Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Συμπτώματα από φτωχά και πλούσια μίγματα...

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Συμπτώματα από φτωχά και πλούσια μίγματα...

Δημοσίευσηαπό MERCEDAKIAS » Δευτ 10 Σεπ, 2012 16:23

στο ρελαντι στο εχει βενζινη?αν ναι τοτε ειναι λογω της αλλαγης βενζινης σε υγραεριο
MERCEDAKIAS
 
Δημοσιευσεις: 97
Εγγραφή: Πέμ 05 Ιούλ, 2012 10:47

Re: Συμπτώματα από φτωχά και πλούσια μίγματα...

Δημοσίευσηαπό dathens » Τρί 11 Σεπ, 2012 00:38

Kougis έγραψε:Σε Mercedes B150 αυτόματο μου κάνει ένα μικρό κόμπιασμα από τις 1800 εώς τις 2000 στροφές.
Έχει να κάνει με το μείγμα;


Sent from my iPhone 4s


Όχι δες μπουζι , πολαπλασιαστες αν δε το κάνει στη βενζίνη πρόσεχε με αυτο το μοτέρ αν χειροτερέψει πήγαινε για έλεγχο βαλβιδων !!
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Συμπτώματα από φτωχά και πλούσια μίγματα...

Δημοσίευσηαπό Kougis » Παρ 14 Σεπ, 2012 17:11

Δεν το κάνει στη βενζίνη. Άρα μπορεί να είναι πολαπλασιαστές;


Sent from my iPhone 4s
Kougis
 
Δημοσιευσεις: 21
Εγγραφή: Τρί 10 Απρ, 2012 22:40

Re: Συμπτώματα από φτωχά και πλούσια μίγματα...

Δημοσίευσηαπό vaxalis » Παρ 14 Σεπ, 2012 18:27

Kougis έγραψε:Δεν το κάνει στη βενζίνη. Άρα μπορεί να είναι πολαπλασιαστές;


Sent from my iPhone 4s

οχι θα στο εκανε και στην βενζινη φιλε!
vaxalis
 
Δημοσιευσεις: 297
Εγγραφή: Τρί 28 Δεκ, 2010 01:33

Re: Συμπτώματα από φτωχά και πλούσια μίγματα...

Δημοσίευσηαπό Kougis » Παρ 14 Σεπ, 2012 23:07

Οπότε;


Sent from my iPhone 4s
Kougis
 
Δημοσιευσεις: 21
Εγγραφή: Τρί 10 Απρ, 2012 22:40

Re: Συμπτώματα από φτωχά και πλούσια μίγματα...

Δημοσίευσηαπό dathens » Παρ 14 Σεπ, 2012 23:51

Kougis έγραψε:Οπότε;


Sent from my iPhone 4s


Στη βενζίνη πολλα πρόβληματα δεν φαίνονται !! Υπάρχουν αλλα δε ειναι έντονα !!
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Συμπτώματα από φτωχά και πλούσια μίγματα...

Δημοσίευσηαπό Kougis » Σάβ 15 Σεπ, 2012 12:22

Το αυτοκίνητο είναι αυτόματο και έχει δυο επιλογές comfort και standard. Όταν έχω standard δεν το καταλαβαίνω το πρόβλημα όταν έχω το comfort το ψιλοκαταλαβαίνω και ακόμα περισσότερο όταν πατήσω γκαζι στο ρελαντί.


Sent from my iPhone 4s
Kougis
 
Δημοσιευσεις: 21
Εγγραφή: Τρί 10 Απρ, 2012 22:40

Re: Συμπτώματα από φτωχά και πλούσια μίγματα...

Δημοσίευσηαπό lancialybra » Σάβ 15 Σεπ, 2012 13:59

Κατά την άποψή μου είναι αναμενόμενη η συμπωματολογία σου, γιατί απλά η αυτόματη ρύθμιση της λειτουργίας του υγραερίου έγινε με τη standard επιλογή στο αυτοκίνητό σου.
Έλαβε τα δεδομένα του τρόπου λειτουργίας της ECU του αυτοκινήτου σου και ρυθμίστηκε πάνω σε αυτά.
'Οταν τώρα έρχεσαι και αλλάζεις την επιλογή σε comfort, η ECU του αυτοκινήτου σου αλλάζει εντελώς τα δεδομένα λειτουργίας του κινητήρα (και ίσως κιβωτίου) με αποτέλεσμα η ECU του υγραερίου να μην μπορεί να προσαρμοστεί.

