Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Απροβλημάτιστες εγκαταστάσεις από την πρώτη μέρα

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Απροβλημάτιστες εγκαταστάσεις από την πρώτη μέρα

Δημοσίευσηαπό antonis8via » Δευτ 26 Μαρ, 2012 09:15

Και εγώ θα συμφωνήσω 100% με το φίλο bourtzi.

Οταν θέλουμε να ισχυριστούμε ότι βάζουμε υγραέριο και ότι στα υπερ του είναι η καθαρότερη καύση,
η μακροζωία των λαδιών και άλλων μερών, και η οικονομία (και πάω στοίχημα ότι και στο διαφημιστικό της tomaseto και του Γερμανού εγκαταστάτη τονίζουν με ιδιαίτερη σημασία το "Καθαρότερο Καύσιμο") δε μπορούμε να κοροιδευόμαστε μεταξύ μας.

Ξεκινάμε με βενζίνη, ας πούμε οκ και εξ' ανάγκης για να λειτουργεί που και που το δεύτερο κύκλωμα καυσίμου (βενζίνα), απο εκει και πέρα δε μπορούμε να λέμε μετά τις 4500 ψεκάζω μόνο βενζίνα διότι εκει πάνω βγαίνουν κυρίως οι ρύποι-παππάδες και εκει τρώς τον άμπακο σε βενζίνα.

Εγώ νομίζω ότι ισχύει το "όσα δε φτάνει η αλεπου..." και για τη παράλληλη καύση για "λίπανση" και
για το ολοκληρωτικό γύρισμα.

Μυρίζόμαστε όλοι πόση σημαντική διαφορά σε κόστος έχει ένα κιτ που υποστηρίζει 180 άλογα, 150, 100, 50 άλογα.


Και κάτι ακόμη: δε νομίζω να απαιτούμε να μπαίνουμε στο δακτύλιο, να θέλουμε φορο-ελαφρύνσεις λόγω πράσινου καυσίμου και ουσιαστικά να κοροιδευόμαστε.

Ασε που έχει πάρει το αυτάκι μου ότι οι μίξεις...είναι πλέον παράνομες διότι δε μπορούν να τεκμηριωθούν
πραγματικές εκμπομπές ρύπων και δε ξέρουν πως να σε μετρήσουν και να σε φορολογήσουν (που ήδη σε κάποιες χώρες το υγραέριο έχει τις ανάλογες φοροελαφρύνσεις)


Το χειρότερο δε, είναι το φλας που τρώει η ECU πάνω στην εναλλαγή...
εκει που ο εγκέφαλος θέλει κάποιο χρόνο να κάνει adapt στο καύσιμο, ακαριαία του ψεκάζουμε και βενζίνη και δε προλαβαίνει να φτιάξει σωστά τα short term fuel trims (STFT) οπότε επηρεάζονται και τα TFT (total fuel trims).

Γενικα, η πολιτική των fuel trims του κατασκευαστή γίνεται χάλια και αγι αυτό μετά φωνάζουν πολλοί για παράλογες διαφορές στη κατανάλωση μεχρι και 30%.
antonis8via
 
Δημοσιευσεις: 362
Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν, 2012 12:41

Re: Απροβλημάτιστες εγκαταστάσεις από την πρώτη μέρα

Δημοσίευσηαπό maevius » Δευτ 26 Μαρ, 2012 10:25

Μια ενσταση. Η vialle πλασαρει το bifuel δηλαδη τον ψεκασμο βενζινης για προστασια των ευαισθητων κινητρων. Δηλαδη το κανει λογω ανεπαρκειας του συστηματος? Δεν νομιζω λοιπον οτι ολοι προτεινουν τον παραλληλό ψεκασμο για να φτανει τα κρεμασταρια...........
OPEL INSIGNIA 1,8 (2009) με Zavoli
ΟPEL CORSA C 1.4 (2003) με Prins silverline
Άβαταρ μέλους
maevius
 
