Σελίδα 1 από 5

Shell V power 97 οκτάνια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Δεκ, 2018 04:33
από papoys
Έχω ακούσει ότι η συγκεκριμένη δεν παράγεται σαν καύσιμο από διυληστήρια, όπως η 100άρα που εισάγεται έτοιμη, αλλά η συγκεκριμένη εταιρεία αγοράζει 95 οκτανίων από εκεί που αγοράζουν όλοι,ανεβαίνει ο οδηγός πάνω ρίχνει μέσα ένα χημικό πρόσθετο που του δίνουν και μετά από αυτό βαφτίζεται 97 οκτανίων και παίρνει όνομα V power.

Σκεφτόμουν να τη χρησιμοποιήσω γιατί συμφέρει η τιμή της κάθε Τρίτη αλλά πρώτον δεν εμπιστεύομαι τον τρόπο παρασκευής της αν όντως είναι έτσι και δεύτερο έχω ακούσει ότι αυτά τα χημικά που ρίχνουν για να της ανεβάσουν οκτάνια ενδεχομένως να επιβαρύνουν τις βαλβίδες οι οποίες ούτε ή άλλως σε μας επιβαρύνονται ήδη από τη χρήση υγραερίου.

Έχει κανείς γνώση και άποψη για το θέμα.

Re: Shell V power 97 οκτάνια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Δεκ, 2018 11:44
από johng
Σύμφωνα με τη Shell η βενζίνη V Power περιέχει :

"
1) Αυξημένο αριθμό οκτανίων

Η σύνθεση της νέας Shell V-Power με περισσότερα οκτάνια (minimum 97 Ron) σχεδιάστηκε για να προσφέρει ακόμα καλύτερη απόδοση και προστασία του κινητήρα. Ο ενισχυμένος αριθμός οκτανίων προσφέρει αυξημένη απόδοση σε κάθε τύπο οδήγησης και δρόμου.

2) Μοναδικά καθαριστικά πρόσθετα.

Η νέα Shell V-Power με τεχνολογία Dynaflex, έχει περισσότερα μόρια καθαριστικής δράσης που δρουν από το πρώτο κιόλας γέμισμα και συμβάλλει στην απομάκρυνση έως και του 80% των αποθέσεων που μειώνουν τις επιδόσεις του κινητήρα *. Με άλλα λόγια, η νέα Shell V-Power έχει προηγμένη καθαριστική δύναμη που έχει σχεδιαστεί για να βελτιώνει τις επιδόσεις αλλά και την αποδοτικότητα του κινητήρα.

* Βοηθά να καθαρίσουν τα βασικά εξαρτήματα του συστήματος καυσίμου, όπως βαλβίδες εισαγωγής και / ή έγχυσης καυσίμου από τα ιζήματα που μειώνουν την απόδοση.


3) Ειδικά μόρια που μειώνουν τις τριβές

Οι τριβές δημιουργούνται μεταξύ των εμβόλων και του τοιχώματος του κυλίνδρου και μπορούν να προκαλέσουν έως και 15% απώλεια ισχύος του κινητήρα. Τα μόρια της τεχνολογίας DYNAFLEX που μειώνουν τις τριβές σχηματίζουν μια ισχυρή μεμβράνη, συμβάλλοντας ακόμα περισσότερο στη μείωση τους και σε μεγαλύτερο εύρος συνθηκών σε σύγκριση με την προγενέστερη τεχνολογία της Shell. Η Shell V-Power περιέχει συστατικό μείωσης τριβών σε διπλάσια ποσότητα από ότι στην προηγούμενη σύνθεσή της * και έτσι βοηθάει στην απελευθέρωση πολύτιμης ενέργειας, επιτυγχάνοντας πιο αποτελεσματική μεταφορά ενέργειας από τα καύσιμα στους τροχούς. Η τεχνολογία DYNAFLEX συμβάλλει στη μείωση των τριβών του κινητήρα άμεσα από την πρώτη στιγμή που γεμίζετε το αυτοκίνητό σας, είτε πρόκειται να βγείτε εκτός πόλης είτε είστε κολλημένοι στην κίνηση.

* Σε σύγκριση με προηγούμενες συνθέσεις των Shell V-Power καυσίμων. Τα μόρια που μειώνουν τις τριβές βοηθούν κρίσιμα μέρη του κινητήρα σας.
"

Προσωπικά την χρησιμοποιώ συστηματικά τα τελευταία 4 χρόνια τουλάχιστον και κάτι αρνητικό δεν έχω να πω. Σαν αίσθηση νομίζω ότι ο κινητήρας λειτουργεί πιο ¨αθόρυβα¨ (smooth) σε σχέση με την απλή 95άρα.

