Και εγώ θα συμφωνήσω 100% με το φίλο bourtzi.
Οταν θέλουμε να ισχυριστούμε ότι βάζουμε υγραέριο και ότι στα υπερ του είναι η καθαρότερη καύση,
η μακροζωία των λαδιών και άλλων μερών, και η οικονομία (και πάω στοίχημα ότι και στο διαφημιστικό της tomaseto και του Γερμανού εγκαταστάτη τονίζουν με ιδιαίτερη σημασία το "Καθαρότερο Καύσιμο") δε μπορούμε να κοροιδευόμαστε μεταξύ μας.
Ξεκινάμε με βενζίνη, ας πούμε οκ και εξ' ανάγκης για να λειτουργεί που και που το δεύτερο κύκλωμα καυσίμου (βενζίνα), απο εκει και πέρα δε μπορούμε να λέμε μετά τις 4500 ψεκάζω μόνο βενζίνα διότι εκει πάνω βγαίνουν κυρίως οι ρύποι-παππάδες και εκει τρώς τον άμπακο σε βενζίνα.
Εγώ νομίζω ότι ισχύει το "όσα δε φτάνει η αλεπου..." και για τη παράλληλη καύση για "λίπανση" και
για το ολοκληρωτικό γύρισμα.
Μυρίζόμαστε όλοι πόση σημαντική διαφορά σε κόστος έχει ένα κιτ που υποστηρίζει 180 άλογα, 150, 100, 50 άλογα.
Και κάτι ακόμη: δε νομίζω να απαιτούμε να μπαίνουμε στο δακτύλιο, να θέλουμε φορο-ελαφρύνσεις λόγω πράσινου καυσίμου και ουσιαστικά να κοροιδευόμαστε.
Ασε που έχει πάρει το αυτάκι μου ότι οι μίξεις...είναι πλέον παράνομες διότι δε μπορούν να τεκμηριωθούν
πραγματικές εκμπομπές ρύπων και δε ξέρουν πως να σε μετρήσουν και να σε φορολογήσουν (που ήδη σε κάποιες χώρες το υγραέριο έχει τις ανάλογες φοροελαφρύνσεις)
Το χειρότερο δε, είναι το φλας που τρώει η ECU πάνω στην εναλλαγή...
εκει που ο εγκέφαλος θέλει κάποιο χρόνο να κάνει adapt στο καύσιμο, ακαριαία του ψεκάζουμε και βενζίνη και δε προλαβαίνει να φτιάξει σωστά τα short term fuel trims (STFT) οπότε επηρεάζονται και τα TFT (total fuel trims).
Γενικα, η πολιτική των fuel trims του κατασκευαστή γίνεται χάλια και αγι αυτό μετά φωνάζουν πολλοί για παράλογες διαφορές στη κατανάλωση μεχρι και 30%.