Δημοσιευσεις: 928
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 19:30

Re: Απροβλημάτιστες εγκαταστάσεις από την πρώτη μέρα

Δημοσίευσηαπό BOURTZI » Δευτ 26 Μαρ, 2012 11:13

Εγω πιστευω οτι ειναι καθαρα θεμα πολιτικης και marketing της καθε εταιριας.Αν ηταν κατι πιο σοβαρο και τεκμηριωμενο οποιος πλασαρει και βενζινη μαζι με υγραεριο λογικα θα το εξαργυρωνε και με μια εγγυηση για βαλβιδες-εδρες.Θα μπορουσε καλλιστα να διαφημιζει οτι ακομη και σε προβληματικους κινητηρες ο συγκεκριμενος τροπος λειτουργιας μας δινει αλλες 30.000χλμ απροβληματιστης λειτουργιας αλλα δεν συμβαινει αυτο!
Το επομενο βημα για τα υγραερια,οταν ασχοληθουν σοβαρα με αυτο,ειναι να προστεθει απο τα διυλιστηρια ενα προσθετο απο την agip που θα μας λυνει ολα αυτα τα προβληματα.Κατα την γνωμη μου καλυτερα να αργησει λιγο γιατι αν το παραψαξουν ολο και κατι θα μας χρεωσουν.
Accelerating engine science
Άβαταρ μέλους
BOURTZI
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 302
Εγγραφή: Σάβ 25 Φεβ, 2012 16:45

Re: Απροβλημάτιστες εγκαταστάσεις από την πρώτη μέρα

Δημοσίευσηαπό antonis8via » Δευτ 26 Μαρ, 2012 11:35

maevius έγραψε:Μια ενσταση. Η vialle πλασαρει το bifuel δηλαδη τον ψεκασμο βενζινης για προστασια των ευαισθητων κινητρων. Δηλαδη το κανει λογω ανεπαρκειας του συστηματος? Δεν νομιζω λοιπον οτι ολοι προτεινουν τον παραλληλό ψεκασμο για να φτανει τα κρεμασταρια...........


Για να δούμε τι λέει και η Vialle φάτσα κάρτα στο site της...:

The LPdi system has several advantages. It is a service friendly system since due to the direct injection no filters require replacing. In addition no changes are made to the engine's cooling system so that the full power of the engine remains available. Direct injection using the environment friendly autogas can also lead to a CO2 reduction of up to 20%. For both new and existing vehicles compliance to the Euro 5 emission standard remains. Direct injection makes it possible to exactly meter the amount of fuel to be injected. This ensures that the engine management system's full capability can be utilized and this ensures optimal fuel consumption and drivability.

δηλαδή:

1) ίδια απόδοση διότι δεν έχουμε πνεύμονες (και παράλληλους θα προσθέσω εγώ...γιατι δε μπορούνε να το πούμε ελεύθερα εκείνοι...αφου έτσι θα κατηγορούνε τα παλαιότερα συστήματα που ακόμη πουλάνε)
2) λιγότερο CO2... (προφανώς χωρίς μίξη βενζίνης - το εννοεί ξεκάθαρα)
3) μέγιστη απόδοση αφού η ecu διαχείριζεται τα πάντα χωρίς παράλληλους


Ορίστε γιατι είχα πει ότι το Icom σαν ιδέα ήτανε εκπληκτική άσχετα με τα όποια του προβλήματα....και πιθανώς να παρεξηγήθηκα απο κάποιους.
antonis8via
 
Δημοσιευσεις: 362
Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν, 2012 12:41

Re: Απροβλημάτιστες εγκαταστάσεις από την πρώτη μέρα

Δημοσίευσηαπό GEORGE2 » Δευτ 26 Μαρ, 2012 12:01

antonis8via έγραψε:Και εγώ θα συμφωνήσω 100% με το φίλο bourtzi.

Οταν θέλουμε να ισχυριστούμε ότι βάζουμε υγραέριο και ότι στα υπερ του είναι η καθαρότερη καύση,
η μακροζωία των λαδιών και άλλων μερών, και η οικονομία (και πάω στοίχημα ότι και στο διαφημιστικό της tomaseto και του Γερμανού εγκαταστάτη τονίζουν με ιδιαίτερη σημασία το "Καθαρότερο Καύσιμο") δε μπορούμε να κοροιδευόμαστε μεταξύ μας.

