβαίνεις από τις φωτό ότι στις βαλβίδες εξαγωγής έφτασε πολύ λάδι; Πως κατάλαβες από τις φωτό πάλι ότι πρόκειται για φτωχό μίγμα; :o
Δεν σημαίνει από την εικόνα ότι η βαλβίδα έχει βγει οφ. Έχει υποστεί μια εξωτερική οξείδωση. Το αν άλλαξαν οι ιδιότητες των μετάλλων σε αυτή τη 1ώρα είναι θέμα προς έρευνα. Γνώμη μου έιναι πως όχι. Θέλει πολύ χρόνο. Γι' αυτό να μας πουνε αυτοί που κάνανε μετατροπή από τους πρώτους, κατάσταση μοτέρ.
spyroskos
 
Δημοσιευσεις: 51
Εγγραφή: Πέμ 02 Ιουν, 2011 10:39
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό gakost » Τρί 02 Αύγ, 2011 00:38

spyroskos έγραψε:Συμπεράσματα:
1. Κανείς - συμπεριλαμβανομένων και των εγκαταστατών- δεν θα πει ότι η λαδιέρα κάνει κακό. Μπορεί να πουν ότι είναι αχρείαστη, αλλά κακό να κάνει όχι.
2. Υπάρχουν αυτοκίνητα Ευρωπαϊκής προέλευσης τα οποία καταναλώνουν λάδι σε όχι ευκαταφρόνητες ποσότητες π.χ Alfa Romeo, Mercedes, κτλ. Το λάδι το καταναλώνουν ακριβώς στο ευπαθές σημείο. Αν κινητήρας καταναλώνει 1λίτρο λάδι ανά 5.000χλμ, δεν θα καταναλώσει μεγαλύτερη ποσότητα Flashlube στα χιλιόμετρα αυτά. Γι' αυτό και λέμε ότι στα αυτοκίνητα αυτά δεν χρειάζεται. Και πάλι κακό δεν κάνει. Εγώ στα δικά μου δεν έχω βάλει.
3. Ο Ιάπωνας ακόμη και στις 200.000χλμ δεν καίει λάδι. Γι΄αυτό είναι ακόμη πιο επιτακτική η ανάγκη για λίπανση.
4. Τα περί φτωχών μιγμάτων είναι μα...Και η κουτσή μαρία, αν της δώσω αύριο το αυτοκίνητό της με φτωχό μίγμα, θα μου πει κάτι άλλαξε... Ο εγκαταστάτης παίρνει την καμπύλη της βενζίνης και την εφαρμόζει σχεδόν πιστά στο αέριο. Για να είναι και σίγουρος ότι έγινε σωστά, πάει το αυτοκίνητο σε δρόμο που μπορεί να το ανοίξει, ζητά πλήρες φορτίο, και βλέπει αν η πράξη είναι αντίστοιχη της θεωρίας. Όσο καλύτερη η κατάσταση του μοτέρ, τόσο μπορεί να πλησιάσουν στην πράξη οι 2 καμπύλες. Τα περί αβάνς έχουν βάση.

1. υπάρχουν.
2. Γιατί δεν βαζεις τότε στην λαδιέρα λάδι κινητήρα αφού κάνει την ιδια δουλειά και αγοράζεις το πανάκριβο ειδικό πρόσθετο το οποίο όλως περιέργως το παράγουν μόνο μικρές εταιρείες που το προωθούν και όχι κάποια μεγάλη (shell, BP, Aral, Duchams κλπ κλπ);
3. Πολλά γιαπωνέζιΚΑ καίνε λάδια μετά από κάποια χλμ. Όλα τα μοτερ πέφτουν.
4. Μπορεί να μην είναι αισθητή η διαφορά απόδοσης στην πράξη και να έχεις φτωχά μείγματα. Δεν φαίνεται με ένα απλό άνοιγμα του μοτ'ερ Σε αυτή την περίπτωση ανάβει λαμπάκι μετά από κάποια αρκετά χιλιόμετρα.
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τρί 02 Αύγ, 2011 01:21

spyroskos έγραψε:Συμπεράσματα:
1. Κανείς - συμπεριλαμβανομένων και των εγκαταστατών- δεν θα πει ότι η λαδιέρα κάνει κακό. Μπορεί να πουν ότι είναι αχρείαστη, αλλά κακό να κάνει όχι.