Έτσι το κατανοώ και ίσως η μόνη λύση αλλά όχι πρακτικά εφικτή είναι να αλλάζεις, τη λειτουργία της μονάδας του υγραερίου μέσω λογισμικού που έχεις αποθηκεύσει δύο διαφορετικά setup (standard/comfort).
Πρακτικά όμως δεν έχει σπουδαιότητα, γιατί θα πρέπει να σταματάς να συνδέεις το φορητό με το ειδικό Interface και να εγγράφεις στη μνήμη της ECU του υγραερίου το άλλο setup.
Lancia Lybra 1.8LX '00 - BRC "Plug & Drive"
http://lancialybra.mlemo.gr
lancialybra
 
Δημοσιευσεις: 102
Εγγραφή: Τρί 03 Ιούλ, 2012 13:45

Re: Συμπτώματα από φτωχά και πλούσια μίγματα...

Δημοσίευσηαπό dathens » Σάβ 15 Σεπ, 2012 14:10

lancialybra έγραψε:Κατά την άποψή μου είναι αναμενόμενη η συμπωματολογία σου, γιατί απλά η αυτόματη ρύθμιση της λειτουργίας του υγραερίου έγινε με τη standard επιλογή στο αυτοκίνητό σου.
Έλαβε τα δεδομένα του τρόπου λειτουργίας της ECU του αυτοκινήτου σου και ρυθμίστηκε πάνω σε αυτά.
'Οταν τώρα έρχεσαι και αλλάζεις την επιλογή σε comfort, η ECU του αυτοκινήτου σου αλλάζει εντελώς τα δεδομένα λειτουργίας του κινητήρα (και ίσως κιβωτίου) με αποτέλεσμα η ECU του υγραερίου να μην μπορεί να προσαρμοστεί.

Έτσι το κατανοώ και ίσως η μόνη λύση αλλά όχι πρακτικά εφικτή είναι να αλλάζεις, τη λειτουργία της μονάδας του υγραερίου μέσω λογισμικού που έχεις αποθηκεύσει δύο διαφορετικά setup (standard/comfort).
Πρακτικά όμως δεν έχει σπουδαιότητα, γιατί θα πρέπει να σταματάς να συνδέεις το φορητό με το ειδικό Interface και να εγγράφεις στη μνήμη της ECU του υγραερίου το άλλο setup.


Τα σύγχρονα συστηματα δεν κάνουν τέτοια πράγματα αλλάζουν χαρτογράφηση κατά το τι βάζεις εσυ , πχ ενα prins SILVERLINE ή ακομα φανταζομαι το BRC PLUG n drive δεν εχουν τετοια θεματα, κομπρεσορες που έχουν σπορτ και comfort, η τα BMW με τα αυτόματα κιβώτια standar & sport θέλουνε διαφορετικές ρυθμίσεις ; ΟΧΙ !!
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Μια ερωτηση προς εγκαταστατες

Δημοσίευσηαπό mathematica » Παρ 05 Οκτ, 2012 02:16

kostmatin έγραψε:Εχω ενα Ford Focus 1,6 του 2010 και εχω βάλει το Lovato easy fast smart χωρίς obd και δεν εχω συνδέσει το καλωδιο του αισθητήρα λ. Η απορία μου είναι η εξής. Αφού το σήμα για να δουλέψουν τα μπεκ του αερίου το κλέβουν από αυτά της βενζίνης, αν ο αισθητηρας λ δει πλούσιο ή φτωχό μείγμα δεν θα το διορθώσει μόνο του;Έχω βάλει στην obd του αυτοκινήτου ένα ανταπτορα elm 327 και με το torque βλέπω τα lt1m1 και st1m1 και βλέπω πως στο αεριο έχω πιο φτωχό μείγμα σε σχεση με την βενζίνη. (4,7 εναντι 3,1)Γιατί συμβαίνει αυτό;


επαναφέρω το ποστ του φίλου kostmatin γιατι μου συμβαίνει ακριβώς το ίδιο πράγμα για το ίδιο αυτοκίνητο με το ίδιο σύστημα lovato.Συγκεκριμενα το ST1M1 παιζει κυρίως απο 0 έως +8 και στιγμιαία φτάνει στο -5 σπάνια.Το LT1M1 δίχνει μόνιμα θετικά νούμερα.Αν οι στροφές είναι απο 3000 και πάνω το ST1M1 σταθεροποιείται κοντά στο 0.
Πρέπει να διορθωθεί η κατάσταση ή όχι ;
Εφόσον ο αισθητήρας διορθώνει το μίγμα δεν είμαι οκ;
πειράζει που οι μπεκιέρες του υγραερίου μένουν περισσότερο ανοιχτές;
mathematica
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Δευτ 13 Αύγ, 2012 02:36

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 22 επισκέπτες