Σελίδα 605 από 605

Re: Τιμή υγραερίου,αισχροκέρδια ή όχι;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 04 Νοέμ, 2021 09:00
από fokion
Παππου θεωρω οτι η περιοχή μας ειναι "ειδική περίπτωση" λογω Silcoil που τους "κραταει"...
αν και καποιοι της περιοχής μας και παλι ( αντε βαλε μεχρι το Πικερμι :D :D ) το εχουν το αεριο 0.99...

10 χρονια τωρα τα εχουμε ζησει πολλακις αυτα...

θυμασαι τα θα φτασει 1.20 με το φορο? εφτασε ποτέ? Οχι...
Θυμασαι ολους αυτους που "το σκεφτονταν"....... 2 χρονια??? ε ακομα θα το σκεφτονται...

κι εγω σκεφτομαι οτι............. σε 2 μηνες ληγει η δεξαμενη λογω 10ετίας........ :D :D :D :D :D :D κι αν με συμφαιρει να αλλαξω ολο το συστημα ή μονο δεξαμενη και να παω αλλα 10 χρονια....
κι εχω αποσβεσει 3 ΚΙΑ (ολοκληρα) ολα αυτα τα χρονια..

Re: Τιμή υγραερίου,αισχροκέρδια ή όχι;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Νοέμ, 2021 03:44
από papoys
Και μένα λήγει αρχές του 2013. Εγώ δεξαμενή θα αλλάξω μόνο (εγκέφαλο - πνεύμονα) είχα αλλάξει κάπου στις 120.000 χιλιόμετρα γιατί το zanardi είχε κάποιες παιδικές ασθένειες και κανείς δεν ήξερε να το ρυθμίσει. Όπως και να έχει σίγουρα και εγώ μέχρι τώρα έχω κερδίσει δύο opel και σίγουρα δεν πρόκειται να το αλλάξω σε δύο χρόνια.
Όσο για τις τιμές ναι silk και ΕΤΕΚΑ δεν νομίζω να τα βρουν ποτέ και θα συνεχίσουμε να απολαμβάνουμε καλές τιμές σε σχέση με άλλες περιοχές. Έβλεπα κάπου Νέα Χαλκηδόνα 1.027 και Αεροδρόμιο 1.037 είναι τα πρώτα που καβάλησαν το 1 ευρώ και μακάρι να μην έρθουν και άλλα. Εμείς στο 0,838 καλά είμαστε ακόμη

Re: Τιμη υγραεριου - Σεναρια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Ιούλ, 2022 23:18
από scientist
GREGORI έγραψε:Βρυξέλλες, 13.4.2011
COM(2011) 169 τελικό
2011/0092 (CNS)
C7-0105/11

Για τυχόν επίλυση απορίων,
ποσπάσματα προτάσεων κοινοτικής προσαρμογής από σελ 12,20,πίνακες σελ 38 ,παραθέτω συνημμένο και όλο το κείμενο


– Τροποποίηση του άρθρου 16, έτσι ώστε να καταργηθεί η δυνατότητα των κρατών µελών να
προβλέπουν µείωση ή απαλλαγή φόρου για τα βιοκαύσιµα έως το 2023 (βλ. άρθρο 1
σηµείο (14) της πρότασης). Μεσοπρόθεσµα, η διάταξη αυτή δεν θα είναι πλέον αναγκαία,
λόγω των αλλαγών που προτείνονται στους γενικούς κανόνες της ΟΕΦ, οι οποίες όντως
λαµβάνουν επαρκώς υπόψη τις ιδιαιτερότητες των καυσίµων τα οποία εν όλω ή εν µέρει
αποτελούνται από βιοµάζα ή των προϊόντων που κατασκευάζονται από βιοµάζα (βλ.
άρθρο 1 σηµείο (1) της πρότασης). Στην περίπτωση του υγραερίου (LPG) και του φυσικού
αερίου που χρησιµοποιούνται ως προωθητικά, δεν δικαιολογούνται πλέον τα προνόµια υπό
τη µορφή χαµηλότερων ελάχιστων επιπέδων της γενικής φορολογίας κατανάλωσης
ενέργειας ή της δυνατότητας φοροαπαλλαγής των εν λόγω ενεργειακών προϊόντων βάσει
του άρθρου 15 παράγραφος 1 περίπτωση (i), ιδίως αν ληφθεί υπόψη η ανάγκη αύξησης
του µεριδίου της αγοράς που καταλαµβάνουν οι ανανεώσιµες πηγές ενέργειας. Συνεπώς,
τα προνόµια αυτά πρέπει επίσης να καταργηθούν µέχρι το 2023 (βλ. άρθρο 1 σηµείο (13)
στοιχείο α) περίπτωση (i) της πρότασης.
10. Εναρµόνιση της οδηγίας 2003/96/ΕΚ µε την οδηγία 2008/118/ΕΚ του Συµβουλίου σχετικά
µε το γενικό καθεστώς των ειδικών φόρων κατανάλωσης και την κατάργηση της οδηγίας
92/12/ΕΟΚ
11
(βλ. άρθρο 1 σηµεία (11) στοιχείο α) περίπτωση (i), σηµεία (17) και (18) της
πρότασης, σχετικά µε τα άρθρα 14, 20 και 21 της ΟΕΦ)

