Από τον Οκτώβριο του 2010 έως τώρα έχω κάνει 58000 χλμ με LPG, συνολικά 175000 χλμ. Τοποθέτηση, με τα σημερινά δεδομένα, ακριβή, 1800 ευρώ για σύστημα 4ης γενιάς. Κάποια στιγμή που έπρεπε να αλλάξω μπουζί (είχε ιριδίου) τα άλλαξα και έβαλα την ειδική σειρά της NGK (100 ευρώ, αν και δεν ρώτησα πόσο είχαν τα απλά ιριδίου που θα έβαζα έτσι και αλλιώς, οπότε το κόστος δεν πρέπει να ήταν τόσο μεγάλο). Λαδιέρα έχω. Μέχρι και καλώδιο αγόρασα από το ebay για να σβήνω λαμπάκια (με το που το αγόρασα βέβαια σταμάτησαν να ανάβουν λόγω σωστής ρύθμισης....). Οδήγηση απολύτως συντηρητική (όπως και πριν μετατροπής) στα 120/ώρα στις 3500 στροφές.
Κοιτάω την τσέπη μου και βλέπω ότι έχω κάνει απόσβεση της εγκατάστασης και των όποιων προσθέτων, και συνυπολογίζοντας τα τρέχοντα έξοδα (συντήρηση κιτ, μπουζί, λαδιέρα, ΚΤΕΟ, όποια κατανάλωση βενζίνης) μέχρι τον Οκτώβριο του 2012 θα έχω εξοικονομήσει τουλάχιστον 1500 ευρώ (υπολογίζω τουλάχιστον 60000 χλμ στρογγυλά στα 2 έτη, αν και τώρα ξεκινάω διακοπές). Με την παρούσα διαφορά στην τιμή βενζίνης-LPG και με τα χλμ που συνήθως γράφω ετησίως θεωρώ ότι τα 1500 ευρώ εξοικονόμηση κατ΄έτος είναι ένα απολύτως ρεαλιστικό νούμερο. Το όχημα είναι 7 ετών. Με το τρέχον έτος συν τρία χρόνια ακόμη χρήσης θα έχω εξοικονομήσει 6000 ευρώ σε ένα όχημα 10ετίας, το οποίο θα προσεγγίζει τα 300000 χλμ. Η αξία μεταπώλησης του οχήματος (SEAT LEON 1.6, μοντέλο Αύγουστος 2005) θεωρώ ότι θα είναι κάτω από 3000 ευρώ - λέμε τώρα..... Δηλαδή θα έχω εξοικονομήσει το διπλάσιο της αξίας του οχήματός μου (δεν υπολογίζω το κόστος εγκατάστασης, έχει αποσβεστεί ήδη από το πρώτο έτος λειτουργίας με LPG). Υπάρχει καλύτερος τρόπος να πριμοδοτήσω τη μελλοντική αγορά καινούργιου οχήματος με diesel; Έχω σαφές περιθώριο να καλύψω την όποια πιθανή βλάβη στον κινητήρα ενδέχεται να προκύψει από τη χρήση LPG και πάλι να έχω ωφεληθεί; Παρακαλώ τον φίλτατο, ή και τους υπολοίπους, να σχολιάσετε τα παραπάνω υπαρκτά δεδομένα και προβλέψεις μου.