Ξεκινάμε με βενζίνη, ας πούμε οκ και εξ' ανάγκης για να λειτουργεί που και που το δεύτερο κύκλωμα καυσίμου (βενζίνα), απο εκει και πέρα δε μπορούμε να λέμε μετά τις 4500 ψεκάζω μόνο βενζίνα διότι εκει πάνω βγαίνουν κυρίως οι ρύποι-παππάδες και εκει τρώς τον άμπακο σε βενζίνα.

Εγώ νομίζω ότι ισχύει το "όσα δε φτάνει η αλεπου..." και για τη παράλληλη καύση για "λίπανση" και
για το ολοκληρωτικό γύρισμα.

Μυρίζόμαστε όλοι πόση σημαντική διαφορά σε κόστος έχει ένα κιτ που υποστηρίζει 180 άλογα, 150, 100, 50 άλογα.


Και κάτι ακόμη: δε νομίζω να απαιτούμε να μπαίνουμε στο δακτύλιο, να θέλουμε φορο-ελαφρύνσεις λόγω πράσινου καυσίμου και ουσιαστικά να κοροιδευόμαστε.

Ασε που έχει πάρει το αυτάκι μου ότι οι μίξεις...είναι πλέον παράνομες διότι δε μπορούν να τεκμηριωθούν
πραγματικές εκμπομπές ρύπων και δε ξέρουν πως να σε μετρήσουν και να σε φορολογήσουν (που ήδη σε κάποιες χώρες το υγραέριο έχει τις ανάλογες φοροελαφρύνσεις)


Το χειρότερο δε, είναι το φλας που τρώει η ECU πάνω στην εναλλαγή...
εκει που ο εγκέφαλος θέλει κάποιο χρόνο να κάνει adapt στο καύσιμο, ακαριαία του ψεκάζουμε και βενζίνη και δε προλαβαίνει να φτιάξει σωστά τα short term fuel trims (STFT) οπότε επηρεάζονται και τα TFT (total fuel trims).

Γενικα, η πολιτική των fuel trims του κατασκευαστή γίνεται χάλια και αγι αυτό μετά φωνάζουν πολλοί για παράλογες διαφορές στη κατανάλωση μεχρι και 30%.

;) :) :)
διευκρινιση: ΔΕΝ ειναι υποχρεωτικο να γυρισει σε βεζινα η λειτουργια του κινητηρα.
ειναι επιλογη του εγκαταστατη, που προηγουμενος ενημερωνει τον πελατη, να γυριζει το συστημα σε βεζινα στις 4500 στροφες, η σε οποιο αλλο αριθμο στροφων θελει και ειναι κατι που το κανουν τα περισσοτερα συστηματα αεριου, για τους σημαντικους λογους που εγραψα και παραπανω
για την ιστορια να πω πως το συγκεριμενο συστημα εχει γερμανικο εγκεφαλο και αισθητηρα map
και ιταλικης κατασκευης (tomaseto) πολυβαλβιδα, Βαλβίδα Πληρώσεως αερίου και πνευμονα (Tomasetto Alaska έως 140 Hp)
εχει ομως επιλογη με αλλο μοντελο πνευμονα να φτασει τα 240 αλογα. (Tomasetto Artic 140-240 Hp)
οσο για τα short term fuel trims, ειναι ρυθμιζομενος ο χρονος αλλαγης καυσιμου και μαλιστα με επιλογη να κανει αλλαγη
ολους μαζι η και εναν εναν τους κυλινδρους με χρονικη διαφορα τον ενα απ τον αλλο απο 1/10 του δευτερολεπτου ως και 10 δευτερολεπτα.
δεν ισχυει λοιπον αυτο που γραφεις παραπανω για ακαριαιο ψεκασμο.

