sso έγραψε:panorano έγραψε:...
αν έσενα πχ το αυτοκίνητο είναι μόνο για non bio diesel και βάζεις βιοντηζελ αργά ή γρήγορα θα μείνεις στο δρόμο...
ποιός φταίει τότε ??το καυσιμό?
τι θα γράψεις στη κριτική?
Υπάρχουν αυτοκίνητα που είναι μόνο για non bio diesel;
Και επίσης υπάρχει diesel χωρίς καθόλου bio diesel;
Στο πρωτο ερωτημα σου απανταω οτι βεβαιως και υπαρχουν και το γραφει ξεκαθαρα στην ταπα αλλα δεν το λογαριαζει κανεις..
στο δευτερο πλεον εχεις δικιο..δεν υπαρχουν.
αλλα υπαρχουν πετρελαια με υποκαταστατο gtl (πχ vpower diesel) τα οποια αντι για 10% βιοντιζελ εχουν 3-5 και το υπολοιπο ειναι gas to liquid φυσικο αεριο δλδ με μια τεχνικη ενσωματωσης ωστε να τηρειται η κοινοτικη οδηγια για μειωση των εκπομπων ρυπων...(τωρα αυτο ειναι μια αλλη πονεμενη ιστορια)
ειδικα τα αυτοκινητα με dpf που κινουντε μεσα στην πολη υποφερουν απο το βιοντιζελ χωρις ομως αυτο να σημαινει οτι φταει το καυσιμο.
η γενικη οδηγια ειναι οτι αυτοκινητο πετρελαιου με dpf φιλτρο που κανει αστικη χρηση και μικρες αποστασεις καποια στιγμη θα βγαλει προβλημα...και τοτε ολοι το ριχνουν στο καυσιμο.
κανενας εμπορος αυτοκινητου δεν θα σου πει μην περνεις τετοιο οχημα για τετοια χρηση...