Τα χιλιόμετρα δε είναι πολλά πάντως .Counselor έγραψε:Εχω ένα Corsa 1.4 Ecotec 90hp του 2008 με 140.000 χλμ το οποιο έχει αρχίσει να δείχνει τα χρονάκια του ρουφώντας λαίμαργα βενζίνη και λαδάκι, και οπως καταλαβαίνετε με την βενζίνη στα 2.35 τα εξοδα μετακίνησης είναι σημαντικά. Το δίλημμα που αντιμετωπίζω τώρα είναι το εξής. Να το δώσω όσο πιάσει και να πάρω καινούργιο ή του βάλω αέριο; Απο την μία με αποθαρρύνει η κατάσταση με τις τιμές που έχουν πιάσει τα καινούργια και τους μεγάλους χρόνους αναμονής, και απο την άλλη δεν ξέρω αν ειναι καλή ιδεα να δωσω λεφτα για μετατροπή σε ενα παλιό αμάξι που μηχανικά δεν ξέρω αν θα το αντέξει ή αν θα βγαλει προβληματα. Τι πιστεύετε;
meletis έγραψε:Τα χιλιόμετρα δε είναι πολλά πάντως .Counselor έγραψε:Εχω ένα Corsa 1.4 Ecotec 90hp του 2008 με 140.000 χλμ το οποιο έχει αρχίσει να δείχνει τα χρονάκια του ρουφώντας λαίμαργα βενζίνη και λαδάκι, και οπως καταλαβαίνετε με την βενζίνη στα 2.35 τα εξοδα μετακίνησης είναι σημαντικά. Το δίλημμα που αντιμετωπίζω τώρα είναι το εξής. Να το δώσω όσο πιάσει και να πάρω καινούργιο ή του βάλω αέριο; Απο την μία με αποθαρρύνει η κατάσταση με τις τιμές που έχουν πιάσει τα καινούργια και τους μεγάλους χρόνους αναμονής, και απο την άλλη δεν ξέρω αν ειναι καλή ιδεα να δωσω λεφτα για μετατροπή σε ενα παλιό αμάξι που μηχανικά δεν ξέρω αν θα το αντέξει ή αν θα βγαλει προβληματα. Τι πιστεύετε;
Όταν εννοείς κατανάλωση λαδιού , δηλαδή στα από αλλαγή σε αλλαγή πόσο ml χάνει ; Βάζεις σωστά λάδια σε προδιαγραφές ; Κάθε πόσα διάστημα χιλιόμετρων τα αλλάζεις.
Γενικά τα Corsa δε έχουν θέμα με το υγραέριο.
Το καλύτερο που θα μπορούσες να κάνεις είναι για αρχή σε κάποιο συνεργείο , να μετρηθεί η συμπίεση του κινητήρα ώστε να σου δώσει μια εικόνα .
Εφοσον βγει με σωστά νουμερα και το αμάξι δουλεύει σωστά στη βενζίνη , προχώρησε στο υγραέριο . Κάτοχος Corsa C 1200 του 2004, γενικά δε τα λες και οικονομικά .
Εκτός πόλης έχω κατανάλωση 6,5λτ/100 και έχω σκοπό να του βάλω υγραέριο
Στάλθηκε από το M2010J19SY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έχεις κωδικό κινητήρα το z14xep.Counselor έγραψε:meletis έγραψε:Τα χιλιόμετρα δε είναι πολλά πάντως .Counselor έγραψε:Εχω ένα Corsa 1.4 Ecotec 90hp του 2008 με 140.000 χλμ το οποιο έχει αρχίσει να δείχνει τα χρονάκια του ρουφώντας λαίμαργα βενζίνη και λαδάκι, και οπως καταλαβαίνετε με την βενζίνη στα 2.35 τα εξοδα μετακίνησης είναι σημαντικά. Το δίλημμα που αντιμετωπίζω τώρα είναι το εξής. Να το δώσω όσο πιάσει και να πάρω καινούργιο ή του βάλω αέριο; Απο την μία με αποθαρρύνει η κατάσταση με τις τιμές που έχουν πιάσει τα καινούργια και τους μεγάλους χρόνους αναμονής, και απο την άλλη δεν ξέρω αν ειναι καλή ιδεα να δωσω λεφτα για μετατροπή σε ενα παλιό αμάξι που μηχανικά δεν ξέρω αν θα το αντέξει ή αν θα βγαλει προβληματα. Τι πιστεύετε;
Όταν εννοείς κατανάλωση λαδιού , δηλαδή στα από αλλαγή σε αλλαγή πόσο ml χάνει ; Βάζεις σωστά λάδια σε προδιαγραφές ; Κάθε πόσα διάστημα χιλιόμετρων τα αλλάζεις.
Γενικά τα Corsa δε έχουν θέμα με το υγραέριο.
Το καλύτερο που θα μπορούσες να κάνεις είναι για αρχή σε κάποιο συνεργείο , να μετρηθεί η συμπίεση του κινητήρα ώστε να σου δώσει μια εικόνα .
Εφοσον βγει με σωστά νουμερα και το αμάξι δουλεύει σωστά στη βενζίνη , προχώρησε στο υγραέριο . Κάτοχος Corsa C 1200 του 2004, γενικά δε τα λες και οικονομικά .
Εκτός πόλης έχω κατανάλωση 6,5λτ/100 και έχω σκοπό να του βάλω υγραέριο
Στάλθηκε από το M2010J19SY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η αλήθεια είναι οτι με τα λάδια εχω μπερδευτει, δεν ξερω ποια ειναι τα καταλληλα. Αλλες φορές βάζω 5-30 άλλες 5-40 αλλά πάντα καλής ποιοτητας, οχι φτηνιαρικα. Συνήθως σε κάθε γέμισμα τελευταία μου προσέθεταν και μισό λίτρο. Στο τελευταίο σέρβις προ ημερων μου άλλαξαν φλάτζα καθρέφτη και καδένα. Ισως να έφταιγε αυτό για την απωλεια λαδιου. Τι ακριβως πρεπει να κοιτάξω στην συμπίεση; Η μέτρηση αυτη γίνεται οπουδήποτε ή σε εξειδικευμένο συνεργειο;
Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 9 επισκέπτες
|
|