υ.γ οτι γραφω δεν το κανω για να ερθω σε αντιπαραθεση με κανενα.
θεωρω σωστο ομως να ενημερωνεται οσο γινεται καλυτερα ο καθε ενδιαφερομενος.
γι αυτο φιλε antonis8via ειναι καλο να μην εισαι τοσο επιθετικος. ;)
Άβαταρ μέλους
GEORGE2
 
Δημοσιευσεις: 86
Εγγραφή: Παρ 15 Ιούλ, 2011 23:48

Re: Απροβλημάτιστες εγκαταστάσεις από την πρώτη μέρα

Δημοσίευσηαπό antonis8via » Δευτ 26 Μαρ, 2012 13:33

επιθετκός; :roll:
1+1 = 2, δεν είναι θέμα καμίας επίθεσης φίλε,

αλλα έγραψες

NISSAN ALMERA 1.6L autogas-germany (tomaseto) 9000 χλμ κανενα προβλημα.
SUZUKI VITARA 2.0L V6 24-VALVE autogas-germany (tomaseto) 15000 χλμ κανενα προβλημα.
TOYOTA AVENSIS 1.6L autogas-germany (tomaseto) 4000 χλμ κανενα προβλημα.
και στα τρια χρησιμοποιηται για προληπτικους λογους tunap.
και τα τρια μετα τις 4500 στροφες γυριζουν σε βεζινα.
και τα τρια δεν παρουσιασαν το ελαχιστο προβλημα.

σα να λες "ψεκάστε-σκουπίστε-τελειώσατε" με το autogas-germany,
αλλά τι πρόβλημα περιμένεις να έχεις όταν γυρίζουν και τα 3 στις 4500 (πάνω στις ροπές τους δηλαδή) σε βενζίνη;

Εσυ το λες και καμαρώνεις, και εγώ σαν εγκαταστάτης σου θα ντρεπόμουνα να στο δώσω έτσι και φρικάρω μόνο που το ακούω.
Για φέρτο μου να πάω ένα ταξιδάκι λίγο γρήγορα σε καμμια ωραία γερμανική εθνική όδο με 160... να δω
μετά απο 200 χλμ ταξίδι... τι θα χρειαστεί τελικά να γεμίσω, υγραέριο ή βενζίνα;
Ο φίλος bourtzi στο έθεσε κοσμίως γιατι πιθανά είναι επαγγελματίας αλλα δε γίνεται βρε φίλε μου να σου πω "ωραίο σύστημα μπράβο στον εγκαταστάτη" οταν ουσιαστικά στα δύσκολα καις βενζίνα.

Και επειδή είμαι καμμένος απο τέτοια "πρόταση για προστασία βαλβίδων".... έχω μία ευαισθησία όταν ακούω τέτοια κολπάκια... :-w

αν είναι τόσο επίφοβο το υγραέριο...τότε..ΔΕ ΤΟ ΘΕΛΩ ΚΑΘΟΛΟΥ... όχι μεσοβέζικα πράγματα γιατι μόνο το βάρος του κυκλώματος και η έλλειψη ρεζέρβας και να ψάχνεις να βρεις γκαζάδικο και να καις και το άμπακο σε βενζίνα...ε..sory αλλα δεν αξίζει στο τέλος και δε θα έκανα εγώ προσωπικά ΠΟΤΕ τέτοια μετατροπή να πληρώσω λ7 για να καίω τελικά μόνο μερικώς υγραέριο!

για τα fuel trims, ούτε καν γνωρίζεις τι είπα, κράτα απλά ότι στιγμιαία τρελλαίνεται η ECU και καταλήγει να δουλεύει μόνιμα "ψιλο-λάθος", βεβαια δεν είναι κάτι τραγικό αλλα νομίζω πρέπει να αναφερθεί και αυτό.


οσο για τα 240 άλογα... εντάξει,
παιδιά κάποιος εγκαταστάτης να βγει και να πει ότι τα άλογα αυτά είναι παράλογα χωρίς παράλληλο ψεκασμό ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ από 25% και βλέπουμε και ότι ακόμη και σε ατμοσφαιρικό type-R...πνεύμονας των "340" άλογων τρώει ήττα μεγάλη και μετά απο 5 λεπτά σανιδώματος με κουτσο-δούλεμα και ρεταρίσματα η δεξαμενή μουσκεύει.

