Συμφωνω 100% !!!! Οι εγκαταστατες στην Ελλάδα επειδή ΔΕΝ μπορούν (ΔΕΝ γνωριζουν ) να ρυθμίσουν σωστά τα μιγματα από τις 4500 - 5000 στρ (εκει όπου το auto calibration δεν επιτυγχάνει συνήθως τα αναμενομενα αποτελέσματα) πουλάνε στον πελατη τους παραμυθι "προστασίας βαλβιδων" και το γυριζουν σε βενζινη!!!
η παραθεση δε λειτουργει γι αυτο εκανα αντιγραφη και επικολιση την απαντηση του taxtsom .
μεγαλε, εγραψες! μπραβο!.
αυτη ειναι η σωστη απαντηση ,σχετικα με τον παραπανω διαλογο.
ΔΕΝ μπορούν (ΔΕΝ γνωριζουν )
υ.γ σ ευχαριστω! που μας εμαθες, πως και τα εργοστασια των συστηματων,
οπως και οι εγκαταστατες στην Ελλάδα
ΔΕΝ μπορούν ΔΕΝ γνωριζουν να ρυθμίσουν σωστά τα μιγματα στις 4500 - 5000
στρ με το auto calibration.
υ.γ 2) βαλβιδες που δεν εχουν προβλημα, ειναι οι νατριου.
Οι βαλβιδες νατριου, εμπεριεχουν νατριο το οποιο λιωνει κατά την λειτουργια του κινητηρα και βοηθαει στην αποβολη της θερμοκρασιας, μεταφεροντας την στο στελεχος της βαλβιδας και αυτο με τη σειρα του στο ψυκτικο υγρο της κυλινδροκεφαλης.
ποσοι γνωριζουν αν το αυτοκινητο τους εχει τετοιες βαλβιδες, ωστε να ειναι σιγουροι πως δε θα παθει ζημια ο κινητηρας τους?