Re: Shell V power 97 οκτάνια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Δεκ, 2018 14:04
από anton
αυτα τα καθαριστικα κανουν γλιτσα στο ρεζερβουαρ οταν λιμναζει η βενζινη. Φιλος με ακριβως το ιδιο συστημα υγραεριου με εμενα αποκτησε δισταγμους εντονους στους μικροψεκασμους βενζινης οταν χρησιμοποιουσε υγραεριο και του ειπα να βαλει καθαριστικο βενζινης και να κινηθει μεσω βενζινης να καψει ολο το περιεχομενο
τελικα το αμαξι εγινε καλα αρα γλιτσα η διαγνωση
κανονικα βενζινη απο ελευθερο πρατηριο χωρις καθαριστικα γιατι σε εμας λιμναζει και πολυκαιριζει η βενζινη

Re: Shell V power 97 οκτάνια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Δεκ, 2018 20:37
από papoys
@johng

Τώρα αυτό που έγραψες είναι το διαφημιστικό σλόγκαν της shell το οποίο μπορούμε να το βρούμε παντού αν γκουγκλάρουμε όπως μπορούμε να βρούμε το διαφημιστικό σλόγκαν που συντάσει κάθε εταιρεία για το προιόν της στολίζοντάς το με ωραία λόγια.
Ωραία λόγια σίγουρα αλλά μπορεί κάποιος πρακτικά να μας πει αν αυτή η χημική σύνθεση που ρίχνουν στην 95άρα με την οποία όπως λένε μετατρέπεται αμέσως μετά σε 97άρα κάνει καλό ή μπορεί να προξενήσει κάποια βλάβη στις ήδη ευαίσθητες βαλβίδες μας από τη χρήση του υγραερίου;;;;

Re: Shell V power 97 οκτάνια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Δεκ, 2018 20:37
από papoys
Κάτι κόλησε και έβγαλε το ίδιο δύο φορές.

Re: Shell V power 97 οκτάνια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Δεκ, 2018 22:50
από labros
papoys έγραψε:@johng

Τώρα αυτό που έγραψες είναι το διαφημιστικό σλόγκαν της shell το οποίο μπορούμε να το βρούμε παντού αν γκουγκλάρουμε όπως μπορούμε να βρούμε το διαφημιστικό σλόγκαν που συντάσει κάθε εταιρεία για το προιόν της στολίζοντάς το με ωραία λόγια.
Ωραία λόγια σίγουρα αλλά μπορεί κάποιος πρακτικά να μας πει αν αυτή η χημική σύνθεση που ρίχνουν στην 95άρα με την οποία όπως λένε μετατρέπεται αμέσως μετά σε 97άρα κάνει καλό ή μπορεί να προξενήσει κάποια βλάβη στις ήδη ευαίσθητες βαλβίδες μας από τη χρήση του υγραερίου;;;;


Απλή αμόλυβδη είναι που υποτίθεται πως έχει κάποια έξτρα πρόσθετα. (εγώ αμφιβάλω και για αυτό). Εκτός από την τσέπη σου αν την πληρώσεις πιο ακριβά δε θα κάνει κάποιο κακό στον κινητήρα.

Re: Shell V power 97 οκτάνια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Δεκ, 2018 16:59
από EvanTalos
Ακομα δεν το εχω τσεκαρι διεξοδικα αλλα εχω την αισθηση οτι 97 αλλαζει προς το χειροτερο τους ψεκασμους βενζινης οταν κινησε με υγραεριο. Εχω παρατηρηση αυξηση καταναλωσης στον υπολογιστη ταξιδιου που υπολογιζει βαση ψεκασμων βενζινης. Αυτο εχει σαν αρνητικο αποτελεσμα στα νεα συστηματ που ειναι με OBD να εχουμε μεγαλυτερη καταναλωση σε υγραεριο. Φυσικα ειναι κατι που το ψαχνω αυτη την περιοδο αλλα δεν εχω βγαλει ασφαλες συμπερασμα

Re: Shell V power 97 οκτάνια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Δεκ, 2018 23:48
από nickL
Η v-power εδώ και κάποια χρόνια δεν είναι 97άρα, αλλά 95άρα με πρόσθετα. Σε κάποιες shell, έχουν μείνει οι παλιές αντλίες που γράφουν 97 πάνω, αλλά είναι 95άρα.

Εγώ προσωπικά βάζω μόνο v-power, είναι ανώτερη από την απλή βενζίνη, ειδικά για χρήση υγραερίου θεωρώ ότι είναι καλύτερη και για το ρεζερβουάρ και για το γεγονός ότι για το λίγο που χρησιμοποιείται η βενζίνη στα υγραεριοκίνητα, χρειάζεται να είναι καλύτερη αφενός α) δεν αφήνει τόσα κατάλοιπα όσα η απλή αμόλυβδη καθώς μένει περισσότερο μέσα το ρεζερβουάρ, και β) βοηθά τα μπεκ βενζίνης αφού δεν αφήνει τόσα κατάλοιπα.

Re: Shell V power 97 οκτάνια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Δεκ, 2018 01:26
από gkazakias
Εγώ δεν πατάω σε σελ για βενζίνη, έρχομαι κάθε φορά σε σημείο να παίξω ξύλο με τον κάθε υπαλληλακο που επιμένει αγενεστατα (επιθετικό μάρκετινγκ από την εταιρία) να βάλω vpower. Έχω βρει την ηρεμία μου σε avin και Έκο.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Shell V power 97 οκτάνια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Δεκ, 2018 20:48
από anikologr
gkazakias έγραψε:Εγώ δεν πατάω σε σελ για βενζίνη, έρχομαι κάθε φορά σε σημείο να παίξω ξύλο με τον κάθε υπαλληλακο που επιμένει αγενεστατα (επιθετικό μάρκετινγκ από την εταιρία) να βάλω vpower. Έχω βρει την ηρεμία μου σε avin και Έκο.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ο υπάλληλος δεν φταίει τπτ.. Του σκοτιζουν τα @@... Έχω κολλητό φίλο υπεύθυνο σε πρατήριο shell. Το τι πρεσσα τρώνε για να σπρώχνουν τα διαφοροποιημενα προϊόντα δεν λέγεται...