Φίλος...τη ξαναπάτησε γιατι δέχθηκε πειράματα για 2η φορά...απο το μάστορα με μεγαλυτερο πνεύμονα 'ανευ "χρέωσης"... παρά τις προειδοποιήσεις μου και σήμερα...πάει για λ7 πίσω...έτοιμος...για όλα...και μάλλον θα πέσει ξύλο όπως το κόβω... :roll:
antonis8via
 
Δημοσιευσεις: 362
Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν, 2012 12:41

Re: Απροβλημάτιστες εγκαταστάσεις από την πρώτη μέρα

Δημοσίευσηαπό maevius » Δευτ 26 Μαρ, 2012 15:37

antonis8via έγραψε:
maevius έγραψε:Μια ενσταση. Η vialle πλασαρει το bifuel δηλαδη τον ψεκασμο βενζινης για προστασια των ευαισθητων κινητρων. Δηλαδη το κανει λογω ανεπαρκειας του συστηματος? Δεν νομιζω λοιπον οτι ολοι προτεινουν τον παραλληλό ψεκασμο για να φτανει τα κρεμασταρια...........


Για να δούμε τι λέει και η Vialle φάτσα κάρτα στο site της...:

The LPdi system has several advantages. It is a service friendly system since due to the direct injection no filters require replacing. In addition no changes are made to the engine's cooling system so that the full power of the engine remains available. Direct injection using the environment friendly autogas can also lead to a CO2 reduction of up to 20%. For both new and existing vehicles compliance to the Euro 5 emission standard remains. Direct injection makes it possible to exactly meter the amount of fuel to be injected. This ensures that the engine management system's full capability can be utilized and this ensures optimal fuel consumption and drivability.

δηλαδή:

1) ίδια απόδοση διότι δεν έχουμε πνεύμονες (και παράλληλους θα προσθέσω εγώ...γιατι δε μπορούνε να το πούμε ελεύθερα εκείνοι...αφου έτσι θα κατηγορούνε τα παλαιότερα συστήματα που ακόμη πουλάνε)
2) λιγότερο CO2... (προφανώς χωρίς μίξη βενζίνης - το εννοεί ξεκάθαρα)
3) μέγιστη απόδοση αφού η ecu διαχείριζεται τα πάντα χωρίς παράλληλους


Ορίστε γιατι είχα πει ότι το Icom σαν ιδέα ήτανε εκπληκτική άσχετα με τα όποια του προβλήματα....και πιθανώς να παρεξηγήθηκα απο κάποιους.


Το bifuel όμως υπάρχει σαν σύστημα και η vialle έχει λόγο που το βάζει. Εσύ μου αντιγράφεις την αρχική σελίδα και μόνο για το Lpdi εγω σου λέω για την ταμπακιέρα και συ για την λειτουργία του υγρού ψεκασμού ότι δεν έχει πνεύμωνα για την καλύτερη απόδοση. Αυτό το ξέραμε, γιατί έχει και ταυτόχρονο ψεκασμό βενζίνης ρωτάμε που είναι γεγονός (ασε τι λεει στα διαφημιστικά της) πήγαινε να βάλεις σε ένα ευαίσθητο κινητήρα και έλα να μου πεις τι θα σου προτείνουν. για προστασία ή γιατί δεν φτάνει τα κρεμαστάρια;;;;;;;
OPEL INSIGNIA 1,8 (2009) με Zavoli
ΟPEL CORSA C 1.4 (2003) με Prins silverline
Άβαταρ μέλους
maevius
 
Δημοσιευσεις: 928
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 19:30

Re: Απροβλημάτιστες εγκαταστάσεις από την πρώτη μέρα

Δημοσίευσηαπό GEORGE2 » Δευτ 26 Μαρ, 2012 19:26

[quote="antonis8via"]επιθετκός; :roll:
1+1 = 2, δεν είναι θέμα καμίας επίθεσης φίλε,
(οκ με συγχωρεις, καταλαβα λαθος τους χαρακτηρησμους
ρύποι-παππάδες - τρώς τον άμπακο σε βενζίνα - "όσα δε φτάνει η αλεπου..."
)


αλλα έγραψες

NISSAN ALMERA 1.6L autogas-germany (tomaseto) 9000 χλμ κανενα προβλημα.
SUZUKI VITARA 2.0L V6 24-VALVE autogas-germany (tomaseto) 15000 χλμ κανενα προβλημα.
TOYOTA AVENSIS 1.6L autogas-germany (tomaseto) 4000 χλμ κανενα προβλημα.
και στα τρια χρησιμοποιηται για προληπτικους λογους tunap.
και τα τρια μετα τις 4500 στροφες γυριζουν σε βεζινα.
και τα τρια δεν παρουσιασαν το ελαχιστο προβλημα.