Δεν ειπα πουθενα κατι τετοιο

spyroskos έγραψε:2. Υπάρχουν αυτοκίνητα Ευρωπαϊκής προέλευσης τα οποία καταναλώνουν λάδι σε όχι ευκαταφρόνητες ποσότητες π.χ Alfa Romeo, Mercedes, κτλ. Το λάδι το καταναλώνουν ακριβώς στο ευπαθές σημείο.


Εισαι σιγουρος οτι το λαδι που καταναλωνουν ειναι γιατι ειναι ευπαθεις ο κινητηρας και οχι για να υποβοηθαει στην συμπιεση ?

spyroskos έγραψε:3. Ο Ιάπωνας ακόμη και στις 200.000χλμ δεν καίει λάδι. Γι΄αυτό είναι ακόμη πιο επιτακτική η ανάγκη για λίπανση.


Ποιος σου εχει πει οτι τα αμαξια καινε λαδια για λιπανση και επιμενεις ?

spyroskos έγραψε:4. Τα περί φτωχών μιγμάτων είναι μα...Και η κουτσή μαρία, αν της δώσω αύριο το αυτοκίνητό της με φτωχό μίγμα, θα μου πει κάτι άλλαξε...


Μην περνεις και ορκο... Δεν υσχιει παντοτε οτι μειωση του καυσιμου σημαινει και μειωση αποδοσης. Το γιατι, ρωτα μηχανικους αυτ/των.

spyroskos έγραψε:5. Αν η αμόλυβδη έχει λιπαντικές ικανότητες δεν το γνωρίζω, δεν είμαι τεχνολόγος πετρελαίου. Εσύ είσαι;Το γνωρίζεις ή απλά υποθέτεις;


Φανταζομαι οτι μπορω ακομα να...υποθετω. Υποθετω λοιπον, οτι σαν αμεσο παράγωγο του πετρελαιου πρεπει να εχει λιπαντικα στοιχεια αλλα δεν ειναι και..παρθενο ελαιολαδο. To μεγεθος της λιπαντικης της ικανοτητας(χωρις προσθετα) δεν ειναι μετρήσιμο ετσι απλα, θελει χημική αναλυση. Και το lpg εχει λιπαντικα στοιχεια αλλα απειροελαχιστα.
Να παραθεσω και μερικες ερευνες μπας και βοηθησουν λιγο...http://findarticles.com/p/articles/mi_q ... n21445293/
''The lubricity requirements of gasoline are generally much lower than for diesel since gasoline fuel injection systems inject fuel upstream of the inlet valves and thus operate at much lower pressures than diesel fuel pumps. Even so, there has been anecdotal evidence over the last few years of gasoline pump failures, which have been ascribed to very low lubricity fuels (15). These problems may become more prevalent as injection systems become more sophisticated and fuels become more highly refined.''

spyroskos έγραψε:6. Κανείς δεν μπορεί να υπογράψει ότι αυτοκίνητο με ή χωρίς λίπανση θα πάει μακρύτερα. Δεν ξέρει κανείς ακόμη αν η λίπανση ή η μη βάρβαρη οδήγηση επιδρούν και πόσο. Ποιοτικά λέμε ότι ο συνδυασμός τους είναι ο καλύτερος. Ποσοτικά όμως;
Αυτοί που έχουν στα αυτοκίνητά τους δείκτη θερμοκρασίας - πίεσης λαδιού, και δείκτη ακριβείας θερμοκρασίας νερών καταλαβαίνουν αμέσως από τις ενδείξεις τη διαφορά συνετής-βάρβαρης οδήγησης.