(17) Τα κράτη µέλη µπορούν να περιλάβουν στα κοινωνικά µέτρα που λαµβάνουν,
απαλλαγές και µειώσεις υπέρ των νοικοκυριών και των φιλανθρωπικών οργανώσεων.
Η δυνατότητα εφαρµογής παρόµοιων απαλλαγών ή µειώσεων πρέπει, για λόγους ίσης
µεταχείρισης των ενεργειακών πηγών, να επεκταθεί σε όλα τα ενεργειακά προϊόντα
που χρησιµοποιούνται ως καύσιµα θέρµανσης και στην ηλεκτρική ενέργεια.
Προκειµένου να εξασφαλιστεί η περιορισµένη επίπτωσή τους στην εσωτερική αγορά,
παρόµοιες απαλλαγές και µειώσεις πρέπει να εφαρµόζονται µόνο σε µη
επαγγελµατικές δραστηριότητες.
(18) Στην περίπτωση του υγραερίου (LPG) και του φυσικού αερίου που χρησιµοποιούνται
ως προωθητικά, τα προνόµια υπό τη µορφή χαµηλότερων ελάχιστων επιπέδων γενικής
φορολογίας της κατανάλωσης ενέργειας ή η δυνατότητα φοροαπαλλαγής των εν λόγω
ενεργειακών προϊόντων, δεν δικαιολογούνται πλέον, ιδίως λαµβανοµένης υπόψη της
αναγκαίας αύξησης του µεριδίου της αγοράς που καταλαµβάνουν οι ανανεώσιµες
πηγές ενέργειας και κατά συνέπεια πρέπει µεσοπρόθεσµα να καταργηθούν
.


Για αυτό που βρήκα σε ανάρτηση του forum προ 10-ετιας ξέρει κανείς κάτι;
Έρχεται το 2023 και αν ισχύει αυτό και εν τω μεταξύ δεν έχει αλλάξει κάτι, παίζει να δούμε το LPG σε ανταγωνιστικές τιμές με τη βενζίνη;

Re: Τιμή υγραερίου,αισχροκέρδια ή όχι;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Ιούλ, 2022 17:53
από KateNikolaou
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση

Re: Τιμή υγραερίου,αισχροκέρδια ή όχι;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Ιούλ, 2022 08:19
από papoys
Δεν το καταλαβαίνω απόλυτα
Μήπως εννοεί την κατάργηση μειωμένου φόρου που εχει το lpg π.χ. στη Βιομηχανία αυτή η οδηγία;;;
Αν είναι ετσι πως θα επηρεάσει την τιμή του lpg για τα αυτοκίνητα που το lpg εχει διαφορετική φορολογία;;;

Re: Τιμή υγραερίου,αισχροκέρδια ή όχι;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Ιούλ, 2023 16:02
από Kom
Υποτιθεται επρεπε να ειναι βασει συμφωνιας ευρωπαικης σε χαμηλοτερη τιμη (τουλαχιστον ισχυε καποτε), ωστοσο δεν εφαρμοζεται.

Και βασει λογικης επρεπε να ειναι σε χαμηλοτερη τιμη.

Υπαρχουν κρατη που τα υγραεριοκινητα οχηματα κατηγοριοποιουνται και εχουν φοροελαφρυνση.

Υπαρχουν οπως λενε, πολλα αποθεματα υγραεριου, και ειναι φθηνο καυσιμο.

Η υγραεριοκινηση παραγει πολυ λιγοτερη μολυνση, ειναι πολυδοκιμασμενο (στην Ελλαδα και αλλου) και προς το παρον ειναι πολυ πιο ασφαλες, πρακτικο και αποτελεσματικο απο την ηλεκτροκινηση (για την κατασκευη ηλεκτροκινητων οχηματων μολυνεται πολυ το περιβαλλον).

Θα ητανε καλο συνεπως να ειναι χαμηλοτερη η τιμη στα πρατηρια και να υπαρχουν φοροελαφρυνσεις τουλαχιστον.

Re: Τιμή υγραερίου,αισχροκέρδια ή όχι;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Μάιος, 2024 08:15
από fokion
Βενζινα 1.8τοσο

Υγραεριο 0,70 περιπου

Εκεινα τα τυπακια που οριονταν οτι θα παει 1.3 που να χαθηκαν αραγε.....

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D