σα να λες "ψεκάστε-σκουπίστε-τελειώσατε" με το autogas-germany,
(οχι αυτο δε το ειπα-εγραψα εγω.
ισα ισα που δεν ημουν καν υπερβολικος ουτε στα χιλιομετρα και ουτε γνωριζω τι μπορει να μου συμβει στο μελον. προσωπικα πιστευω πως παρα πολλες μαρκες αεριων ειναι καλες brc, bedini, tartarini, icom, zavoli, vialle, prins, και αλλες πολλες δε τις γνωριζω ολες, πουθενα ομως δεν αφησα να εννοειθει πως η autogas-germany ειναι καλυτερη απο οποιαδηποτε αλλη εταιρια.
πιστευω πως με ενα οποιοδηποτε καλο συστημα και το σημαντικοτερο σωστη εγκατασταση θα εχουμε σωστο αποτελεσμα.)


αλλά τι πρόβλημα περιμένεις να έχεις όταν γυρίζουν και τα 3 στις 4500 (πάνω στις ροπές τους δηλαδή) σε βενζίνη;
( ελπιζω κανενα.
να ξεκαθαρισω απλα πως δεν ειναι επισημη θεση της autogas-germany. ειναι προταση που μπορει να κανει, αν θελει ο εγκαταστατης και επιλογη του καθε οδηγου-πελατη να επιλεξει. οσο για τις ροπες που γραφεις, και παλι για να μην δημιουργουνται λαθος συμπερασματα, τα δυο απο τα τρια αυτοκινητα εχουν τη μεγιστη ροπη χαμηλοτερα κατα 500 στροφες.)


Εσυ το λες και καμαρώνεις,(δε καταλαβαινω πως εβγαλες αυτο το συμπερασμα)
και εγώ σαν εγκαταστάτης σου θα ντρεπόμουνα να στο δώσω έτσι και φρικάρω μόνο που το ακούω.
(και παλι δε καταλαβαινω, γιατι φρικαρεις τοσο ασχημα, αν αυτο που κανεις το κανεις για προστασια του κινητηρα του πελατη σου και μαλιστα μετα απο τη συμφωνη γνωμη του)

Για φέρτο μου να πάω ένα ταξιδάκι λίγο γρήγορα σε καμμια ωραία γερμανική εθνική όδο με 160... να δω
μετά απο 200 χλμ ταξίδι... τι θα χρειαστεί τελικά να γεμίσω, υγραέριο ή βενζίνα;
(αν χρειαστει να παω γρήγορα σε καμμια ωραία γερμανική εθνική όδο με 160 υπαρχει παντα η επιλογη η να μη παω πανω απο 150 χλμ η να παω και να καψω βεζινη για 100, 200, η 500+ χιλιομετρα η τελος να γινει αλλαγη του οριου των 4500 στροφων σε 5000 η οσες στροφες θελω ως τοτε ομως θα εχω σιγουρα σωσει τις βαλβιδες του κινητηρα μου)
Ο φίλος bourtzi στο έθεσε κοσμίως γιατι πιθανά είναι επαγγελματίας αλλα δε γίνεται βρε φίλε μου να σου πω "ωραίο σύστημα μπράβο στον εγκαταστάτη" οταν ουσιαστικά στα δύσκολα καις βενζίνα.

για τα fuel trims, ούτε καν γνωρίζεις τι είπα, κράτα απλά ότι στιγμιαία τρελλαίνεται η ECU και καταλήγει να δουλεύει μόνιμα "ψιλο-λάθος", βεβαια δεν είναι κάτι τραγικό αλλα νομίζω πρέπει να αναφερθεί και αυτό.
( μια χαρα λογικη ειναι η ecu και επισης τυχαινει να γνωριζω πως εκτος απο τα short term fuel trims υπαρχουν και τα long term fuel trims τα οποια φροντιζουν να μαθαινουν στον εγκεφαλο πως να συμπεριφερεται σε καθε στυλ οδηγησης και σε καθε επιπεδο στροφων, θελω να πω πως οταν η ecu δει επανελημενα τη διαφορα στη λειτουργια των 4500 στροφων αφου γι αυτο μιλαμε, θα αυτοριθμιστει και θα κρατησει την αλλαγη στη μνημη. τωρα βεβαια ξεφυγαμε απο τη συζητηση. αλλωστε το θεμα ειναι, Απροβλημάτιστες εγκαταστάσεις από την πρώτη μέρα, δε καταλαβαινω γιατι δινεις τετοια διασταση σε μια καθ΄ολα απλη αναφορα που εκανα.)