Καθε ι.χ. ανεξαρτήτως καυσιμου ή λαδιερας, αν του σκίσεις τα ματια κατι θα βγαλει. Αρα οτι ι.χ. και να εχουμε πρεπει να του φερόμαστε με τον αναλογο σεβασμο αν θελουμε να κανει την δοτλεια του αδιαμαρτύρητα.

spyroskos έγραψε:7. Εγώ θέλω να ακούσω από συνφουρίτες με πολλά χλμ στο LPG, πάνω από 100.000χλμ, με διάφορα αυτοκίνητα,με ή χωρίς λίπανση,με μικρού ή μεγάλου κυβισμού, με συνετή ή βάρβαρη οδήγηση, να μας πούνε κατάσταση κινητήρα.
Αυτή είναι η ουσία. Η συμπεριφορά στην πράξη.


Υπαρχουν και εχουν γραψει. Μαλιστα αρκετοι ειναι χωρις λαδιερα και χωρις προβληματα φυσικα.

spyroskos έγραψε:Astra, από που καταλαβαίνεις από τις φωτό ότι στις βαλβίδες εξαγωγής έφτασε πολύ λάδι; Πως κατάλαβες από τις φωτό πάλι ότι πρόκειται για φτωχό μίγμα; :o


Ακριβως το αντιθετο λεω. Οτι δεν γινεται να εφτασε στην εξαγωγη λαδι (μετα την κολαση στον θαλαμο καυσης)και ως εκ τουτου δεν υπαρχει λιπανση. Οσο για τις φωτο, στο προηγούμενο ποστ μου αναφερω γιατι υποθετω οτι υπαρχει φτωχο μιγμα. Προσωπικη αποψη

spyroskos έγραψε:Δεν σημαίνει από την εικόνα ότι η βαλβίδα έχει βγει οφ. Έχει υποστεί μια εξωτερική οξείδωση. Το αν άλλαξαν οι ιδιότητες των μετάλλων σε αυτή τη 1ώρα είναι θέμα προς έρευνα. Γνώμη μου έιναι πως όχι. Θέλει πολύ χρόνο. Γι' αυτό να μας πουνε αυτοί που κάνανε μετατροπή από τους πρώτους, κατάσταση μοτέρ.


Γιατι ειπα εγω οτι βγηκε off ή δεν κανει ακομα την δουλεια της ? Ειπα οτι για να αναφερθει φθορα στις βαλβιδες μεσα σε 1 ωρα δοκιμων, ποιος ξερει τι κανανε. Σιγουρα παντως, η μηχανη δεν δουλευε σωστα απο κατι π.χ. τροφοδοσια αερα-καυσιμου για να βγαλει ζημια. Απο το σχεδιαγραμμα, η μηχανη δουλευε νορμαλ και την ζορισαν για λιγο σε ψιλοτερες στροφες, σιγα τα ωά... Δουλεψε 10 λεπτα στις 5000στρ, ουτε 5 λεπτα στις 6,500στρ και 2 λεπτα στις 7000στρ. Θα μπορουσα να πω οτι ειναι μια ωρα οδηγησης στον αυτοκινητοδρομο. Μη μου πεις μετα απο τετοια οδηγηση οτι ειμαι για ρεκτιφιε γιατι εχω 21.000χλμ, δεν εχω λαδίκα στ'αμαξι και κανενα προβλημα επισης...
Αν εχεις αντίρρηση για τις φθορες, μπορεις να απευθυνθεις στους υποβαλοντες την ερευνα. Αυτοι το λενε οτι υπαρχει φθορα, εμεις μονο να υποθεσουμε μπορουμε δεν εχουμε κληρονομικο χαρισμα.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό bebes » Τρί 02 Αύγ, 2011 14:05

tunap δοκιμασε κανεις;

βρηκατε καποιο τεστ;

Γιατι εκτος απο διαφημισεις εγω δεν βρηκα κατι.

Κοστιζει περιπου οσο μια λαδιερα, το θεμα ειναι αν κανει δουλεια...
SUZUKI WagonR 1.3 LPG atiker
bebes
 
Δημοσιευσεις: 77
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ, 2011 09:16

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 53 επισκέπτες