DimitrisMp84 έγραψε:Καλημερα παιδια.
Ειμαι καινουριος στο φορουμ και θα ηθελα να ρωτησω για το συστημα διοτι ψηνομαι να το βαλω στο οχημα (Corsa D 1.2 twinport) το οποιο εχει 124000 χλμ
Θα ηθελα τις αποψεις σας για το συγκεκριμενο κιτ σχετικα με την αξιοπιστια του.
Ακομα θα ηθελα να ρωτησω αν το συγκεκριμενο Corsa εχει θεματαμε το υγραεριο διοτι μου εχουν πει διαφορα (περι βαλβιδων, εδρων κτλ). Καθε αποψη δεκτη!!!!!
Κάνε μία αναζήτηση λογικά θα υπάρχουν ήδη θέματα . Πλέον είμαι και εγω κάτοχος ενός Corsa C . Ποιό κινητήρα έχει το z12xe ή z12xep ; Και τα 2 έχουν υδραυλικές βαλβίδες .
Εγώ στο δικό μου αμάξι , έχω αποφασίσει να βάλω το Europegas με Obd και μπέκ τής Hana . Θα ενεργοποιήσω και το μεικτό ψεκασμό βενζίνης , ώστε να ανανεώνεται και η βενζίνη τακτικά . Αυτά τα μοτέρ ακούγεται ότι είναι φιλικά με το υγραέριο .
Το όλο θέμα είναι σωστή λειτουργία του οχήματαος απο πρίν τη μεταροπή , και σωστή ρύθμιση απο τον εγκαταστάτη γισ το σύστημα υγραερίου . Πρέπει να το βγάλει στο δρόμο για να το ρυθμίσει το σύστημα.
Εκτός τού υγραέριου , σε αυτά τα μοτέρ κοίταξε και άλλαξε προληπτικά τη βαλβιδα πίεσης λαδιού . Άλλαξε με γνήσια ( κόστος 15-20€). Ξεκινάει και δακρύζει λάδι , και εάν δέ το αντιληφθείς νωρίς , προχωράει το λάδι σε πλεξούδα , καταστρέφει τους αισθητήρες λ , και στήν χειρότερη τόν εγκέφαλο του αμαξιού. Εάν ψάξεις θα βρείς πολλούς κατόχους που έχουν αναφέρει το ίδιο θέμα.