οσο για τα 240 άλογα... εντάξει,
παιδιά κάποιος εγκαταστάτης να βγει και να πει ότι τα άλογα αυτά είναι παράλογα χωρίς παράλληλο ψεκασμό ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ από 25% και βλέπουμε και ότι ακόμη και σε ατμοσφαιρικό type-R...πνεύμονας των "340" άλογων τρώει ήττα μεγάλη και μετά απο 5 λεπτά σανιδώματος με κουτσο-δούλεμα και ρεταρίσματα η δεξαμενή μουσκεύει.(αυτο δε καταλαβαινω γιατι το αναφαιρεις)

Φίλος...τη ξαναπάτησε γιατι δέχθηκε πειράματα για 2η φορά...απο το μάστορα με μεγαλυτερο πνεύμονα 'ανευ "χρέωσης"... παρά τις προειδοποιήσεις μου και σήμερα...πάει για λ7 πίσω...έτοιμος...για όλα...και μάλλον θα πέσει ξύλο όπως το κόβω... (ουτε αυτο καταλαβαινω γιατι το αναφαιρεις)
;) :)
Τελευταία επεξεργασία από GEORGE2 και Δευτ 26 Μαρ, 2012 23:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
GEORGE2
 
Δημοσιευσεις: 86
Εγγραφή: Παρ 15 Ιούλ, 2011 23:48

Re: Απροβλημάτιστες εγκαταστάσεις από την πρώτη μέρα

Δημοσίευσηαπό tsopirs » Δευτ 26 Μαρ, 2012 21:14

όπως είπανε είναι επιλογή του εγκατάστατη και του πελάτη να καίει βενζίνη η και βενζίνη.. στο tigra δεν καίει. στο Astra καίει με τέρμα. γκάζι η κάτω από της 2500 σε μέγιστη επιτάχυνση.. το αμάξι έχει δουλέψει με αναμενόμενο λαμπάκι κινητήρα και καυσαερίων με 45κιλα και 250 άλογα χωρίς πρόγραμμα από έναν πνεύμονα που είναι 270αλογων... Τώρα έχει 220 περίπου και πάλι τροφοδοτεί μια χαρά... επιλογή δικιά μου ήταν μετά της 5500 καίει βενζίνη, ο εγκαταστατη μου είπε όχι και βάλαμε για προστασία να ψεκαζεται ένα 10%.. το αμάξι έφυγε από εδώ πάνω 1.30πμ και κοιμόταν σε Εγνατία με ταχύτητες από 160εως 220km/h. έφτασαν Αθήνα με 45ευρω αερίο και 15ευρω βενζίνη μαζί με κάποια χιλιόμετρα μόνο με βενζίνη μέχρι να βάλω αττική

Sent from my W6HD ICS using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
tsopirs
 
Δημοσιευσεις: 513
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιούλ, 2011 16:50

Re: Απροβλημάτιστες εγκαταστάσεις από την πρώτη μέρα

Δημοσίευσηαπό taxtsom » Τετ 28 Μαρ, 2012 12:47

antonis8via έγραψε:επιθετκός; :roll:
1+1 = 2, δεν είναι θέμα καμίας επίθεσης φίλε,

αλλα έγραψες

NISSAN ALMERA 1.6L autogas-germany (tomaseto) 9000 χλμ κανενα προβλημα.
SUZUKI VITARA 2.0L V6 24-VALVE autogas-germany (tomaseto) 15000 χλμ κανενα προβλημα.
TOYOTA AVENSIS 1.6L autogas-germany (tomaseto) 4000 χλμ κανενα προβλημα.
και στα τρια χρησιμοποιηται για προληπτικους λογους tunap.
και τα τρια μετα τις 4500 στροφες γυριζουν σε βεζινα.
και τα τρια δεν παρουσιασαν το ελαχιστο προβλημα.

σα να λες "ψεκάστε-σκουπίστε-τελειώσατε" με το autogas-germany,
αλλά τι πρόβλημα περιμένεις να έχεις όταν γυρίζουν και τα 3 στις 4500 (πάνω στις ροπές τους δηλαδή) σε βενζίνη;

Εσυ το λες και καμαρώνεις, και εγώ σαν εγκαταστάτης σου θα ντρεπόμουνα να στο δώσω έτσι και φρικάρω μόνο που το ακούω.
Για φέρτο μου να πάω ένα ταξιδάκι λίγο γρήγορα σε καμμια ωραία γερμανική εθνική όδο με 160... να δω
μετά απο 200 χλμ ταξίδι... τι θα χρειαστεί τελικά να γεμίσω, υγραέριο ή βενζίνα;
Ο φίλος bourtzi στο έθεσε κοσμίως γιατι πιθανά είναι επαγγελματίας αλλα δε γίνεται βρε φίλε μου να σου πω "ωραίο σύστημα μπράβο στον εγκαταστάτη" οταν ουσιαστικά στα δύσκολα καις βενζίνα.

Και επειδή είμαι καμμένος απο τέτοια "πρόταση για προστασία βαλβίδων".... έχω μία ευαισθησία όταν ακούω τέτοια κολπάκια... :-w

αν είναι τόσο επίφοβο το υγραέριο...τότε..ΔΕ ΤΟ ΘΕΛΩ ΚΑΘΟΛΟΥ... όχι μεσοβέζικα πράγματα γιατι μόνο το βάρος του κυκλώματος και η έλλειψη ρεζέρβας και να ψάχνεις να βρεις γκαζάδικο και να καις και το άμπακο σε βενζίνα...ε..sory αλλα δεν αξίζει στο τέλος και δε θα έκανα εγώ προσωπικά ΠΟΤΕ τέτοια μετατροπή να πληρώσω λ7 για να καίω τελικά μόνο μερικώς υγραέριο!

για τα fuel trims, ούτε καν γνωρίζεις τι είπα, κράτα απλά ότι στιγμιαία τρελλαίνεται η ECU και καταλήγει να δουλεύει μόνιμα "ψιλο-λάθος", βεβαια δεν είναι κάτι τραγικό αλλα νομίζω πρέπει να αναφερθεί και αυτό.


οσο για τα 240 άλογα... εντάξει,
παιδιά κάποιος εγκαταστάτης να βγει και να πει ότι τα άλογα αυτά είναι παράλογα χωρίς παράλληλο ψεκασμό ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ από 25% και βλέπουμε και ότι ακόμη και σε ατμοσφαιρικό type-R...πνεύμονας των "340" άλογων τρώει ήττα μεγάλη και μετά απο 5 λεπτά σανιδώματος με κουτσο-δούλεμα και ρεταρίσματα η δεξαμενή μουσκεύει.

Φίλος...τη ξαναπάτησε γιατι δέχθηκε πειράματα για 2η φορά...απο το μάστορα με μεγαλυτερο πνεύμονα 'ανευ "χρέωσης"... παρά τις προειδοποιήσεις μου και σήμερα...πάει για λ7 πίσω...έτοιμος...για όλα...και μάλλον θα πέσει ξύλο όπως το κόβω... :roll:

Συμφωνω 100% !!!! Οι εγκαταστατες στην Ελλάδα επειδή ΔΕΝ μπορούν (ΔΕΝ γνωριζουν ) να ρυθμίσουν σωστά τα μιγματα από τις 4500 - 5000 στρ (εκει όπου το auto calibration δεν επιτυγχάνει συνήθως τα αναμενομενα αποτελέσματα) πουλάνε στον πελατη τους παραμυθι "προστασίας βαλβιδων" και το γυριζουν σε βενζινη!!!
ΒΜW 316 ti Compact LPG by Alfa Gas
taxtsom
 
Δημοσιευσεις: 260
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιαν, 2012 18:29

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες